Ten večer jsem přišla domu velmi pozdě. Jen co jsem přišla, odhodila jsem ze sebe bundu s lodičkami. V tílku a džínech sebou hodila na postel a do pěti minut usnula.
Probudila jsem do prosluněného dne. Netušila jsem kolik je hodin, neboť jsem měla příšernou bolest hlavy. Neměla jsem si dávat tolik alkoholu.. Jsem si jistá, že vypadám naprosto strašně... Opatrně a pomalu jsem se posadila na postel a chytila se za hlavu. Oční víčka jsem měla zavřené, bolestí nakrčené čelo. Pak jsem otevřela oči a podívala se na sebe do zrcadla. Vlasy jsem měla zacuchané a tílko ze včerejšího dne celé pomačkané.
Vstala jsem a šla do koupelny vyčistit si zuby a učesat se. Otevřela jsem šuplík pod umyvadlem a vytáhla z něj kartáček, na který jsem si nanesla trochu zubní pasty. Poté jsem si vyčistila zuby a vzala hřeben a začala se česat. Přitom jsem se prohlížela v zrcadle, abych nezapomněla na žádné místo.
V jednu chvíli mé oči však zabloudili na tílko. Byla jsem velmi zaujatá jeho látkou. Dívala jsem se na každou část a nechtěla jsem aby mi unikl jediný detail. Vzpomněla jsem si jak mě Ethan včera objal a já se opět začervenala. Položila jsem hřeben na umyvadlo a shrnula jsem si učesané vlasy dopředu. Otočila jsem se, a podívala se na autogramy všech členů z kapely. Všichni měli velmi zajímavé písmo. Každé bylo něčím jiné ale přesto všechno bylo stejné, sjednocené. Patřilo k sobě. Dívala jsem se na každý autogram jednotlivě. Nejdřív na Damianův, Victoriin, Thomasův a nakonec Ethana. U jeho podpisu jsem se ale zarazila. Bylo tam totiž napsané ještě něco navíc. Zpočátku jsem si myslela že to je jen nějaká šmouha nebo čára, ale spletla jsem se. Popošla jsem blíž k zrcadlu, vlasy stále shrnuté dopředu a podívala se na jeho podpis co nejblíže. To nebyla šmouha, ale telefonní číslo.
ČTEŠ
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒕 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 | 𝙀𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙏𝙤𝙧𝙘𝙝𝙞𝙤
FanfictionMarlena De Santis je studentka na volné noze, která se po vysoké škole odstěhovala do Itálie, a kde také žije svůj nový život. Je velkou fanynkou rockové kapely Måneskin, u které by nikdy nevěřila že ji pozná osobně. Co se stane, když se vydá jeden...