3.5

6.7K 394 8
                                    

"Stvarno sam sita.", bacim se na krevet s rukama na trbuhu. Nakon što mi je Harry spremio prefine muffine od čokolade i natjerao me da skoro sve pojedem nije ni čudno. Čak je znao gdje mu se sve nalazi u kuhinji s obzorom na to da prošli puta nije znao gdje mu stoji obični čaj. Sad sam jedva došla do njegove sobe kako sam se prenajela. Sad sam barem sigurna da više neću jesti ništa kod njega. Pogotovo ne ako će to biti muffini od čokolade i ako će on voditi glavnu riječ u kuhinji.

"Priznaj da je bilo fino.", legnuo je pokraj mene i iz nekog čudnog razloga ponovno skinuo bokserice. Ipak, nije da se žalim. Gledati njegovo golo tijelo mogla bi mi postati navika ili hobi. Svaki puta poželim proći svakom crtom njegove tetovaže i poljubiti je. Skinula sam Harryjevu košulju i legla u krevet. Potegla sam poplon kako bi pokrila svoje golo tijelo. Legla sam. Harry je pokraj mene, okrenuo se prema meni i ušuškao me. Pokrio me sve do vrata i stisnuo prema sebi. Mogla sam osjetiti njegovu vruću kožu na mojoj. Okrenuo se na trenutak i isključio lampicu. Obgrlila sam ga oko torza i naslonila se na njega.

"Hvala na predivnom danu i još posebnijoj večeri.", stisnuo me prema sebi, to je bio jedini njegov odgovor.

"Laku noć.", šapnuo mi je na uho. Utonula sam u san u Harryjevim zaštitničkim zagrljajem.

(..)

Louis Tomlinson's POV:

Već pet put zvonim na prokleta vrata i nitko ne otvara. Tiho psujem u sebi i okrećem se prema dvorištu. Velik crn Range Rover je na mjestu što znači da je doma. Ili je zaboravio na naš dogovor ili nije doma što je mala vjerojatnost jer mu je auto na mjestu.

"Zayn!", derem se prema autu. Kada dobijem njegovu punu pažnju, nastavim: "Ne otvara!", baš kad se zaderem ulazna vrata se otvore. Čujem lupanje vratiju auta. Zayn se za koju sekundu pojavi pokraj mene.

"Dobro jutro gospođo Evans.", ta baba me nikad nije voljela. Za to je kriva Gemma koja me je ocrnila pred njenim očima.

"Mi bi trebali Harryja.", ljuplo se nasmijem, ali ona samo frkne nosom i pusti nas unutra. Zayn uđe zamnom i poslušno je pratimo do kuhinje iz koje dolaze svakakvi mirisi hrane.

"Gospodin Styles još uvijek spava. Rekao je da ga ne budimo .", brzo reče pa se vrati natrag na kuhanje.

"Idemo ga probuditi.", prevrnem očima niti ne pokušavajući biti pristojan. Ionako joj se ne sviđam, nemam što pokvariti. Ne obazirajući se na njenu dernjavu iza nas da ne ulazimo u njegovu sobu Zayn potrči zamnom do njegove sobe. Pokucam nekoliko puta, ali bezkoristi.

"Samo uđi.", Zayn savjetuje i ja se slažem s njim. Glasno uđemo u njegovu sobu glasno ga budeći.

"HARRY, BUĐE-", pogled mi zastane na još jednoj djevojki koja se nalazi u Harryjevom naručju dok je on čvrsto drži i ima čvrsto omotane ruke oko njenog malog tijela. Siguran sam da nije djevojka čije je društvo platio jer on to nikad nije radio baš kao ni pokupio djevojku za jednu noć. Barem ne od kad ima Allie, siguran sam da se to nije promijenilo.

"Victorya?", okrenem se prema Zaynu. Usta su mu doslovno do poda. Pogled mu vodi točno na djevojku koja leži u krevetu pokraj Harryja. Okrenuta je leđima prema nama, ali mogu jasno vidjeti Harryjeve ruke oko nje.

"Znaš je?"

"Da.", približi se nekoliko koraka prema krevetu, kao da želi malo bolje pogledati. Pogledam na ručni sat. 4:52. Ako uskoro ne ustane nećemo ništa uloviti. Ionako nas već ostatak društva čeka.

"Manje-više bitno, mi i dalje moramo ići na pecanje.", pogledao sam prema djevojci duge, smeđe kose i sitnog tijela. Pogledao sam po sobi.

"Netko je jučer uživao.", tiho sam se nasmijao dok sam pokazivao Zaynu po sobi. Tanjur, šalice i odjeća su bile sklonjene pokraj kreveta. Nekoliko muffina ostalo je na tanjuru. Baš sam gladan. Tiho na prstima sam došao do kreveta pazeći da ih ne probudim. Uzeo sam jedan i skinuo omot. Privukao sam Zaynovu pažnju koji mi se cerekao.

"Ostavi to idiote.", uzeo mi ga je i stavio natrag na tanjur. "Idemo ih probuditi.", djevojka se počela micati, a ja sam zadržao dan i stajao mirno. Iako je u sobi bio mrak, mogao sam jasno vidjeti da se nije probudila, ali se Harry. Počeo se namještati i to je bila savršena prilika da ga probudimo. Udario sam Zayna u rame i dobio njegovu pažnju. Pokazao sam mu na krevet i on je raširio oči, pa podigao ruke u znak predaje.

"Idi idiote.", pogurnuo sam ga. Udovoljio mi je i krenuo ga probuditi, ali to nije bilo potrebno zato što je netko upalio svijetlo.

"K vragu", prošaptao sam. Harry je ležao na krevetu, a noćno svijetlo koje je dolazilo s njegove strane je svijetlilo. Zbunjeno je gledao u nas dok se i djevojka počela buditi, super. Ne mogu ni zamisliti kako sada ovo izgleda. Zayn i ja se šuljamo po sobi dok oni spavaju. Previše lopovski. Djevojka je otvorila oči i zijevnula dok je trljala oči pokušavajući se naviknuti na svijetlo. Nasmijao sam se prema Harryju koji me i dalje zbunjeno gledao. Prvo mene, pa Zayna.

"Koji vrag, Harry?", djevojka je progovorila. Njen glas je hrapav, ali i jako visok.

"Stvarno Louis?", zašto sam uvijek je žrtva?! Djevojka se okrenula prema nama i vrisnula, pa je refleksono potegla pokrivač do vrata kako bi sakrila svoje golo tijelo.

"Zayn?", progovorila je. Došao sam do nje i pružio joj ruku uz osmijeh. "Louis.", zbunjeno me gledala.

"Victorya..", nesigurno je rekla piskutavim glasićem, ali nije prihvatila ruku. Izdahnula je. Dobro, ovo i nije tako loše ispalo.

"Što vi doveaga radite ovdje?", okrenuo sam se prema Zaynu koji je stajao postrani i samo promatrao situaciju.

"Naš dogovor? Pecanje?", odmahnuo je glavom. "Nije mi poznato."

College [h.s.]Where stories live. Discover now