Harry's POV
"Zar ću tu s-spavati?", nasmijao sam se i klimnuo glavom. Ona je izdahnula uz jedan malen oh. Možda je sve ovo pre rano, možda ipak trebam još malo pričekati. Samo ne želim prenaglo napraviti neki potez da mi ne isklizne s prstiju.
"U-u redu.", tiho je rekla i dao sam joj majcu.
"Umm, gdje je kupaonica?", postiđeno je pitala pa zagrizla usnu. Nasmijao sam se na njenu postiđenost.
"Odma iza tebe.", okrenula se pa se nasmješila i brzo prekoračala sobu i zatvorila vrata, a trenutak poslije sam čuo kako zaključava. Nasmijao sam se njenoj stidljivosti.
Odlučio sam je pustiti da obavi što je već trebala i zato vrijeme obići Allie. Čim sam ušao u sobu i vidio kako je već u krevetu i gleda crtiće.
"Hej princezo.", sjeo sam na krevet. Oči su joj se već polako sklapale.
"Tata možeš spavati pokraj mene?", namrštio sam se i odmahnuo glavom.
"Ne, ne večeras."
"Zašto?"
"Zato jer moram raditi dugo u noć.", lagao sam. Klimnula je glavom i zaklopila oči. Nasmijao sam se i poljubio je u čelo. Ponekad se bojim to što je toliko malena jer ću je povrijediti. Ne znam što bi bez nje. Ona mi je sve na svijetu.
"Laku noć princezo moja jedina.", ugasio sam televiziju pa tiho izašao iz sobe. Vratio sam se u sobu i vidio Tori kako zatvara vrata kupaonice.
Moja majca joj je jedva prekrivala stražnjicu što je bilo meni u korist.
"Izgledaš predivno Tori.", ona se nasmiješila pa tiho zahvalila. Skinuo sam crni sako pa počeo otkopčavati košulju.
"Što radiš?", okrenuo sam se pa vidio kako me Tori zbunjeno gleda.
"Presvlačim se?"
"Ovdje?", stidljivo mi se naslijala. Namignuo sam joj i svukao se. Odjeću sam stavio na obližnji stolac i krenuo u krevet. Tori je još uvijek stajala na istom mjestu gledajući u moj torzo pun tetovaža. Kad su nam se pogledi sreli njoj su obrazi porumenili.
"Nisam znala da imaš tako puno tetovaža.", tiho je rekla pa još jednom brzo pogledala prema njima.
"Da..", slegnem ramenima.
"Zašto ih imaš toliko puno? Zar nisi bio zadovoljan s jednom-dvije?", nasmijao sam se na njezino stidljivo pitanje.
"Sviđaju mi se tetovaže. Vjerojatno zato.", klimnula je glavom. Približio sam joj se i odmjerio je.
"Jesam li ti rekao kako ti samo dobro stoji moja majca.", podstavio sam retoričko pitanje.
"Jako, jako dobro.", kratko sam joj poljubio usne pa je obgrlio oko struka i privukao svojem tijelu. Ona je iznenađeno ciknula.
"Dođi.", povukao sam je na krevet pokraj sebe. Izdahnuo sam kad sam se smjestio. Vidjelo se na Tori da nije naviknuta spavati s muškarcem u krevetu. Bila je na potpuno drugom kraju krevetu, skupčana.
Približio sam joj se i privukao je sebi. Okrenula se prema meni i iskoristio sam to kako bi joj priuštio jedan strastven poljubac. Ali ona je i dalje bila ukočena i nešto mi je davalo osjećaj da joj nije sto posto ugodno u ovoj situaciji.
Stavila mi je svoje vješte prste u moju kosu i približila mi se. Približio sam nas svaki dio tijela. Iznaneđano je ciknula i povukla mi kosu. Zastenjao sam pod njezinim vještim prstima i prevrnuo nas na drugu stranu kreveta, tako da sam bio iznad nje.
Protrljao sam se uz nju i natjerao je da omota noge oko mene. Činilo mi se da se i ona opustila. Slobodno me ljubila. Moj jezik je zapetljan s njezinim. Spustio sam ruke sve niže do ruba majce i podvukao ih ispod. Pod prstima sam osjetio njenu vruću kožu i čvrsto zategnut trbuh. Usnama sam se spustio niže na vrat i polako ju označavao svojom.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...