𝟐𝟔.

74 6 0
                                    

"Tohle je tvoje auto?" ukázala jsem na lesklý bílý Mini Cooper před sebou mezitím co jsme byli v garáži. Naprosto se lišil od jeho minulého auta, kterým jsme se dostali do nahrávacího studia. Bylo mohutnější a mělo zakrytou střechu. Tohle bylo ale spíš jako kabriolet.

"Jsem si jistá, že vypadalo předtím jinak." podotkla jsem a svraštila zmateně obočí. On se jen pro sebe pousmál a podržel mi dveře.

"To bylo naše společné auto. Jezdíme s ním hlavně když máme koncerty. Tohle je moje." řekl mezitím co jsem si sedala na své místo spolujezdce. Poté za mnou zavřel dveře a sedl si vedle mě za volant. Zapnul motor a jeli jsme zpátky ke mně domů. Za půl hodiny už jsme byli v mém bytě.

"Myslíš že tři trička stačí?" zeptala jsem se ho, mezitím co jsem se nahýbala nad poloprázdným kufrem s kolečky který ležel na mé posteli vedle Ethana.

"Podle mě ano, ale nezapomeň taky na tílko. Mělo by být teplo." radil mi a s otevřené skříně vytáhl jedno z mých tílek, které položil do kufru vedle složených džínů.

"A co šaty?" sáhla jsem po jedněch z mých oblíbených letních šatů. Měli třešňově červenou barvu se vzorem žlutých puntíků. Společně se špagetovými ramínky a délkou nad kolena byli naprosto dokonalé na letní dny.

"Určitě si je vezmi, bude ti to v nich moc slušet." souhlasil a pomohl mi je dát do kufru. Začervenala jsem se.

"Teď mají tvoje tváře stejnou třešňovitou barvu jako ty šaty." podotkl s chichotem a dotkl se něžně mé tváře. Ukazováčkem přejížděl po každé její části.

"Zajímalo by mě, jestli tak chutnají i tvoje rty." přejel prstem i po nich a nahnul se blíže pro polibek, který jsem vášnivě opětovala.

"Ne, nechutnají.. Chutnají spíš jako jahody." usmál se na mě a políbil mě na tvář.

"Ale no tak.. Jak chutnají moje rty můžeme zkoumat jindy.." rozcuchala jsem mu se zlobivým úsměvem vlasy a políbila ho na krku. Poté jsem vzala do rukou svoji noční košilku, kterou jsem také složila a dala do kufru. O hodinu později už jsem byla s balením hotová. Ethan mezitím zavolal kapele a poprosil je o pomoc s výzdobou, s kterou také souhlasili. Zároveň jim oznámil že se dnes už nevrátíme, protože chtěl strávit zbytek dnešního dne se mnou.




𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat