"Kam přesně máme namířeno?" zeptala jsem se, mezitím co on zamykal dveře od domu.
"Na nákup." oznámil mi a vhodil klíče do kapsy své džínové bundy.
"Na nákup?" zopakovala jsem. Přikývl a chytil mě za ruku.
"Co bychom měli koupit?" zeptala jsem znovu, mezitím co jsme šli.
"Potřebujeme nakoupit jídlo, kuchyň je skoro prázdná." usmál se a cvrnkl mě do nosu. Zachichotala jsem se.
"Máš krásný úsměv." pohladil mě po tváři. Cítila jsem, jak se opět červenám.
Usmála jsem se pro sebe. Zanedlouho jsme byli v malém městečku. Po mé pravé straně se rozléhalo obilné pole plné vlčího máku. Jemně jsem se Ethanovi vytrhla z ruky a utíkala si pár květin natrhat, dokud jsem z nich neměla menší kytici. Chtěla jsem si ji dát do vázy až se vrátíme.
I když jsem květiny měla už natrhané, chvíli jsem ještě v poli stála. Obilné klásky mi byli až po pas a já si připadala, jako bych byla v moři. Slunce mi svítilo do obličeje. Chtěla jsem spadnout po zádech do tohoto žlutého moře a strávit tu třeba celý den.
Přimhouřila jsem oči a otočila se na Ethana.
Nechápavě se na mě díval, co v tom poli dělám. Usmála jsem se a zamávala na něj kyticí vlčích máků, kterou jsem měla v pravé ruce. Usmál se a vydal se do pole za mnou.
"Vsadím se že mě nechytíš!" řekla jsem a začala utíkat. Cítila jsem se volná. Vlasy mi vlály ve větru.
Znovu jsem se otočila a uviděla, jak je blíž a blíž ke mně. Nasměrovala jsem svoji hlavu zpět na pole přede mnou a utíkala, co jsem nejvíc dokázala. Nakonec jsem se schovala za jeden z jablečných stromů opodál a doufala, že mě nenajde. Stála jsem opřená zády o jeho kmen a snažila se popadnout dech. Když už jsem si začínala myslet že mě nenajde, uslyšela jsem za sebou blížící se kroky.
"A mám tě!" zakryl mi oči svými dlaněmi a já leknutím nadskočila. Poté jsem se uvolnila a pomalu sundala jeho dlaně z mého obličeje. Skočila jsem mu do náruče a políbila ho na rty. On s námi ale ztratil rovnováhu a my spadli do pole. Oba dva jsme se začali hloupě smát.
"Tohle mi nedělej.. Víš jaký jsem měl o tebe strach?" řekl se smíchem a začal mi vybírat z vlasů malinké semínka obilí. Přestala jsem se smát a podívala se na něj. Ve vlasech měl stejně tolik smítek jako jsem měla já. Začala jsem se zase smát.
"Čemu se teď směješ?" zeptal se mě a smál se ještě víc.
"Ale ničemu." řekla jsem, snažíc se zadržet svůj smích a začala mu také vybírat z vlasů nepořádek. Pak jsem si položila hlavu zpátky na zem a pozorovala mraky na obloze.
"Támhleten vypadá jako štír!" řekla jsem a ukázala na jeden z mraků.
"No to ne, to je přece želva." zavrtěl hlavou a začal prstem ve vzduchu opisovat tvar mraku.
"Já v tom želvu nevidím.." mračila jsem se ve snaze v tom rozpoznat obrys těla želvy.
Až po snad nekonečném dohadování jsme se oba přeci jen zvedli a vydali se zpět na cestu do obchodu.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanficMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...