"Tenhle song je můj oblíbený!" křičela jsem na kamarádku mezitím co hrálo Le Parole Lontane, jeden z mých oblíbených songů. Damiano zase jako vždycky bláznivě tančil na podiu a zpíval a Vic úžasně hrála na baskytaru. Thomas se mezitím předváděl s kytarou před davem fanoušků a Ethan házel vlasy a energicky bubnoval. Dav naprosto šílel a snažili se dostat na podium k nim.
"Taky se mi moc líbí!" odpověděla mi kamarádka skrz hluk křičících lidí a rockové hudby.
Poté co song skončil, začal hrát jiný. Moje kamarádka mezitím v průběhu koncertu odešla, protože sama měla rande s nějakým klukem. Když koncert skončil, kapela si před odjezdem udělala ještě menší pauzu. Někteří jako třeba Damiano nebo Ethan šli ven si zapálit cigaretu. Vic s Thomasem zůstali uvnitř a šli si objednat něco k pití. A tehdy se na ně začal valit dav lidí, který buďto zůstal uvnitř a nebo šel ven za druhou půlkou kapely. Já, která si chtěla s nimi taky pokecat a říct si o podpis, jsem šla s ním. Trvalo asi půl hodiny než jsem se k nim konečně dostala. Victoria byla moc milá a společně s Thomasem mi podepsali zadní část mého tílka. Pak jsem se vydala ven za Dami a Ethanem. I tam byl dav fanoušků, kteří stáli o podpis, takže jsem také musela chvilku čekat. Pak jsem se dostala na řadu.
"Ahoj, nepodepsali by jste se mi prosím na tílko?" usměvavě jsem se zeptala a ukázala palcem své pravé ruky na záda.
"Jasně!" řekl Damiano, vzal si ode mě permanentní fixu kterou jsem si celou dobu schovávala v kapse a podepsal se na jedno z volných míst na mém tílku.
"Děkuju moc!" řekla jsem a popošla vedle za Ethanem.
"Mohla bych i od tebe dostat podpis?" usmála jsem se povzbudivě na něj. V tu chvíli se mi podíval do očí a usmál se na mě svým roztomilým úsměvem. Jeho pohled do mých očí byl velmi okouzlující.. Skoro jsem měla pocit jako by se nedíval na mě, ale do mé duše. Jako kdyby v tu chvíli naprosto dokonale do sebemenšího detailu poznal jaká jsem. Nikdy se mi z nich nikdo nelíbil ale teď naživo to bylo jiné. Většinu dívek okouzlil hlavně Damiano, ale já se v tu chvíli zamilovala do Ethana.
"Jo, jasně.." řekl mile, vzal si ode mě fixu a aniž by si toho všiml, naše prsty se dotkly. Poté si stoupl za mě a já sklonila hlavu, jemně mi ohrnul vlasy dopředu, aby se mi mohl podepsat.
"Máš fakt hezké vlasy." řekl, když mi je pomohl ohrnout dopředu.
"Moc děkuju.." řekla jsem poněkud stydlivě a pousmála se, s pohledem upřeným na zem. Cítila jsem jak se mi objevuje ruměnec na tváři.
"Tady máš!" vracel mi fixu, když se podepsal. Uklidila jsem ji zpátky do kapsy, oba dva jsem je objala, vyfotila ještě pár společných fotek na památku a vydala se domů.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...