𝟒𝟓.

37 2 1
                                    

"Voda je připravená!" zvolal z koupelny na mě do ložnice.

"Hned tam budu!" oznámila jsem a pomalu si svlékla své šaty. Převlékala jsem se do svého županu, který jsem našla mezi dalším oblečením v mém kufru a pak se vydala za ním.

 Nakláněl se nad vanou. Vlasy mu padaly do obličeje a otáčel kohoutkem aby vypnul proud vody. V koupelně bylo teplo a příjemné lehké osvětlení. Všimla jsem si různě umístěných zapálených svíček, pár jich bylo dokonce i na vaně. Romantické..

"Děkuju." mile jsem se usmála a pomalu se začala svlékat ze svého županu.

"Budu v našem pokoji, kdyby jsi cokoliv potřebovala.." utíral si mokré ruce do ručníku a palcem levé ruky ukázal směrem do chodby.

"Ty tu nezůstaneš se mnou?" vyhrkla jsem s překvapeným výrazem ve tváři. Myslela jsem, že budeme mít koupel spolu.

"Chceš abych se díval, jak se koupeš?" snažil se pochopit, oč ho žádám.

"Vlastně se můžeš ke mně přidat.." řekla jsem tiše a odvrátila od něj svou tvář. Tváře mi hořely. Věděla jsem, že se zase červenám..

On se pousmál a odložil ručník na stoličku vedle umyvadla. Poté přistoupil ke mně blíž a odhrnul mi vlasy dopředu.

"Jak si přeješ.." zašeptal sladce do mého ucha.

Poté mi věnoval dlouhý a vášnivý polibek na krk, z kterého mi v břiše létali motýlci a odešel vedle do ložnice se převléct.

Mezitím co byl pryč, župan jsem ze sebe svlékla zcela úplně a vlezla do té teplé čiré vody. Pozorovala jsem kouř páry kterou stoupal nahoru, dokud úplně nezmizel. Hrála jsem si s vodou, brala ji do dlaní a jemně ji pouštěla na sebe. Padala mi na obličej, na ramena, na celé mé tělo a vytvářela tak na mém těle maličké kapičky. Nadechla jsem se a potopila se obličejem pod vodu, abych měla mokré i vlasy. Postupně mi docházel dech a já se vynořila. Prsty jsem si projela vlasy. Poté jsem zase otevřela oči. Ani jsem si mezitím nevšimla, že se vrátil.

Stál opřený o rám dveří, okolo těla omotaný bílý ručník a s šťastným výrazem ve tváři mě pozoroval.

Věnovala jsem mu úsměv a rukou naznačila, aby tam jen tak nestál a přidal se ke mně.

On ze sebe tedy ručník sundal a odhodil ho na zem. Popošel blíž k vaně a nejdřív si ve vodě smočil nohu. Když si zvykl na teplo, které z vody sálalo, přidal se ke mně. Hlavu si opřel o kachličkovou zeď a chvíli mě jen pozoroval. Měla jsem co dělat abych se nestyděla. I přesto že už jsme měli po naší společné noci, která se dokonce odehrávala dnes v noci, jsem se před ním pořád ještě styděla. 

Sklopila jsem zrak k vodě a nabrala ji do rukou. Zavřela jsem své oči a nechala ji téct po mém těle. Zaslechla jsem Ethanův tichý vzdech. Otevřela jsem své oči a ucítila jeho ruce na mém obličeji. Políbil mě na čelo.

"Jsi tak roztomilá.." vyšlo z něj.

Usmála jsem se a podívala se mu do očí. Zářily jako hvězdy na noční obloze. Ztratila jsem slova. Byl tak dokonalý.

"Umyju tě." řekl a do dlaně si dal trochu mýdla. Začal mě masírovat ramena a mýdlo rozmazávat po celém mém těle. Bylo to moc příjemné a uklidňující. Ve vodě se začaly vytvářet voňavé bublinky.

"Ještě záda.." řekl a já se tedy k němu otočila zády, které mi taky umyl.

Později jsem si mýdlo opláchla a on mi šamponem umyl i vlasy.

"Myslím, že teď je řada na mě." řekla jsem a také si vzala trochu mýdla, které jsem pečlivě rozmazávala po jeho svalnaté hrudi. Celou dobu se mi díval do obličeje a sledoval každý můj pohyb. Ovládala mě nervozita.

"Nedívej se na mě tak, znervózňuješ mě." zasmála jsem se potichu a odvážila se mu podívat do obličeje.

"Nemůžu za to, že jsi tak krásná." řekl a podíval se na moji ruku, kterou jsem mu hladila hruď a pak zase odvrátil svůj pohled zpátky na mě.

"Ty jsi ale vtipálek." zakroutila jsem usměvavě hlavou a přesunula se k jeho zádům, které jsem také umyla. Později jsem umyla šamponem i jeho vlasy a nakonec jsem jen ležela zády opřená o jeho hruď a odpočívala. Hladil mě v mokrých vlasech a líbal na krku. Malíčkem své nohy jsem se dotkla jeho palce u chodidla. Zbožňovala jsem tyhle maličkosti. Tyhle maličkosti, které mě nutili zapomenout na všechny mé starosti a jiné věci. Co když tohle jednou skončí? Říká se že všechno hezké jednou skončí ale já nechci aby to byla pravda.. Stále ještě ani nevím co za tajemství se skrývá v tom dopisu, jaký mi věnoval.. Je snad ten dopis moje zkáza, která všechno hezké zničí?

Snažila jsem se zadržet slzy.

"Chci aby tohle nikdy neskončilo.. Když jsem s tebou, dokážu na všechno ostatní zapomenout.. Nedokážu si představit, že bych i jeden jediný den byla bez tebe. S tebou si připadám úplná a v bezpečí. Navíc mi dodáváš sílu.." vyhrkla jsem najednou a po tváři se mi začala kutálet první slza.

"Neplakej.." konejšil mě a přinutil mě abych se mu podívala do obličeje.

 "Vždycky budu s tebou. Nedovolím aby se ti cokoliv stalo, ani aby jsi byla smutná." řekl a dlaněmi mi utíral slzy. Otočila jsem se na bok, ve snaze zahnat zlé myšlenky a začala pozorovat plamen ohně u jedné ze svíček. Ethan mě hladil mě vlasech a na bocích a tiskl si mě blíž k sobě.

Ale v pozici, ve které jsem teď ležela, jsem se cítila nepohodlně a rozhodla se, že se zvednu. Pomalu jsem se tedy zvedla a sedla si na jeho klín a my si tak navzájem mohli hledět do obličeje. Chytl mě za boky a já vzala jeho obličej do svých rukou. Vášnivě jsem ho mezi svým pláčem políbila na rty. Poté jsem jeho obličej jemně pustila a položila svojí hlavu na jeho rameno. 

V tu chvíli jako by nic víc neexistovalo. Pouze mi dva, s našimi těly přitisklými na sebe. Byly jsme jako slunce a měsíc. Den a noc. Voda a oheň. Yin a Yang. Nerozlučná dvojice kterou mohl rozdělit snad už jen osud.

 Nerozlučná dvojice kterou mohl rozdělit snad už jen osud

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat