(Oprostite što nastavk kasni, ali stvaro sam u žurbi ovih dana i ne znam ako ću uspjeti podstaviti nastavak ovaj tjedan. Možda u nedjelju zato što stalno putjem jer odabrana za neki projekt u školi i stalo nam dolaze gosti iz drugih zemlja
P.S. 32 nastavk vam je podstavljen već prije, stalno dobivam poruke gdje je, ali je tu samo što je iznad one obavijesti pa ga vjerojatno niste vidjeli, ali sad sam ga složila na mjesto nadam se da je tu xx)
Naslonjena sam na Harryjeva prsa dok su njegove ruke omotane oko mene. Naslonjen je na rub bazena i lagano radi kružiće na mome tijelu. Kosa mi je ravna od vode. Ugodna tišina je između nas i jednostavno me tjera na razmišljanje.
"Kako je tvoja mama?", Harry prekine dugu tišinu. Okrenem se prema njemu. Već je prošlo dva-tri dana od rasprave. Naslonim obraz na njegova diva i gola prsa i izdahnem. Razgovarale smo nekoliko puta na telefon, ali to bi obično bili brzo i bez spominjanja tog razgovora niti ništa vezano za to.
"Iskreno se nadam da je dobro. Mislim da ne želi razgovarati o tome, postala je šutljiva. Vjerujem kako još nisu rješili stvar.", prošao je rukom po mojim golim leđima sve do mjesta gdje se gornji dio kupaćeg veže.
"Jesi razgovarala s njom?", klimnula sam glavom.
"Ne uživo, ali smo razgovarale preko telefona. Izbjegavala je tu temu.", uhvatio me za butine i natjerao me da mu omotam noge oko njegovih bokova. Moje noge su se čvrsto stegnule oko njega i sama sebi zahvaljujem jer sam jutros obrijala noge. Rukama je milovao moju kožu i ostavljao poljupce po mom vratu.
"Pokušaj joj dati samo malo više vremena, ja se sjećam kako je bilo kada su se moji roditelji rastavljali. Stvarno je bilo teško i razumijem te.", omotala sam mu ruke oko vrata i petljala s vrhovima njegove kose.
"Kako si se ti osjećao?", pitala sam.
"Imao sam sedam godina kada su se moji roditelji rastavljali i bilo je...teško.", klimnuo je glavom. "Kako se ti osjećaš u vezi te cijele situacije?"
"Kao da je nešto u meni i svaki dan me podjeća na to da sam ja kriva zbog toga.", nasmijala sam se.
"Zašto?", osjećam se kao da mi ovaj razgovor s Harryjev stvarno pomaže. Ne mogu ni zamisliti njegov tužni, malen pogled kada je sve to prolazio kao mlađi, srce mi se ispuni tugom.
"Jer sam ih ja pozvala da ih upoznam s Chloe.", svakog dana kao da mi stvari namjerno dolaze pred mene i podsjećaju me na veliku grešku koju sam napravila. Ja sam realno posvađala roditelje, kako sam mogla biti tako glupa. Na kraju sam shvatila da Chloe ni nije tako loša osoba kako sam ja ti sama sebi predočila. Ali, ipak nije ni ona kriva što je dobila ovakav život. Sada kao da samo želim vratiti vrijeme i sve vratiti i popraviti glupost koju sam napravila.
"Možda bi trebala pokušati nešto popraviti. Mislim da Chloe nije zaslužila da bude izbačena, a nije ni njezina greška.", u potpunosti se slažem s njim. Stvarno nije bilo u redu od mene da tako postupim. Zaslužuje obitelj, a greškom kojom ona nije kriva je nema. Povukla sam prste kroz Harryjeve kovrče i naslonila se na njega. Možda bi trebala otići do nje i ispričati joj se, pokušati ispraviti veliku pogrešku koju sam napravila. Posvađala sam sve oko sebe i imala krivo mišljenje na ovu cijelu situaciju.
"Samo pokušaj malena"
"Zašto ti je toliko stalo do svega toga? Toliko se brineš za mene, a imaš dovoljno svojih briga.", oko svega on mi je pomogao i neću mu moći dovoljno zahvaliti, nikada. To što se upetljao u moj život bilo je najbolje pto je ikada netko napravio koliko god sada to ludo zvučalo. Dobila sam još jedan veliki oslonac i pažnju. Nikada neću shvatiti zašto sam baš ja njega dobila. Ima puno boljih djevojaka od mene, koje mu se doslovno bacaju pod noge. Ja sam nesigurna.
"Zato što želim da imaš sve u životu. Nije lijepo odrasti bez podrške jedne strane obitelji.", čcrsto me stegnuo oko sebe. Već u glavi mogu zamisliti malo dječaka predivnih, tužnih zelenih očiju i male kovrčave kose. Na samu tu pomisao samo se hoću baciti na krevet i jako zaplakati u jastuk. Mislim da tek sada počinjem shvaćati kakvu sam grešku napravila. Ne želim da Chloe, a ni sam sebe ne želim da živimo tako.
"Hvala..hvala ti ne svemu Harry.", spustila sam noge na tlo bazena dok sam se cijela ježila od mojih misli. Podigla sam glavu i duboko ga pogledala u oči. Duboko negdje mogu vidjeti malog Harryja kako se sam igra. Povučen u sebe. Stavila sam mu ruku na prsa i poljubila ga u obraz. Okrenuo nas je tako da sam bila pritisnuta uz rub bazena, a Harry uz mene. Spustio je poljubac na moje usne. Ruke sam stavila na njegova leđa i privukla ga prema sebi. Mogla sam osjeiti svaki njegov mišić na sebi i bilo je božanstveno. Sam osjećaj njega na meni stvara mi osjećaj sigurnosti i zadovoljstva. Polako sam podizala ruke po njegovim leđima i osjećala pod rukom njegovu vruću kožu i svaki mišić.
"Tori..", protegao je ruke prema svojim leđima i uzeo mi obje ruke u svoje. Spustio ih je u vodu, pa po mojoj stražnjici do leđa.
"Znaš kuda ovo vodi..", ponizno mi je šapnuo na uho. Nasmijala sam se i izvukla ruke iz njegovig laganog stiska. Stavila sam ruke na njegova ramena i polako se podigla.
"Znam.", zastenjala sam mu na uho. "I želim to."
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...