𝟓𝟎.

17 2 0
                                    

Měla jsem pocit jako by to byla snad věčnost co jsem jen seděla na pohovce, dopíjela svůj čaj a čekala, až nastane večer.

A pak.. Večer opravdu nastal. Bylo něco okolo šesti a já seděla na posteli v ložnici a rozčesávala si hřebenem vlasy. Nestihla jsem si je pořádně učesat po tom, co jsem si byla zaplavat a proto byly tak zapletené.

"Jsi připravená odhalit své překvapení?" objevil se mezi dveřmi do našeho pokoje, celý nadšený. Držel něco za zády.

"Ano!" rychle jsem odložila hřeben, stoupla si a zavřela oči. Nastavila jsem ruce. Vložil mi do nich cosi hebkého.

"Už můžu?" zeptala jsem se nedočkavě.

"Můžeš." souhlasil a já oči otevřela.

V rukou byly složené červené, které se třpytily jako hvězdy. Opatrně jsem je položila na postel a rozložila, abych se na ně blíže podívala. Byly nad kolena a měli i rukávky.

"Ach Ethane.. Ty jsou překrásné!" vzdychla jsem úžasem a přikryla si dlaněmi otevřená ústa. Draly se mi slzy do očí.

"To ale není všechno. Dnes večer se pořádá ples a my tam spolu půjdeme." oznámil mi vesele a ukázal mi dva lístky.

"Dnes večer?" řekla jsem zmateně a podívala se na hodiny. Než se připravím, bude sedm. Nebyla tu žádná šance, že bychom to stihnuli.

"Ale já nemám učesané vlasy, ani make-up.. Myslíš, že to stihneme?" začínala jsem být na pochybách.

"S mojí pomocí.." řekl usměvavě a položil mi ruku na ruku.

A tak jsem se převlékla do šatů, které mi daroval. Padli mi, jako by byly ušité na míru. Sedla jsem si na postel a Ethan mi učesal nadýchaný drdol a namaloval make-up. Vybral mi na oči béžové oční stíny, které se jemně třpytily a proto se k mým šatům velmi hodily. Vypadala jsem dokonale, jako ohnivá hvězda co spadla z nebe.

Držela jsem v jedné ruce zrcátko a domalovávala si rudou rtěnku na rty. Čekala jsem, až se mezitím převleče abych mohla učesat a udělat make-up i já jemu. Prstem jsem si jemně přejela obrys mých rtů a odstranila veškeré přesahy, kterých jsem si všimla. Když jsem byla spokojená, zrcátko jsem odložila. V ten moment mé oči zůstaly na něm. 

Byl oblečený v třpytivé šedivé halence a černých saténových kalhotách. Přes sebe měl přehozenou černou koženou bundu s perlami. Nedokázala jsem z něj spustit oči. 

"Tak jo, můžu tě učesat?" přišla jsem k němu a začala mu lehounce přehazovat vlasy. 

"Nechci dělat nic složitého protože rozpuštěné vlasy, si myslím, ti sluší nejvíce. Takže je jenom trochu rozčešu a pak se přesunu na make-up, ano?" posadila jsem ho na postel a povzbudivě se na něj usmála.

"Dobře, to zní fajn." přikývl a políbil mě. Byla jsem velmi překvapená, když jsem zjistila že na svých rtech nemá červenou barvu od mé rtěnky. Vzala jsem to jako dobrou zprávu, protože ho můžu bez jakýchkoliv obav políbit víckrát a pousmála jsem se nad tím. Když jsem mu vlasy rozčesala, začala jsem pracovat na make-upu. Rozhodla jsem se pro klasické černé líčení, kde jsem mu nanesla trošku černých očních stínů na víčka a i trochu pod oči, stejné líčení ve kterém vystupuje na koncertech. Poté jsem mu obličej ještě přepudrovala aby se moc nelesknul.

"Vypadáš nádherně." zaklapla jsem spokojeně víčko od pudru a make-up uklidila. Podala jsem mu zrcátko.

"Páni, jsi šikovná. Moc se mi líbí ty oční stíny!" otáčel obličejem ze strany na stranu a díval se na svůj odraz v zrcadle. Pak mi zrcátko vrátil a oba dva jsme odešli.

 Pak mi zrcátko vrátil a oba dva jsme odešli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat