1.6

8.5K 449 26
                                    

"Moj brat je imao prijatelja koji je bio 2 godine stariji od mene...", započela sam.

"Zapravo imao je prijatelja..i on je bio stariji od mene dvije godine. Bio je ja mislim da san svake cure. Bio je zgodan i imao je mnogo novca. Sve žene su mu se doslovno nudile. I ja sam. Bila sam najsretnija kad smo se počeli družiti i počela sam se drukčije ponašati i počela sam izlaziti...pa barem sam mislila da sam se ja sama htjela promjeniti, ali me on mjenjao. Malo po malo me uveo u svoje društvo i osjećala sam se doslovno na vrhu. Sve cure su mi zavidile..", uzdahnula sam i osjetila kako se Harry pošmekoljio. Stisla sam kosu u šake.

"...sve mi je bilo na pladnju. Sve mi je kupovao i sve mi je davao. Nosila sam samo onu najskuplju odjeću. I kupio mi je također najskuplju haljinu za maturalnu večer. Bio mi je pratnja. Osjećaj je bio izvanredan kada sam vidjela kako sve cure ljubomorno gledaju u nas. Osjećala sam se sretnom, tada..", šmrcnula sam i polušavala se zusdržati kako nebi ispustila suzu.

"Nakon što je bilo gotovo, bili smo pijani. Jednostavno smo se opustili i napili, ali on je puno više pio nego ja. Onda smo se vozili doma..", nasmijala sam se

"Barem sam ja tako mislila. Harry on je mene iskoristio u nekoj šumi. I samim time mi je oduzeo sve.", sada sam htjela plakati ali sam bila prazna iznutra.

"Nakon toga me odvezao kući i pravio se kao da se ništa nije dogodilo. Ignorirao me 2 tjedna, a nakon toga se napokon pojavio. Kad sam ga pitala za sve ono prije on je jednostavno rekao da ne zna o čemu pričam, okrenuo mi leđa i otišao. To je bilo zadnji put kad sam ga vidjela...", izdahnula sam.

"Nakon što je Edvard to saznao, on je poludio. Otušao je do njega i tamo su se potukli sve dok nisu obojica završili u zatvoru preko noći. Sve je to bilo previše za mene. Edvard je počeo vršili pritisak na mene i osjećala sam se višak. Ja..jednostavno sam-pobjegla. Prijavila sam se u tu školu. Edvard se stvarno promijenio od toga. Postao je..više zaštitnički. Pobjesni na svakog dečka koji se nađe u mojoj blizini. Ali, ja ga jednostavno ne mogu...ne mogu mu zamijeriti. On samo brine za mene i to mogu razumijeti, samo što nekad stvarno pretijera. Pa pretpostavljam da je to odgovor na tvoje pitanje jesam li nevina.", osjetila sam kako je podignuo glavu iz mog krila.

"Tori..", počeo je.

"Samo me menoj sažaljevati, molim te.", prekinem ga.

"Samo ti se želim ispričati."

"Zašto?"

"Zato što sam bio toliko dosadan ovih dana i pritiskivao te.", osjećam iskrenost u njegovom glasu.

"U redu je. Stvarno je.", klimnem glavom.

"Tori, mislim da je najbolje da se malo udaljimo jedno od drugoga.", šok! Ja to ne želim! Ne sada kada sam mu ispričala moju najveću tajnu koju zna samo Ed. Sad će se idaljiti od mene. Sad kada se osjećam kao da ga trebam najviše. Nikad se nikome nisam približila i rekla mu sve kao njemu. Nikad nisam bila toliko intimna s nekim kao što je on.

"Zašto to govoriš Harry?", zbunjena sam, stvarno jesam. Nisam mislila da će tako reagirati. Ja sam mislila na nešto potpuno drugačije.

"Ne znam Tori.", kao da nešto želi reći ali opet ne želi.

"Zbunjuješ me.", ispalio je tiho.

"Zbunjujem te? Kako Harry?", sad sam i ja zbunjena

"Ti. Kao da mi se želiš približiti, pričaš mi sve ovo, a onda me odguruješ, ne daš mi da te ni dodirnem. Ja-ja nikad nisam..."

"Nisi navikao na ovo, zar ne?", prekinula sam ga i on je klimnuo glavom. Neću lagati i reći da se ne osjećam povrijeđeno baš kao i onaj da.

"Što te onda zbunilo u petak? Nisi me htio ni dotaknuti kao da si se bojao.", hrabro sam ga pogledala u oči.

College [h.s.]Where stories live. Discover now