𝟐𝟏.

86 7 2
                                    

Když jsme dosnídali, Ethan si šel ještě zapálit cigaretu. Pak na sebe hodil dlouhý kabát a všichni jsme mohli vyrazit. 

Za půl hodiny už jsme stáli před restaurací, o jejíž jméně jsem v životě neslyšela i přestože byla proslule známá po celé Itálii. Stála u přístaviště pro lodě, tudíž jsme opravdu měli krásný výhled na moře, přesně jak Thomas říkal. Usadili jsme se venku pod přístřeškem a objednali si jídlo. Damiano a Thomas si objednali těstoviny, Victoria pizzu a já si dala špagety. Stejně tak i Ethan. Za chvilku už bylo jídlo na stole.

"Chtěli bychom vám s Marlenou něco oznámit.." řekl Ethan během oběda. Všichni zvedli hlavy od talířů a podívali se na nás. 

Začala jsem být nervózní. Bála jsem se jejich reakce, i když jsem věděla že mě mají rádi.

 On si rukou přehrnul vlasy dozadu a pokračoval v mluvení. 

"Včera večer jsem Marlenu požádal o ruku a ona souhlasila." řekl a hledal v tvářích jejich reakci. Podívala jsem se nejistě také.

 Thomas zíral s pootevřenou plnou pusou, Damiano kulil oči a usmíval se a Victoria radostí vypískla a začala tleskat. Pousmála jsem se.

"Gratuluju.." řekl Thomas a také zatleskal.

"Gratuluju! Doufám, že nás aspoň pozvete na svatbu." zasmál se Damiano a taky začal tleskat. 

"Děkujeme!" řekli jsme s Ethanem společně a on mi vtiskl polibek do vlasů.

 Měla jsem ohromnou radost. Nejenom protože nejsou proti, ale dokonce se na svatbu těší. Nemohla jsem být už šťastnější.

Poté co jsme dojedli, jsme se rozhodli jít zpátky do studia.

"Počkej Marli.." zadržel mě Ethan když jsem se zvedala ze židle z restaurace. Zbytek kapely už byl na cestě.

"Mám pro nás už jiný plán na dnešek."

"Co zase vymýšlíš?" usmála jsem se na něj a sedla si k němu na klín. Rozcuchala jsem mu ze srandy vlasy. On naštvaně nakrčil obočí, zachichotal se a vlasy si přehodil zpátky dozadu. Byl neuvěřitelně sexy když tohle dělal. 

"Nechtěla by jsi si jít vybrat svatební šaty?" uculil se od ucha k uchu. A než jsem se nadála, už jsme byli uvnitř svatebního salonu a vybírali šaty na náš velký den.

 A než jsem se nadála, už jsme byli uvnitř svatebního salonu a vybírali šaty na náš velký den

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat