Vešli jsme tedy dovnitř ruku v ruce a prošli halou. Ethan mě nepřestával hladit. Pousmála jsem se nad tím, že na mě takto myslí a snaží se abych nemyslela na špatné věci.
"Neměj strach.." řekl povzbudivě a hřbet ruky mi políbil. Stáli jsme před dveřmi, zpoza kterých jsem slyšela hudbu a hlasy. Přitiskl si mě víc k sobě a poté dveře otevřel.
"Edgar!" zavolal Damiano, který seděl opřený o zeď a psal něco na papír.
Vic seděla u Thomase a něco spolu nacvičovali na kytaru. Během Ethanova příchodu do místnosti zvedli hlavy. Damiano se zvedl ze země a šel ho obejmout. Ethan mě na chvíli pustil a s vřelým úsměvem mu objetí opětoval. Až poté si Damiano a zbytek kapely všimli, že nepřišel sám.
"Ahoj.." řekla jsem nesměle a zamávala jim. V tu chvíli se do toho vložil Ethan, který opět chytl mojí ruku a ochranitelsky se vedle mě postavil.
"Thomasi, Damiano, Vic.. Chtěl bych vám někoho představit." otočil se hlavou ke mně.
"Tohle je Marlena De Santis, moje přítelkyně." pousmál se a já se na všechny postupně podívala.
Damiano měl zamyšlený výraz, nejspíš přemýšlel jak jsme se poznali. Vic měla radost, přesně tak jak Ethan předpovídal a Thomasovi na tváři pohrával přátelský úsměv.
"Ráda tě poznávám!" řekla Vic a šla mě obejmout. Už teď jsem věděla že budeme kamarádky.
"Nejsi náhodou jedna z těch fanynek, která před pár dny chtěla po nás po koncertě podepsat tílko?" zeptala se s chichotem, když se vysoukala z našeho objetí.
"Jo, to jsem já." zasmála jsem se.
"Ahoj!" zvolal Thomas zpoza kytary a zamával na mě. Taky jsem na něj zamávala a věnovala mu kompliment na jeho kytaru.
"A moje se ti nelíbí?" ozvala se Vic a odběhla pro svoji kytaru, kterou mi později ukázala.
"Ta tvoje je také velmi pěkná." usmála jsem se na ni a ukázala vztyčený palec. Úsměv mi opětovala šla si sednou zpátky k Thomasovi, kde pokračovali v jejich nacvičování. Ethan šel za nimi a začal se tam s Vic o něčem bavit, přičemž chvílemi ukazoval nenápadně prstem na mě. Chtěla jsem vědět, o čem se tam baví. Dokonce jsem se přistihla, jak se na ně s přimhouřenýma očima a zadumaným výrazem dívám. A dívala bych se dál, kdyby mě nepřerušil Damiano.
"Kam koukáš?" zeptal se mě a nasměroval svoji hlavu tam kam já. Rychle jsem se ale na něj otočila a snažila dělat jako že nic.
"Jen jsem nad něčím přemýšlela." řekla jsem lhostejně a mávla nad tím rukou. Nejistě jsem se na něj usmála.
"Ty jsi ale creep." zasmál se a já si oddychla.
"Každopádně vítej do Måneskin rodiny!" řekl a ukázal rukou na zbytek kapely.
"Děkuju." přátelsky jsem se usmála a vydala se za Ethanem, který se stále s Vic o něčem bavil. Ta se na něj zamyšleně, a zároveň nadšeně dívala a přikyvovala. Thomas si jich ani moc nevšímal a hrál si něco pro sebe na kytaru.
Když si Ethan všiml že jdu k nim, ztichl.
"Copak tu vyvádíte?" zeptala jsem se jich vesele a Ethana obejmula.
"Ptal jsem se Vic, zda by tě tady trochu neprovedla. Za chvilku si budu muset něco zařídit, tak chci aby jsi tu měla nějakou společnost.." přitáhl si mě k sobě a dal mi pusu na čelo, přičemž se se všemi rozloučil a odešel.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...