𝟑𝟔.

45 3 0
                                    

"Marleno, nesmíš se otáčet.. Běž!" křičel za mnou vystrašený Ethan.

 Pevně jsme se drželi za ruce až jsem necítila vlastní prsty, a utíkali tmavým lesem, dokud nás to obrovské monstrum nechytlo. Přes tmu a slzy v mých očích jsem nedokázala vidět ani na krok. Kdyby mě nedržel, nepřežila bych ani minutu. Mé nohy začínaly být slabé.

"Už nedokážu běžet dál.." vzlykala jsem zoufale a přemítala, kdy už tohle peklo skončí.

"Musíš.." vzdoroval s očima soustředěnými na cestu před námi.

Utíkala jsem dál a dál, až mi uklouzla noha a celé mé tělo se zhroutilo k zemi. Můj pláč propukl v hlasitý brekot. Cítila jsem ostrou bolest v kotníku. Věděla jsem, že tohle je konec.

"Je zlomený.." sáhl třesoucí se rukou na moji nohu a já ucukla bolestí. 

Došlo mu, že jsme v koncích ale nepřestával mít naději.

"Ponesu tě." řekl sebejistě a podíval se mi do očí.

"Ne.. Je to zbytečné.." řekla jsem zoufale.

"Nech mě tady a zachraň se aspoň ty, když ne já." otočila jsem hlavou za sebe. Zbývalo nám málo času. Jestli mě tady nenechá a neuteče, nepřežijeme ani jeden.

"Nenechám tě tady.. Bez tebe už nemám důvod žít.." namítal a já počítala, kolik vteřin nám zbývá. 7.. 6.. 5.. 4..

"Takže jestli zemřít, tak jedině spolu.." řekl v slzách a naposledy mě políbil, než nás to monstrum dohnalo a svými drápy rozsápalo naše těla.

"Ne!" zakřičela jsem s uslzeným obličejem do ticha naší ložnice.

"Co se stalo?" zeptal se ustaraně Ethan, kterého jsem právě svým křikem probudila z jeho snu. Byla jsem tak ráda že ho vidím a že je živý.

"Ty žiješ!" zašeptala jsem štěstím bez sebe a pevně ho obejmula. Odmítala jsem ho pustit.

"Noční můra?" vzdychl a pohladil mě něžně po zádech. Přikývla jsem.

"Chceš si o tom popovídat?" zeptal se a políbil mě na rameno. Zavrtěla jsem hlavou.

"Ne.. Nechci se k tomu už vracet.." dodala jsem a pomalu ho pustila z mého sevření.

"Bylo to tak živé až jsem zapomněla, že se mi to všechno jen zdálo.." vrtěla jsem nechápavě hlavou.

"Neměj strach.. Jsem tu s tebou a nikomu tě nedám." usmál se na mě a pohladil mě po tváři.

"Miluju tě." pošeptal mi do ucha a poté mě začal líbat na rty.

"Já tebe víc, než si dokážeš představit." řekla jsem mezi polibky.

"Chceš se hádat?" zachichotal se a pomalu mě položil zpátky na záda na postel. Taky jsem se zachichotala.

"Půjdeš ještě spát?" zeptal se a také si lehl, hlavu si podpíral rukou.

"Nevím.. Mám strach, že se mi ten sen bude zdát znovu." přiznala jsem a ještě víc se zachumlala do přikrývky. 

On souhlasně přikývnul.

"Tak co kdybych ti řekl já co se zdálo mně?" navrhl a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. V mém břiše začali létat motýlci.

"Dobře.." zašeptala jsem a přitulila se k němu.

"Byl to hezký sen. Byla noc. Ocitnul jsem se v zahradě, opravdu překrásné. Rostly tam ty nejkrásnější růže. Mezi nimi jsem si jednu vybral a utrhl." vyprávěl.

"Poté jsem najednou letěl na nebi. Nevím jestli jsem měl křídla nebo ten pohádkový létající koberec.." zasmál se. "Ale letěl jsem. Z té výšky byl vidět celý Řím, byla to taková krása..".

"Nakonec jsem doletěl až k tvému oknu od bytu, které bylo otevřené a já se tak dostal dovnitř. Spala jsi.." povídal dál a já zatajila dech. Opravdu sní o mně?

"Vlasy ti padaly do obličeje, tak jako teď.." zachichotal se. "Nechtěl jsem tě budit. Jen jsem tě přikryl a políbil na čelo. Pak jsem vedle tebe položil tu růži, kterou jsem utrhnul a zase odešel do noci."

"Konec." usmál se.

"Zdá se ti o mně často?" zeptala jsem se.

"Ani ne, jen každou noc od té doby co jsem tě uviděl." zasmál se a já také.

Napnula svojí ruku do vzduchu, abych se podívala na náš prstýnek. 

V tu chvíli jsem si ale nevšimla, že napnul svojí ruku s prstýnkem do vzduchu i on. Déšť prudce bičoval do skleněných okenních tabulek a my v měsíčním světle pozorovali rysy kamínků vsazených do prstenů na našich rukou. I v tom dešti jsem uslyšela, jak se zachichotal.

"Co je?" zasmála jsem se a jemně do něj drkla rukou.

"Té spojitosti." odpověděl a dál se díval na naše ruce.

"Jaké spojitosti?" otočila jsem se celým tělem k němu.

"Måneskin; ten název pochází z dánštiny.. Znamená 'Měsíční světlo'." odpověděl a kývl hlavou k našim rukou, které osvětloval měsíc a které jsme propletli dohromady.

"Neměj strach a vyspi se. Ochráním tě." usmál se a přitáhl si mě blíže ke svému tělu, až mě pažemi uvěznil ve své náruči.

"Dobrou noc princezno.." políbil mě na čelo a já naslouchala tlukotu jeho srdce, dokud jsem neusnula.

" políbil mě na čelo a já naslouchala tlukotu jeho srdce, dokud jsem neusnula

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat