𝟐𝟑.

82 7 0
                                    

Po zaplacení nemalé částky za šaty, jsme z obchodu odešli a vrátili se za ostatními do studia. Jen co jsme přišli, vydala jsem se do šatny kde měla Victoria svoje oblečení. Bylo to jediné místo které mě napadlo, kde jsem mohla šaty bez starostí ponechat aniž by se jim mohlo něco stát.

"Tak už máš i šaty.." poznamenala Victoria, která právě vešla dovnitř. Nečekala jsem ji.  

"Jdeš se převléct?" zeptala jsem se, překvapená z jejího příchodu. Naznačila jsem, že pokud ano, odejdu. 

Ona jen zavrtěla hlavou a stoupnula si vedle mě. Se spokojeným úsměvem se na šaty podívala.

"Jsou opravdu nádherné. Máš skvělý vkus." pochválila. Spokojeně jsem se usmála.

"Nevadí ti, že si je tady u tebe schovám?" zeptala jsem se nejistě. Opět zavrtěla hlavou.

"Jsem ráda, že tě tu máme. Ethan potřebuje někoho takového jako jsi ty. Je dost jiný než my. Zpočátku je takový tichý a dost introvertní.. Když se ale pak s nějakým člověkem pozná o něco blíže, je naopak velmi vtipný, zábavný a otevřený. Nikdy jsem ho neviděla tak moc šťastného, jako je teď s tebou." řekla upřímně a obejmula mě. Pohladila jsem ji po vlasech.

"Někdy mám strach že je toho na mě moc.. Svatba je dost náročná." přiznala jsem.

"To bývá ale nejsi na to sama. Máš nás. Chceš s něčím pomoct?" rozzářila se. 

"A tobě by to nevadilo? Nechci abych ti přidělávala starosti.."

"Ne, nevadilo. Co potřebuješ zařídit?" zeptala se a pohladila mě po rameni.

"Potřebovala bych obstarat kapelu a dort."

"Kapelu? Hm, co třeba my?" zamyslela se.

"To by bylo úžasné! To by jste pro nás udělali?" zaradovala jsem se.

"No jasně! Pro vás dva zahrajeme klidně všechny naše songy." přesvědčovala mě.

"A pokud jde o dort, nějaký vyberu a objednám. S tím si nedělej starosti." usmála se na mě s mrknutím oka. Poté odešla.

"Má pravdu, nejsem na to sama.." řekla jsem si potichu pro sebe a naposledy se podívala na šaty. I když jsem si stále nebyla jimi jistá, věděla jsem že jsem udělala správnou věc. Pousmála jsem se a také z šatny odešla.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat