2.7

6.3K 388 8
                                    

Harry's POV:

"Tata..", mali piskutavi glasić mi šapće u uho. Pre rano je za buđenje.

"Tataaa..", šapće i osjetim male ručice na prsima. Okrenuo sam se na drugu stranu i prestalo je.

"Tata!!", skočio sam dok sam čuo i vrisak. Srce mi je nenormalno brzo kucalo. Protrljao sam oči i vidio Allie kako skače po krevetu.

"Dođi ovamo.", pogledao sam u stranu, na drugu polovicu kreveta i vidio kako Tori trlja oči.

"Dobro jutro.", Allie mi je sjela u krilo i poljubila mi obraze, a nakon toga podigla svoje ruke ispred mog lica. U oko su mi odmah upao crveni lak na njenim noktima.

"Tko ti je nalakirao nokte?", šaptao sam kako nebi probudio.

"Gemma mi ih je nalakijala.", šapnula mi je oponašajući moje šaputanje.

"Ona je tu?", klimnuo sam. Ne opet. Zar ona jednostavno nema svoj život?

"I baka.", super! Naslonio sam glavu na zid.

"Gdje su?", naslonila je svoje malo tijelo na mene. "Dolje. Rekle su mi da te probudim jer je već 10 sati."

"Dođem ja za nekoliko minuta, samo da se obučem.", klimnula je glavom i skliznula s mene.

"I obuj papuče.", samo se nasmijala i zatvorila vrata...

Pogledao sam Tori. Oči su joj zatvorene. Popeo sam se na nju i počeo je ljubiti po cijelom licu. Osmijeh na njenom licu mi je bio jasan dokaz da je budna.

"Harry.", stavila mi je ruke na lice i odmaknula od sebe. Ili barem pokušala. Cijelom težinom sam se spustio na nju dok se ona nekontrolirano smijala i pokušala me maknuti s sebe.

"Harry skini se-"

"Zašto odmah ne kažeš malena.", povukao sam ruke ispod poplona i zahvatio rub bokserica.

"Stani, stani.", uhvatila me za ruke. Pogledao sam u nju.

"Ti želiš obaviti taj dio posla malena?", uhvatio sam je u poljubio.

"Harry nisi mi dozvolio da završim rečenicu koja inače glasi: 'Harry skidaj se s mene'. I još jedna stvar...", pogledala me u usne i znao sad da me želi poljubiti, ali da to neće zapravo napraviti. To radi jako često. Gleda mi u usne, a da nije ni svjesna.

"Mogu osjetiti..", znao sam što pokušava reći, ali sam želio da čujem hoće li zapravo reći. Sasvim sam siguran da se samo pravi da joj smeta kad izgovaram prostote naglas. I još jedna stvar je to da kada ih izgovaram ona opet nesvjesno grize usnu i gleda mi u usne. Pogotovo voli kad joj šapćem u vrat ili uho prljave riječi kad smo sami i kad je ulovim oko struka ili oko bokova, tad najviše stenje i dahta.

"Tvoju stvar na mom trbuhu.", pocrvenila je i ugrizla se za unutrašnju stranu obraza.

"Ne razumijem.", zadirkivao sam. Naslonio sam glavu na njezine grudi u mogao osjetiti grudnjak. Naravno da ga nije skinula.

"Harry, znaš na što mislim.", zacvilila je.

"Zašto jednostavno ne kažeš penis.", zaklopila je oči i nesvjesno napravila kao i uvijek što napravi kad kažem prostotu, ugrizla se za usnu.

"Zato što sam ja bolja od tih tvojih riječi."

"Kao seronja?", nasmijala se i klimnula glavom.

"Kao da ti smeta."

"Što?"

"Moj penis.", opet je zacvilila na moj odabir riječi.

"Prestani. Pre rano je za ovakve teme."

"Onda se obuci i siđi dolje.", ustao sam s nje, ali ne prije nego sam joj priuštio jedan jutarnji, strastveni poljubac ostavljajići je doslovno bez daha.

Victorya's POV:

Polako silazim niz stepenice dok poravnavam Harryjevu košulju koju sam našla u njegovom ormaru, a da je bila najmanja. Sve ostalo što sam probala na meni je izgledalo glomazno. I da! Uopće se bojim pitati Harryja koju veličinu hlača nosi jer mi savršeno pristaju. Jesu li to uopće muške hlače?! Sama sebi se smijem i s velikim osmjehom ulazim u kuhinju, ali mi osmjeh padne kada vidim neku stariju gospođu za šankom s Harryjem i Gemmom. Svo troje prebace pogled na mene i meni postane neugodno. Nesigurno se spustim dolje s nervoznim smješkom na licu. Starija gospođa a crnom kosom me neprekidno gleda, tako da sam svoj pogled premjestila na Harryja kojega je sve ovo očito i zabavljalo.

"Mama ovo je Victorya, Victorya ovo je moja majka Anne Twist.", prva i zadnja riječ su mi opasno upale u uho. Mama i Twist? Ne želeći ispasti neukusna ispružim ruku prema njoj i nasmiješim se pokazujući zube.

"Victorya, drago mi je da sam Vas upoznala.", njoj kao da je nešto došlo u glavu i nasmiješila se. Ima identičan osmjeh kao i Harry i Allie i Gemma. To mora da su geni. Njezin osmjeh je topao i iznenađuje me koliko dobro izgleda za ženu njenih godina.

"Anne, i molim te dušo nemoj mi govoriti Vi nisam valjda toliko stara.", klimnem glavom uz jedni tiho "Naravno.", odem do Harryjeve strane i sjednem na barsku stolicu do njega. Gemma i ona su započele nekakvu raspravu. Harry se okrenuo prema meni i uhvatio za ruku.

"Spremna?", klimnula sam.

"Mama ja moram odvesti Tori na fakultet, Ana bi morala doći svaki čas.", ona se okrene prema nama i klimne.

"Dobro. Na koji fakultet ideš dušo?", opps! Pogledala sam Harryja i on je slegnuo ramenima. "Umm Community College.", nervozno sam rekla.

"Oh, koji smjer?", mogla sam vidjeti kako je oštro pogledala prema Harryju dok je on ignorirao njezin pogled.

"Kreativno pisanje.", iznenađeno me pogledala pa me s osmjehom pogledala.

"Voliš pisanje?", mogu prepoznati kako se zainteresirala.

"Ne koliko volim čitati.", nasmijala sam se i ona je klimnula glavom. Otvorila je usta kako bi još nešto rekla, ali nas je prekinuo Harry koji je ustao s stolice privlačeči i njenu i moju pažnju.

"Mi moramo ići.", ustala sam i popravila Harryjevu košulju.

"Idem samo u sobu po stvari.", klimnuo je i promrmljao nešto u stilu čekam te. Brzo sam otrčala ¸po stepenicama do Harryjeve sobe i uzela sve stvari. Obula sam patike u kojima sam i došla, a ostalu odjeću uzela u ruke. Brzo sam sišla natrag dolje u kuhinju ne želeći da me čeka. Ionako sam vidjela da mu baš nije ugodno nakon mojeg razgovora s njegovom mamom ostati sam dolje.

"Evo me.", došla sam do njih. 

"Idemo?", oblačio je sako i obuo bijele starke. Klimnula sam glavom i on me pogledao. "Nemaš jaknu? Vani nije više tako toplo."

"Ne bit ću u redu.", prije nego što sam završila on mi je stavio svoju jakvu preko ramena.

"Idemo sad.", uhvatio me za ruku i poveo van do njegovog auta. Otvorio mi je vrata svoj Range Rovera i pustio me da uđem. Zalupio je vrata i brzo dotrčao do vozačeva mjesta. Upalio je auto i krenuo.

College [h.s.]Where stories live. Discover now