NASTAVAK IMA VIŠE OD 3400 RIJEČI! ZAMOLILA BIH VAS DA KOMENTIRATE! OVO JE NAJVAŽNIJI NASTAVAK U CIJELOJ KNJIZI. UŽIVAJTE U ČITANJU!
Osjećam uzbuđenje kroz cijelo tijelo. Harry mi polako prilazi i gleda me ravno u oči. Mali smiješak mu se pojavi na licu kada dođe do mene i uhvati me za ruke. Lagano me podigne. Stojim ispred njega umotana samo u ručnik. Njegovi dlanovi uhvate moju vilicu i nagne me prema sebi. Spušta usne na moje i strastveno me ljubi. Njegov jezik istražuje moja usta. Moje ruke se spuste do njegovog struka gdje je njegov ručnik pričvršćen. Polako ga odvežem i pustim da padne oko nogu. Harry kao da nije primjetio povuče me prema sebi i polako me gura unazad prema krevetu. Prije nego što me uspije dobiti na krevetu, brzim pokretima odvežem s svoj ručnik i pustim ga. Sada više ne stoji ništa između nas. Odmakne se na trenutak od mene i spusti pogled prema mome tijelo. Pomno, kao da proučava svaki djelić. Ovaj put moji obrazi se ne zacrvene.
Ne raste osjećaj napetosti ili nervoze u mom tijelu.
Osjećam se ugodno u njegovom pogledu. Njegov pogled put je divljenja. Njegovi prsti spuste se na moje bokove i lagano se podižu po rebrima sve do vrata. Njegove usne ljube moje lice i vrat. Obraze, čelo, nos i na kraju usne.
"Prekrasna si.", tiho šapne i odgurne nas još jedan korak unazad i oboje se srušimo na krevet. Harry stavi moju glavu na jastuk. Popne se na mene. Okrenem glavu na desnu stranu davajući mu prostor za njegove usne. Kao znak njegove usne se spuste na moj vrat. Njegov jezik poliže mjesto koje je prije obrađivao. Cijelo moje tijelo se naježi i osjećam kako mi srce jače kuca. Njegova ruka posegne za mojim grudima koje lagano stišće u svojoj ruci. Moje cijelo tijelo se naježi od senzacije. Svojom drugom slobodnom rukom uhvati moju i čvrsto je stisne.
Rukom posegne do noćnog ormarića i otvori prvu ladicu. Znajući što traži moje ruka zaustavi njegovu. Njegov pogled uhvati moj.
"Što nije u redu?", teško progutam knedlu koja se zadržala u grlu. Na trenutak skrenem pogled, sramežljiva.
"Jesam napravio nešto krivo?", njegova zbunjenost je očita.
"Želim..umm..pokušati..", riječi ne izlaze iz mojih usta. Osjećam kako nervoza raste u mom tijelu. Osjećam kako mi se obrazi crvene. Harryjev pogled je uperen samo u mene i čeka da nastavim, ali osjećam se posramljeno zbog riječi koje želim reći, a ne izlaze iz mojih usta.
"Što želiš?", spusti se bliže mom licu i njegov nos prolazi mojim obrazima, prema uhu i prema mojoj kosi. Kao da želi uhvatiti moj miris. "Reci mi Tori.", riječi mi stoje u grlu.
"Želim..b-bez kondoma.", pažljivo promatram njegov izraz lica.
"Želiš imati sex bez kondoma?", pita kao da želi biti siguran u ono što je jedva izašlo iz mojih usta. Samo lagano klimnem glavom nemoćna reći bilo što.
"Tvoja želja je moja zapovijed ljubavi.", tiho se nasmije, a ja osjećam kako zrak izlazi iz mojih pluća od olakšanja. Njegova ruka se spusti niz moj trbuh i prstima zahvati moje osjetljiv dio. Njegovi prsti počnu masirati moj centar. Glasno stenjem kada ubaci jedan prst u mene. Polako pumpa izazivajući dahtanje s moje strane. Noge mi se nesvjesno šire od njegovih intezivnih pokreta.
"Harry, brže.", zastenjem u njegova usta. Moje ruke uhvate posteljinu pod rukama od senzacije. Čvrsto držim posteljinu u rukama dok ubrzava ritam. Moje leđa se saviju u luk kada osjećam pritisak u donjem djelu trbuha.
"Ajde Tori..Svrši za mene. Pokaži mi kako se dobro osjećaš.", tiho mi šapće. Spušta svoje usna na moj vrat i ljubi ga ostavljajući mokre poljupce.
"O bože.", čvrsto ga uhvatim oko vrata i gurnem ruku u njegovu kosu. Moji prsti stisnu Harryjeve lokne. On tiho jaukne u nasmije se u moj vrat. Kada shvatim da ga čupam izvučem ruku iz njegove kose. Ali prije nego što uspijem maknuti on je vrati. Lagano ga ponovno uhvatim dok se moj donji dio podigne prema njegovim prstima.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...