Victorya Samuels's POV
Oči mi se napola zaklapaju dok čvrsto držim Harryjevu ruku ispod pokrivača. Ni sama ne znam koliko je sati ujutro, ali sigurno znam da sam jako umorna. Jarko svijetlo s Harryjeve strane mi ne dozvoljava da zaklopim oči i zaspim.
"Možete li otići, molim vas?", čujem kako Harryjeva usta napuštaju čarobne riječi. Odahnem i naslonim glavu na rub kreveta iznad mene. Oči mi se polako zaklapaju. Poslije Harryjevih riječi ne čujem nikakve glasove. Napokon su otišli.
"Malena.", Harryjeva ruka mi prolazi po obrazu i prisiljena sam otvoriti oči. Zijevnem i nekoliko puta trepnem očima. Kada je samo ugasio svijetlo? U sobi je sada mrkli mrak, ali mogu osjetiti zračenje Harryjeve vruće kože u svojoj blizini.
"Spusti se na jastuk.", preumorna sam tako da mi je i ovako sasvim dobro. Promrmljam u nezadovoljstvu i osjetim njegove ruke na leđima. Osjetim mekano ispod glave. Jastuk. Osjetim kako polako tonem u san u Harryjevim rukama.
(...)
Trgnem se i otvorim oči. Na trenutak sam zbunjena i okrećem se oko sebe. U Harryjevom krevetu sam. Srce mi nenormalno brzo kuca. Stavljam ruku na prsa i duboko dišem pokušavajući umiriti otkucaje. Ne znam ni što sam sanjala i zašto sam tako uznemirena. Osjetim kako se nešto miče pokraj mene i brzo se okrenem. Harry. Što li sam i očekivala? Pokrivač mu je spušten sve do torza i mogu mu vidjeti mnogobrojne tetovaže koje krase njegovu kožu. Opustim se i odahnem. Harry polako otvara oči trepće nekoliko puta dok rukama trlja oči i zijeva. Zapravo je jako slatko za vidjeti. Nemam baš šansu vidjeti Harryja takvog jer se on često, skoro uvijek budi prije mene. Jesam li i ja tako slatka?
"Hej.", okrenem se prema njegovom jutarnje, hrapavom glasom koji sve više i više postaje lijek za moje uši. Okrenem se na bok prema njemu i pogledam ga. Oči su mu napola zatvorene, ali ima jutarnji kez dok mi gleda ravno u oči. Da, vjerojatno jer sam rašćupava i imam podočnjake do poda.
"Hej.", uzvratim. Stavi mi ruku na lice i približi se meni. Usne leže jedne ne drugoj i svakih nekoliko sekundi mi zadaje kratki poljubac, a ja se raznježim i postanem umiljata mačka na svaki njegov dodir. Omota drugu ruku omo mene i odjednom se nađe poviše od mene. Ja vrisnem, pa se nasmijem dok on spušta jutarnje, mokre poljupce na mom vratu. Nagnem glavu na jednu stranu dajući mu više prostora što on jako dobro iskoristi. Izdahnem dok pritisne svoju erekciju uz mene tako da je osjećam na trbuhu. Stavim ruke u njegovu kosu i snažno ga poljubim. Gurnem mu jezik u usta dok se moje ruke spuštaju po njegovim golim leđima i zabijem nokte u njegova leđa. Na trenutak odvoji usne od mojih i uzme zraka.
"Volim kad si guba samnom.", zareži mi na uho i mogu osjetiti kako me njegova erekcija pritišće na trbuhu. Nasmijala sam se i maknula ruku s njegovih leđa, ali on ju je vratio natrag na moja leđa. Spustio je svoje usne natrag na moje i spustio jednu ruku niz moje tijelo. Došao je do mojih grudi i naveo me da glasno zastenjem dok mi je uhvatio jednu dojku u svoju veliku ruku i stistuo je dok je već u sljedećem trenutku uhvatio moju bradavicu i vješto je masirao između palca i kažiprsta. Adrenalin mi je prošao venama dok su se moja leđa podigla u luk. Tako je intezivno. Njegov dodir je otpustio s mog tijela i moja leđa su se izravnala i spustila se na madrac. Prsa su mi se dizala i spuštala nevjerojatnom brzinom. Trebalo mi je nekoliko trenutaka dok mi se disanje nije vratilo u normalu i dok nisam opet osjetila njegov dodir iznad gume mojih gačica koja se spuštala svakom sekundom sve više prema dolje. Moja ruka je posegla za njegovom kada je došao tik do moje intime. Odvojio je usne od mojih i pogleo me. Skrenula sam na trenutak pogled s njega i zacrvenjela se.
"Jesam napravio nešto krivo?", vratila sam pogled na njegovo predivno lice i stavila jednu ruku na njegov obraz. Polako sam otpustila svoj stisak na njegovoj ruci dok sam osjećala kako mi obrazi gore.
"Ne, ne. Samo sam mislila d-da možda ja nešto napravim z-za tebe, o-ovaj p-put.", progutala sam veliku knedlu. Ovo je tako ponižavajuće. Ne znam ni odakle mi ta ideja. Nikad zapravo nisam zadovoljavala muškarca i nikad nisam mislila da ću to ikada raditi. Izgleda da je došao i taj dan. Pogledala sam u njegove oči koje su bile kao zaključane na mojima.
"Što bi željela napraviti za mene?", njegova ruka se prislonila uz moje lice ne sklanjajući pogled s mojih očiju.
"N-Ne znam.", progutala sam knedlu. "Što bi t-ti želio?"
"Tvoje usne omotane oko mene.", zastenjao mi je na uho. Poljubio me i stavio ruke u moju kosu pa je maknuo s lica.
"Mogu to n-napraviti, ali moraš mi davati upute.", klimnuo je glavom i odmaknuo se on mene. Legnuo je na bok pokraj mene pa na leđa. Uspravio se i uhvatio me za bokove.
"Zajaši me.", prva uputa.
"Ne mogu.", čvrsto sam uhvatila pokrivač oko sebe i stisnula ga. Sama činjenica da sam gola ispod pokrivača mi baš i ne pomaže u mom trenutko cilju da zadovoljim Harryja. Nasmijao se i uhvatio me za ruke.
"Meni je dobro kad si i gola. Zapravo gledaj to na dobar način.", slenuo je ramenima. Namrštila sam se i nakrivila glavu. Za mene je još uvijek sramota kad me dečko vidi bez manje odjeće tako da za mene nema nikakve dobre strane. Podvukao mi je ruku ispod leđa i dotaknuo moju golu kožu. Uspravio me dok sam ja čvrsto držala materijal izmežu prstiju te svako malo pregledavala oko mene kako se nebi nešto vidjelo. Naslonio me na sebe i približio usne mom uhu.
"Imat ćeš manje posla.", naslonila sam glavu na njega dok su mi obrazi gorjeli.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...