4.3

5.8K 363 16
                                    

Ležim na Harryjevim prsima dok on leži nepomično i gleda u jednu točku. Još uvijek mogu osjećati kako mu srce jako kuca, ali mu se disanje umirilo. Točno ispod mog uha mogu osluškivati kako mu srce ujednačeno kuca. Umirujuće je. I on i ja samo ležimo i uživamo u tišini. Podignem glavu i vidim kako je pokrivač na drugoj strani kreveta, a koža mi se počela ježiti. Sad sam se malo ohladila i osjećam kako nemam odjeću na sebi i ništa me ne grije. Posegnem za porivačom i pokrijem nas oboje.

"Čekaj.", zaustavi me Harryjev glas. Mislila sam da do sada već i spava. "Moram skinuti kondom prvo", reče i posegne za njim. Pratim svaki njegov potez sve dok ga ne skine, napravi malo čvor i baci ga u koš. Ponovno legne i smjesti se kao i prije. Legnem pokraj njega i naslonim glau na njegova prsa. Pokrijem nas.

"Koliko je sati?", pitam. Podigne glavu i pogleda na mobitel. "Vrijeme za ručak.", nasmijem se. Oh, gospođa Evans je slagala lazanje koja je obožvam. Ustanem i oko sebe omotam pokrivač.

"Kamo ideš?", uhvatio me za ruku. Pogledala sam ga i nagnula se prema njemu. Spustila sam usne na njegove. Mogu osjećati mentol u svojim ustima. Čvrsto sam držala porivač kada mi ga je pokušavao skinuti. "Ne, Harry!", smijala sam se. Brzo sam ustala s kreveta kako mi nebi uzeo pokrivač, ali je uhvatio za rub i nije ga puštao. "Pusti mi pokrivač.", odmahnuo je glavom. Vukao me prema sebi sve dok nisam pala na njega. Ali i dalje sam čvrsto držala svoj pokrivač. Ne znam zašto mi je toliko važno da me ne vidi golu jer je vidio već svaki dio mene. Izvana i iznutra. Predobro me pozna.

"Moram piškit.", zacvilila sam i on me pustio. Isplazila sam mu jezik prije nego što sam lupila vratima. Naslonila sam uho i čula kako se smije.

Nakon što sam obavila to što sam trebala, oprala sam ruke i izašla iz kupaonice. Harry je već bio obučen.

Kada se to dogodilo?

Za vrlo kratko vrijeme on se obukao i ne izgleda kao da je upravo izašao iz kreveta za razliku od mene. Nasmijala sam mu se kada su nam se pogledi sreli.

"Idemo dolje?", klimnem glavom i pokupim odjeću s poda. "Imaš li što isplanirano što bi mogli raditi ostatak dana?", pitam dok pokušavam obući gačice, a da ne moram pustiti pokrivač da padne. Tako da sam pokušala razgovorom ometati Harryja kako me ne bi opet skidao. I uspijelo mi je.

"Zapravo da, imam.", namigne mi i otiđe van iz sobe, ostavljajući me u žarkoj želji da trčim za njim ovako kakva jesam. Mrzim kada radi takvo što. Na brzinu sam obukla grudnjak, košulju i kratke hlače i potrčala za njim. Širom sam otvorila vrata sobe i naletjela na Harryja kako stoji na zidu pokraj vratiju gledajući na sat.

"Hmm..trebalo ti je dugo, mislio sam da ćeš biti brža.", rekao je. Prevrnula sam očima i udarila ga u rame. "Pa, hoćeš mi reći kakvo je to iznenađenje?", nasmijala sam se.

"Ne.", usta su mi se otvorila. Okrenuo mi je leđa i krenuo prema dolje.

"Harry! Čekaj!"

(..)

"Zašto mi ne kažeš? Rođendan mi je.", rečem. Udubim tijelo u udobno sjedalo. Vozimo se već oko pola sata i tko zna prema kojem smjeru i kamo idemo. Iako stalno naglašavam kako danas punim 20 godina on mi se samo smješi i ostaje tiho. Osjećam se puno starije. Kao da je na mene netko bacio još dvije-tri godine viška. Nije kao da ću uskoro dobiti bore, ali ipak.

"Osjećam se starije.", tiho izustim. Harry me zbunjeno gleda.

"Kako to misliš?", makne jednu ruku s volana i stavi je na moje bedro. "Kao da imam više od dvadeset godina. Osjećaj je čudan, nikad se nisam tako osjećala. Jednostavno osjećam kao da mi se oduzela još jedna godina za živjeti.", izdahnem. Stavim ruku na njegovu.

College [h.s.]Where stories live. Discover now