"P- Přítelkyni?" řekla jsem zmateně.
On přikývl a pohladil mi vlasy.
"To ale znamená, že mě miluješ." podívala jsem se mu do tváře.
"Ovšem že tě miluju ty štěňátko moje." zachichotal se pro sebe. Stále mě hladil a díval se mi do očí. Bylo vidět že je opravdu šťastný.
"Kdy jsi si to uvědomil?" zeptala jsem se ho nechápavě.
"Ten večer kdy jsme se poprvé viděli.. Usmála jsi se na mě tím svým půvabným úsměvem a já měl takový zvláštní pocit jako by jsi právě ty byla ta pravá. Podíval jsem se ti tedy do očí a ještě nikdy jsem nespatřil něco tak krásného. Jako kdybych viděl přímo do tvé duše. Je tak zvláštní, něčím jiná než ostatní. Tak čistá a nevinná, skoro jako kdyby jsi byla křehká. Ale právě naopak, jsi velmi svá a když si věříš, dokážeš i nemožné." odpověděl a já na něj jen zírala s otevřenou pusou.
"Myslela jsem si, že jsem to cítila jenom já.." vyhrkla jsem ze sebe.
On zavrtěl hlavou se strany na stranu na znamení nesouhlasu.
Potom mě přestal hladit a podíval se na moje rty, které pomalu přejel bříškem svého palce. Přiblížil se svým obličejem k mému a přiložil své rty na mé.
V tu chvíli jako by všechno okolo nás zmizelo. Jenom my dva. Skoro jsem si připadala jako kdybych byla v jiné dimenzi. Jako kdybych spala a všechno byl jen sen. Ten polibek byl až moc dokonalý na to, aby to byla pravda.
Najednou jsem ležela a Ethan se nade mnou nakláněl. Rukama se opíral o postel a stále mě líbal. Jeho spadané vlasy mě lochtaly na obličeji. Zachichotala jsem se a zastrčila jsem mu je za ucho.
"Možná by jsi se měla už obléknout.." zašeptal a přestal mě líbat aby se mi podíval do očí.
"To počká.." zašeptala jsem v odpověď a nahnula se blíže k jeho obličeji pro další polibek.
On se ale odtáhl.
"No tak, oblíkneš se.." stál si za svým.
"Nebo co?" řekla jsem provokativně a vyplázla na něj jazyk jako pětileté dítě. Čekala jsem co udělá. V tu chvíli mě popadl a začal lechtat, že jsem smíchy necítila ani vlastní břicho.
"To stačí! Dost!" křičela jsem mezi svým chichotem a snažila se ho ode mě odstrčit. O pár chvilek dohadování nakonec přestal.
"Počkám vedle.." vítězně se usmál a rozcuchal mi vlasy, jako by nebyly už teď dost rozcuchané z našeho praní. Zvedl se z postele a odešel.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...