𝟏𝟓.

121 8 2
                                    

"Tady je naše šatna." řekla Vic, když jsme spolu procházely chodbou ve studiu a ukázala na jedny ze dveří.

"Tahle je teda hlavně moje.." zakřenila se a dveře otevřela, aby mi ukázala různé módní kousky, které měla ve svém šatníku.

 Móda mě moc nezajímala, nebo jsem jí teda aspoň moc nerozuměla a většinou jsem prostě nosila to co mě napadlo, ale Vic šatník mě opravdu zaujal. Měla tam všechno. Od obyčejných jednobarevných triček bez potisku až po extravagantní saka se zvířecími vzory. Byla milovníkem kožichů. Ale také by se u ní našly i pěkné šaty, i když na ně moc nikdy nebyla. A jedny mě opravdu moc zaujaly.

"Líbí se ti?" mrkla na mě když jsem držela ramínko, na kterém  šaty visely. Byly fialové, třpytivé a  nadýchané. Dokázala jsem si je představit snad jen na nějaké princezně na plese, ale rozhodně ne na Victorii. Byly přenádherné.

"Jsou opravdu krásné. Ani by mě nenapadlo, že bych něco takového u tebe našla.." přiznala jsem s očima stále spočinutých na šatech.

"Vyzkoušej si je!" navrhla nadšeně. Vytrhla mi je z rukou a začala je sundávat z ramínka.

"Ne, počkej, to nejde. Přeci tady nebudu jen tak chodit v šatech jak nějaká princezna na zámku.. Ani k tomu nemám boty.." snažila jsem se z toho vymluvit a ona mi v tu chvíli podala bílé lesklé lodičky.

"Teď už máš." usmála se.

"Obleč si je.. Víš jak ti to bude slušet? A jak se v nich Ethanovi budeš strašně moc líbit?" snažila se mě přesvědčit. 

Za pár dalších chvilek přesvědčování jsem si ty šaty tedy nakonec oblékla a společně s lodičkami se v nich dokonce i prošla. Victoria se tak nechala unést že mi udělala i make-up a natočila vlasy, až jsem je měla samou kudrlinku. V jednu chvíli zazvonil Victorii mobil.

"Ano?" mluvila Victorie do telefonu.

"Ano, je připravená. Za chvilku za tebou přijde." mluvila stále do telefonu. Připadalo mi, jako kdyby mluvila o mně. Pokud ale ano, co tím myslí že jsem připravená? Kam mám jít? A za kým? 

Založila jsem si ruce na prsou a podezřívavě jsem se na ni podívala. Ona zavěsila a vrátila se zpět ke mně dodělat mi na hlavu další kudrliny.

"Kdo volal?" zeptala jsem se a podívala se na ni se zmateným výrazem ve tváři.

"Ethan." řekla a stále se věnovala mým vlasům. Ethan? Na čem se dohodli? Co je tohle za hru?

"Tak a jsi hotová!" řekla s úsměvem, pyšná na svoji práci kterou odvedla.

"Victorie, na čem jste se dohodli?" zeptala jsem se naštvaně a zadívala se na její telefon a pak zpátky na ní.

"To už není důležité, utíkej za ním ven." mávla nad tím rukou a zachichotala se. 

Bylo mi jasné, že na moji otázku neodpoví, a tak jsem odešla z šatny a vydala se k východu z nahrávacího studia.

Bylo mi jasné, že na moji otázku neodpoví, a tak jsem odešla z šatny a vydala se k východu z nahrávacího studia

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤Kde žijí příběhy. Začni objevovat