5.1

4.4K 295 34
                                    

Ostavite komentar i vote, ja sad odoh pogledati zamku za roditelje ❤

Trljam oči kako nebi zaspala. Ako zatvorim oči samo na sekundu znam da ću zaspati. Naslonim leđa na udobnu stolicu i stavim laktove na stol. Gledam svu hranu ispred sebe. Želudac mi još uvijek spava i ne mogu ni pomisliti da stavim nešto u usta u tri sata ujutro. Ne znam kako Harry može.

"Uskoro će doći dečki, trebala bi nešto pojesti.", uhvati me za ruku i dodaje mi tanjur. Trbuh mi se grči i neda mi da stavim nešto u usta.

"Prerano je."

"U redu, ali jest ćeš poslije kad prvi puta stanemo.", proguta što ima u ustima i odloži vilicu i nož u tanjur i odmakne ga od sebe. "Za nekoliko minuta će doći dečki. Jesi sve uzela?", kimnem glavom i stavim ruku na usta kako bi zijevnula.

"Rekao sam ti kako možeš ići spavati u sobu. Ja ću te odnijeti u auto prije nego što krenemo.", kaže strogim glasom. "Izdržat ću dok ne dođu ostali."

"Mrzim kad si tvrdoglava.", odmahne glavom.

"Znam.", samouvjereno sam rekla. Ne želim prespavati ni jedan trenutak. A i ne mogu. Sve sam nervoznije jer znam da će se Harry vidjeti s njom. Anastasiom. Kako bi se ja uopće trebala osjećati u vezi toga. Što ako je Anastasia neka superultra zgodna djevojka. Ipak, ima 20 godina. I nije puno starija od mene. Harry će opet vidjeti kako je ona zgodna i ona će sigurno htjet njega ponovno. Već u glavi mogu zamisliti njen izgled. Lijepa brineta sa dugom kosom, savršeno bijelim zubima i predivnim osmjehom, vitkom figurom i savršenim nogama. Bez ijedene mane. Naravno da će se onda on htjeti vratiti njoj. Ja nisam ni približno kao i ona, sigurno. On će me ostaviti i otići s njom. Pobogu, ona je majka njegovog djeteta! To je još jedan razlog više.

Kad smo već kod toga svega. Nisam ni spomenula Harryju da planiram na tjedan dana otići kući. Mama i Edvard mi jako nedostaju. To što se ponekad razgovaramo na telefon je samo par minuta i nikad ne uspijemo dovršiti razgovor, uvijek nas nešto omete.

"Harry..."

"Hmm..",

"Stigli su.", Harry ustane od stola i krene prema vratima. Nisam ni primjetila da kada su pozvonili. Zatvorila sam usta i nisam ništa stigla reći. Izdahnula sam. Izgleda da ću morati čekati pravi trenutak. Protrljala sam oči i ustala od stola. Uzela sam jaknu i obukla je. Uzela sam šal i kapu u ruke baš u trenutku kada su svi ušli u prostoriju. Niall, Zayn, Louis i neka djevojka s predivnom smeđom kosom stajala je iza Louisa. Bila je zamotama u šal i zagrnuta debelom jaknom dok je na glavi imala vunenu kapu. Bila je najviše godinu dana starija od mene. Harry mi je reklao da će ići i Louisova djevojka, ali ga baš i nisam čula zato što sam još onda napola spavala. Rekao mi je i ime, ali mi je taj mi je dio u magli i sada se osjećam stvarno grozno. Ne mogu ni jedno ime zapamtiti.

"Tori dođi da te upoznam s Louisovom djevojkom.", Harry me povukao bliže i djevojka je prišla bliže. Skinula je kapu i kosa joj je raštrkala dok ju je ona pokušala ukrotiti prstima i složiti je na mjesto. Nasmješila sam se dok mi je s osmjehom pružila ruku.

"Elenor ovo je Victorya, Victorya Elenor .", Harry je rekao dok prihvatila sam njezinu ruku.

"Možeš me zvati Tori.", ljubazno sam rekla. Kimnula je glavom. "Drago mi je Tori, ja sam El."

"Sad kada ste se upoznale, možete se rasporediti u dva auta.", Niall je rekao. Nakon što su me dečki svi zaredom pozdravili i izljubili, odmah sam se razbudila.

"Idem ja po Allie.", svi su krenuli prema van dok sam se okrenula prema njemu. "Toplo se obuci i možeš se smjestiti u auto. Upalio sam grijanje." uhvatio me za obraze.

College [h.s.]Where stories live. Discover now