Když jsem se probudila, Ethan ležel natažený vedle mě na posteli a podpíral si hlavu rukou. Byl už vzhůru a díval se mi do tváře.
"Neměl by jsi mě takhle děsit.." zachichotala jsem se a dala mu pusu na tvář.
"Promiň, jen jsi hrozně roztomilá když spíš.." řekl usměvavě a stále se mi díval do očí. Cítila jsem, že se zase červenám.
"Nemáš hlad? Brzo bychom měli jet zpátky do studia, kapela už tam na nás čeká." oznámil a odhrnul mi vlasy, které mi padaly do tváře.
"Trochu." přiznala jsem.
"Tak já ti půjdu připravit snídani." zvedl se z postele a šel ke dveřím.
"Děkuju.. Mezitím se půjdu převléct." oznámila jsem ještě, než se za ním zavřeli dveře.
Pomalu jsem se protáhla a podívala se z okna. Venku bylo slunečno a i když okno bylo zavřené, slyšela jsem zpoza něj zpívat ptáky. Odhrnula jsem ze sebe peřinu a otevřela svůj šatník. Sáhla jsem po prvním oblečení, co mi přišlo pod ruku. Vytáhla jsem černé tílko a džínové šortky, které jsem si později oblékla na sebe. Poté jsem ustala postel a otevřela dveře.
"Tak co to dneska bude?" zívla jsem a přišla k Ethanovi blíže mezitím co stál před kuchyňskou linkou a připravoval mi snídani. Zezadu jsem ho objala a vdechovala jeho vůni. Mé dlaně byly položené na jeho hrudi. Ospale jsem si položila hlavu na jeho záda.
"Jak moc máš ráda müsli s jogurtem a ovocem?" usmál se a hodil do misky před sebou pár nakrájených jahod, které poté do zbytku kašovité směsi zamíchal lžící.
"Dobrou chuť." otočil se a misku mi podal.
"To vypadá báječně!" podotkla jsem a nabrala první sousto. Sedla jsem si před něj na kuchyňskou linku.
"Ty nemáš hlad?" zeptala jsem se a natáhla k němu ruku s plnou lžící.
"Ani moc ne.. Ale tak jedno sousto si dát můžu." souhlasil a otevřel pusu. Nakrmila jsem ho.
"Počkej, máš tu trochu jogurtu." všimla jsem si a utřela mu koutek rtů.
Poté když jsme dojedli, jsem si vzala svůj kufr s oblečením na líbánky a šli spolu do jeho auta, kterým jsme se dostali zpátky do studia.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...