1.9

6.6K 434 15
                                    

Ostatak dana sam većinom provela u sobi. Učila sam i dvoumila se. Htjela sam se tuširati, ali nisam htjela isprati Harryjev miris s sebe. Tako da sam ostala u njegovoj odjeći. Sve dok me nisu zvali roditelji da idemo na večeru i da cu vidjeti ono iznenađenje na koje sam potpuno zaboravila.

(..)

Osušila sam kosu i lagano je figarom nakovrčala. Došla sam do sobe i iz ormara izvadila običnu bijelu haljinu koja mi doseže iznad koljena. Isprava sam htjela obuti štikle, ali baš ne znam hodati u njima tako da sam samo ipak stvaila bijele starke. Ne izgleda tako loše kako zvuči. 

Bella je ušla u sobu i odmjerila me.

"Kamo ideš?", svukla je jaknu i otkrila svoju zgužvanu majcu. Hm, moram s njom razgovarati. Ne znam zašto ali sve mi se čini kao da ima dečka. Mislim nema je svaku noć u sobi, a sigurna sam da ne spava kod prijteljice. I stalno joj se nekamo žuri, a ne želi mi reći kamo ide.

"Na večeru s roditeljima.", rekla sam i staila malo mog nadražeg parfema. Ona je nešto promrmljala i nakon par minuta opet u žurbi otišla van. Nasmijala sam se. Ponaša se kao neka klinka koja se prvi put zaljubila. Stavila sam mobitel i novčanik u torbicu. Vrata su se opet otvorila. Opet Bella.

"Bella mi moramo ozb-.", okrenula sam se i vidjela Harryja na vratima. Nasmijala sam se i prišla mu pa ga čvrsto zagrlila.

"Izgledaš predivno. Kamo ideš, ako se smije znati.", odmjerio me od glave do pete pa mi stavio pramen kose iz uha.

"Idem na večeru...", njegovo lice se odmah snuždilo. 

"S kim?"

"S roditeljima. I oni bi trebali doći po mene za otprilike..sad.", nasmijao je. "Neću ti onda smetati. Samo sam došao da vidim jeli sve u redu.", prislonio je usne uz moje i uhvatio me oko struka. Nasmijala sam se kad mi je pokušavao uvaliti jezik.

"Harry moraš ići, uskoro će doći moji roditelji.", prošla sam mu rukom kroz kosu na što je on zarežao.

"Idem, idem. Ali ti ćeš se presvući."

"Zašto?"

"Zato što ti nosiš haljinu, a tamo će biti muškarca.", namrštio se. Nasmijala sam se i poljubila ga u obraz. 

"Harry ništa se ne vidi.", ljupko sam se nasmijala. Uhvatio me oko struka i privukao prema sebi.

"I bolje", poljubio mi je čelo, pa obraz i na kraju je spojio naše usne u jedno. Nasmijala sam se i odgurnula ga.

"Idi Harry.", on je klimnuo glavom.

"Idem, idem. Ljepo se provedi malena.", poljubio me zadnji put i otišao van iz sobe. Napokon. Još jednom sam na brzaka otišla stala ispred ogledala i poptavila sjajilo na usnama. I imalo se što popravljat. Od njegovih poljupca sam sva crvena oko usnica. Još jednom sa stavila sloj sjajila i vrata sobe su se otvorila. Edvard je ušao, a iza njega roditelji.

"Hej.", sve sam ih redom zagrlila. 

"Hej, dušo.", tata me poljubio u čelo i zagrlio. "Spremna?", klimnula sam glavom i uzela torbicu.

"Pa kako si provela vikend?", pitao me Edvard s osmjehom. Klimnula sam glavom prije nego što sam razmilila. Zapravo super! Harry me odveo svojoj kući i tamo sam prespavala, ali vi biste poludjeli ako vam to kažem.

"Dobro. Većinom smo ja i Bella bile u sobi i družile se.", dala sam mu smrtonosni pogled. Znam na što ovo sluti i neće dobro završiti.

"Pa koje je to iznenađenje?", skrenula sam pažnju sa sebe. Svima su se lica odmah razvedrila.

College [h.s.]Where stories live. Discover now