𝟒.

202 10 2
                                    

Nemohla jsem uvěřit vlastním očím! Podívala jsem se pozorněji zda se mi to jen nezdá, přeci jenom jsem včera vypila opravdu dost velké množství alkoholu. Ale ne, nezdálo.. Stále tam bylo jeho telefonní číslo, elegantně napsané.

Odešla jsem z koupelny a začala hledat svůj mobil. Našla jsem ho pod polštářem ve své neustlané posteli. Snažila jsem se ho zapnout, ale displej ukazoval že je vybitý. Rychle jsem do něho zastrčila nabíječku kterou jsem dala do zástrčky u své postele a čekala.

 Za tu dobu, což bylo něco okolo dvaceti minut, jsem se rychle převlékla a nasnídala. Pak jsem opět zkontrolovala mobil, který se konečně nabil, a zapnula ho.

 Vzala jsem do rukou své tílko, které jsem před chvílí úhledně složila a podívala se na jeho zadní část. Jemně jsem přejela prsty rukopis Ethana a do kontaktů v mobilu napsala jeho číslo, které jsem si poté pod jménem 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤 ♥ uložila. Přemýšlela jsem, zda bych mu neměla napsat nebo zavolat, protože mi bylo jasné že mi to číslo nedal jen tak. Nakonec jsem se rozhodla pro to mu raději napsat. Holt jsem na telefonování s ním asi ještě srab. Otevřela jsem náš chat, který byl zcela prázdný a čekal na to až někdo začne konverzaci. A tak jsem začala psát.. A nakonec, po pár nejistých myšlenkách v mé hlavě,  také odeslala.

M: Ahoj, myslím že jsi si u mě zapomněl svoje číslo😇

Ani ne po pěti minutách jsem dostala odpověď.

E: Jsem rád že jsi se ozvala! Nechtěla by jsi jít dnes večer se mnou na večeři?❤️

V tu chvíli, kdy jsem si tu zprávu přečetla, jsem nemohla být snad šťastnější! Ethan mě pozval na večeři! Neváhala jsem a odpověděla.

M: Moc ráda!

Za chvíli přišla další zpráva.

E: Skvěle! Co třeba se sejít dnes večer v 7 ve včerejším baru?

M: Dobře, uvidíme se večer!😇

E: Budu se těšit!❤️

Zavřela jsem chat a společně s mobilem sebou praštila zády na postel a začala snít. Přemýšlela jsem co si vezmu na sebe a jaký dnešní večer bude. On jistě přijde v nějakém moderním elegantním smokingu a bude vypadat pomalu jako princ z nějaké pohádky. Já vedle něj budu vypadat jak nějaká holka která ani pořádně nemá na nějaké pěkné šaty..

Zvedla jsem se a snažila se zahnat negativní myšlenky. Poté jsem odešla z pokoje a šla se vysprchovat a umýt vlasy, které jsem si později vyčesala do drdolu. Pak jsem se jenom v ručníku vrátila do pokoje, otevřela skříň a začala hledat aspoň něco trochu přístupného, v čem můžu jít. Nakonec jsem našla dlouhé upnuté sametové černé šaty se špagetovými ramínky, které se místy třpytily jako noční obloha. Nebylo to nic extra, ale aspoň něco.. K nim jsem zvolila černé lodičky a stříbrnou třpytivou kabelku. Pak jsem šla opět do koupelny, teď už oblečená a nanesla na oči řasenku, na tváře růž a na rty tmavě rudou rtěnku. Poté už jsem jen mohla vyrazit.

 Poté už jsem jen mohla vyrazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat