"Takže takový je tedy život rockerů?" zachichotala jsem se. Stáli jsme vedle sebe v kuchyni a vařili v hrnci špagety, až to bublalo. Do obličeje nám stoupala teplá pára a rosila obličej.
"Docela zábava že? Většinu času hrajeme nebo vymýšlíme nový song a nebo jezdíme na turné.." podotkl a pohladil mě po vlasech.
"Jaké to je.. Víš, jezdit na turné.." zeptala jsem se. Muselo to být jistě chaotické a vyčerpávající.. Nedokázala jsem si vůbec představit jak to všechno může zvládat..
"Jak se to vezme.." přemýšlel a zároveň přitom míchal špagety. Obočí měl svraštělé.
"Má to své plusy i mínusy, ostatně jako všechno. Na jednu stranu je to docela únavné, protože každý den máš koncert a musíš ze sebe vydat to nejlepší. Taky se i dost často stává že toho málo naspíš.. Ale na druhou stranu poznáváš nové země a jejich jídlo a kulturu, kocháš se krásou měst které jsi ještě nikdy nenavštívila a taky vidíš všechny své fanoušky které pro tebe hodně znamenají.." vysvětlil.
"A baví tě to?".
Pousmál se.
"Mhmm." přikývl. "Moc."
"Kdybychom tenkrát neměli koncert v tom baru, nikdy bych tě možná ani nepoznal.." vrtěl hlavou a sléval vodu ze špaget do dřezu.
"To si nemyslím.." řekla jsem nesouhlasně.
"Jsme si souzeni, narazili by jsme na sebe i tak." pohladila jsem ho.
"Možná máš pravdu." usmál se a nalil do špaget trochu bologneské omáčky jenž vyndal z lednice a pak zamíchal.
Já jsem mezitím vyndala z příborníku talíře a příbory.
"Nastrouháme ještě trochu sýra." oznámil mi a políbil mě do vlasů.
Sklenici s omáčkou uklidil zpátky do chladničky a podal mi sýr. Nastrouhala jsem ho do malé mističky a nasypala na špagety. Pak jsem talíře položila na stůl.
"Buon appetito!" popřál mi a pustil se do jídla.
"Buon appetito!" zopakovala jsem se špagetami v puse.
"Ty jsou báječné!" pochvalovala jsem si a namotala na vidličku další sousto.
"Povedli se nám." přikývl souhlasně a natáhl ke mně svojí ruku. Chytila jsem se jeho dlaně a hřbet začala jemně hladit svým palcem.
"Miluju tě." zašeptal a podíval se mi do očí.
"Miluju tě." odpověděla jsem a usmála se na něj.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...