Venku bylo opravdu horko. Kdybychom bazén neměli, tak bych si byla zcela jistá že by jsme dnešní den strávili hlavně doma. Na sluníčku se to dalo vydržet jen chvíli, pak člověku začalo být horko a radši se vydal do příjemného chládku a pohodlí ve svém domově.
"Nechceš se přidat ke mně?" zeptal se. Byl už ve vodě a já teprve seděla na lehátku. Chystal se na mě cáknout vodu a drze se přitom usmíval.
"Ať tě to ani nenapadne!" varovala jsem ho se vztyčeným ukazováčkem. On ale dělal že mě neslyší a mávnutím ruky na mě vodu cákl.
"Tohle si ale vypiješ." zasmála jsem se a sundala ze sebe župan, který jsem položila na lehátko. Sundala jsem si i žabky a skočila do vody za ním. Začala jsem máchat rukama a hodila jednu velkou vodní smršť na něj. A v ten moment začala bitva. Lítalo tolik kapek vody, že jsem raději měla celou dobu zavřené oči. Hlasitě jsem se smála až mě bolelo břicho.
"Vzdávám se!" křičel ve smíchu a vodu na mě přestal konečně házet. Oba dva jsme nabírali dech.
"Já říkala, že to nemáš dělat." vítězně jsem se na něj usmála a připlavala blíže k němu. Položila jsem své ruce za jeho krk a začala ho vášnivě líbat, mezitím co on mě držel v pase.
Voda nás nadnášela a já si připadala jako bych s ním byla v jiné dimenzi, v jiném časoprostoru. Naše polibky se mísily s kapkami vody.
Odtáhla jsem svojí hlavu a podívala se mu do očí.
"Líbal jsi vždycky tak dobře?" vzdychla jsem a zasmála se.
"Ne tak dobře, jako líbáš ty." odpověděl.
Stydlivostí jsem sklonila hlavu a dívala se na hladinu vody. Snažila jsem se skrýt své rudé tváře. On mě však jemně chytil za bradu a přinutil mě tak, abych se mu znovu podívala do očí.
"A ty jsi se vždycky takhle roztomile červenala?" zachichotal se.
"Děje se mi to od doby, co jsem tě pozn-" než jsem to ale stihla doříct, políbil mě na rty. Zatočila se mi z něj hlava a v břiše mi létali motýlci.
"Nedáme si závod?" zeptal se mě poté co odtáhl své rty od mých. Sladce se usmál.
"Schválně kdo bude dřív na druhé straně!" řekl a začal plavat.
Než jsem si uvědomila co řekl, byl už v půlce bazénu.
"Hej, počkej na mě!" zasmála jsem se a taky plavala.
"Vyhrál jsem!" usmál se nadšeně a prohrábl si rukou mokré vlasy. Vypadal tak sexy.
"To je nefér. Nebyla jsem připravená!" stěžovala jsem si a připlavala k němu. Opíral se o rám bazénu a opaloval se. Stoupnula jsem si vedle něj a také se opalovala. Nevydržela jsem to ale moc dlouho, protože i přes to že mé oči byly zavřené mě na víčka slunce pálilo. Oči jsem tedy otevřela a lehla si na hladinu. Nechala jsem se nadnášet jako papírová loďka, kterou malé děti pouští do jezírek. Naslouchala jsem zvukům šplouchání vody. Dívala jsem se na nebe. Mráčky byly jako z cukrové vaty a mezi nimi lítali malí ptáčci.
"Nad čím přemýšlíš?" najednou se vynořil z vody vedle mě a pozoroval mě.
"Jaké by to bylo umět létat.." odpověděla jsem.
"Chceš to zkusit?" usmál se a jemně mě vzal za ruce.
"Co to děláš?" zeptala jsem se ho.
"Stoupni si na moje ramena." řekl.
"Dobře ale proč?" řekla jsem nechápavě. Vylezla jsem mu na záda a nakonec si stoupnula na jeho ramena, přesně tak jak chtěl. Stále jsme se ale drželi za ruce měl je pevně ve vzduchu. Připadala jsem si, jako kdybych byla akrobatka v cirkuse a dělala nějaký trik.
"Důvěřuješ mi?" zeptal se.
"Já ani nevím.." řekla jsem poněkud rozpačitě a pak se nervózně zasmála.
"Dobře a teď skoč!" řekl a moje ruce pomalu pustil. Jemně mě chytl za kotníky a vyhodil do vzduchu. Já jsem udělala salto a dopadla do vody. Z bazénu vycáklo ohromné množství vody.
"To byla fakt sranda!" zasmála jsem se a nadšeně zatleskala.
"Ještě jednou!" udělala jsem psí oči a doplavala zpátky za ním.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...