𝟐𝟖.

74 6 0
                                    

"Copak tu děláte?" zeptala jsem se překvapeně, když jsem vystupovala z auta. Kapela stála před studiem a zdobila různými dekoracemi cestu, po které se zítra jako nevěsta projdu. Nedokázala jsem tomu uvěřit. Už zítra.. Zítra se stanu Marlenou Torchio. Znělo mi to zvláštně, skoro nereálně, neuvěřitelně. I přesto jsem se ale ohromně těšila.

"Pomáháme s výzdobou!" oznámila Victorie, která věšela na sloupy altánku bílé stužky s umělými růžemi.

"Nebo spíš já a Thomas.." řekla nejistě a podívala se směrem k Damianovi s Thomasem. Ti stáli u krabic s výzdobou a hrabali se uvnitř. Damiano poté vytáhl dlouhou girlandu, kterou si omotal okolo krku jako šálu a začal se procházet po louce jako modelka. Musela jsem se zasmát.

"Měl by jsi jít na modeling!" začal si Thomas dělat z Damiana srandu.

"Nenič to a sundej to ze sebe.." pokárala ho se smíchem Victorie a vydala se směrem k nim. Usmála jsem se pro sebe a otočila se směrem k autu.

"Co kdybychom jim pak šli pomoct?" navrhl Ethan, mezitím co vyndával ven ze zadních sedadel jeho auta můj kufr. Nadšeně jsem přikývla na souhlas. On se usmál, stiskl mi ruku a vydali jsme se spolu do jeho pokoje, kde jsme odložili veškeré moje věci. On se ještě převlékl do nového oblečení a poté jsme se vydali zpátky ven za kapelou. Ethan se hned přidal k Thomasovi s Damianem, který nakonec ze sebe tu girlandu přeci jen sundal, a začal vytahovat z krabic různé svatební doplňky. Já se naopak přidala k Victorii a pomáhala jí s podáváním stuh. Za chvíli ale za námi přišel Ethan.

"Něco pro tebe mám.." promluvil ke mně, schovávajíc jednu ruku za zády.

"Co je to?" otočila jsem se na něj a přišla blíže k němu.

"Zavři oči." přikázal mi a já ho poslechla. Poté jsem na sobě cítila jeho ruce, kterými mi něco strčil za ucho do vlasů.

"Už je můžeš otevřít." oznámil mi. Oči jsem tedy otevřela a začala rukou nahmatávat předmět ve svých vlasech.

"To je sedmikráska?" zeptala jsem se s chichotáním.

"Sluší ti, vypadáš jako víla." usmál se a dal mi pusu na tvář. Obejmula jsem ho a on poté odešel pokračovat s výzdobou. Ani ne za půl hodiny jsme měli hotovo.

"Tvoje svatba bude perfektní! Všechno vypadá naprosto dokonale." pochválila Victorie s pohledem upřeným na louku s altánkem.

"Taky si myslím." usmála jsem se.

"Sehnala jsi nakonec ten dort?" zeptala jsem se poněkud starostlivě a podívala se na ni.

"Budeš zírat jak moc je nádherný.." přikývla na souhlas a pohladila mě po rameni. Oddychla jsem si a věnovala jí vřelý úsměv plný díků.

Když jsme se vrátili dovnitř do studia, Ethan mě požádal o pomoc s balením jeho oblečení na líbánky. 

"Těšíš se?" zeptal se mě, když skládal v rukou poslední kus svého oblečení které později přistálo v kufru. Všimla jsem si jeho nadšeného úsměvu od ucha k uchu. Seděla jsem na posteli, ruce opřené o matraci a dívala se na něj. Sedl si vedle mě.

"Ani nevíš jak.." prozradila jsem a usmála se na něj. Opatrně jsem se o něj opřela a on obepnul své ruce okolo mě.

"Zítra se uvidíme až u oltáře.." začal mě hladit po vlasech.

"Budu tam." oznámila jsem mu a on se zasmál. Poté mě pomalu povalil na postel.

"Jako by jsi měla na vybranou.." zašeptal mi do ucha když se nade mnou nadkláněl. Zachichotala jsem se jak mě jeho teplý dech zašimral na uchu.

"Protože já už se tě nevzdám." řekl a políbil mě na krk.

" řekl a políbil mě na krk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat