3.4

7.5K 404 14
                                    

"Želim to.", obrazi su mi poprimili žarku crveni boju na moje priznanje. Podignuo mi je glavu i pogledao me duboko u oči. Njegove sjajno zelene oči neprestano su gledale u moje. Na trenutak je spustio nježan poljubac na moje usne i uhvatio me za lice. Plako je palcem prolazio po mome obrazu u ritmu poljupca. Uhvatila sam ga za podlaktice i zakopala nokte u njegove ruke.

"Znaš da se možeš predomisliti ili samo razmisliti o tome.", tiho mi je šapnuo na usne koje su se od njegovog vrućeg daha osušile i tražile više njegovog poljupca. Puno više. Puhnula sam i klimnula glavom.

"Znam.", stala sam na trenutak i spustila stopala na trenutak na tlo bazena kako bi ga lakše pogledala. "Ali?", nasmijao se.

"Stvarno to želim i želim da to budeš ti.", hrabro sam ga pogledala u oči. Već poznate rupice su se pojavile na njegovim obrazima i laknulo mi je. Spustio je ruku i uhvatio me ispod stražnjice. Omotala sam noge oko njegovog torza i spojila naša tijela. Između nas nije ostalo ni malo prostora. Odslonio nas je od ruba bazena i okrenuo prema drugoj strani bazena, prema stepenicama. Spustila sam noge kada smo izašli iz bazena.

Omotao je mekan bijeli ručnik oko mene i pokrio gornji dio tijela. Poljubio me u čelo i stavio jednu ruku na leđa, a drugu s unutrašnje strane koljena. Podigao me i ja sam refleksno omotala ruke oko njegovog vrata. Naslonila sam glavu na njegov rame. Čvrsto je stegnuo ruke oko mojih leđa i nogu. Nasmijala sam se u njegov vrat i još se više stisnula prema njemu. Volim ovakav osjećaj. Osjećaj sigurnuti i pažnje. Kada Harry omota svoje velike ruke oko mene i pritisne me na svoja prsa. Spustio me po stepenicama na drugi kat i već sam mogla prepoznati put po kojem idemo. Njegova soba. Spustio me. Moja stopala su ponovno dodirnula čvrst pod ispod mene i ušla prva unutra kada je Harry otvoro vrata. Nervozno sam stajala nastred sobe s ručnikom na ramenima. Praktički smo oboje bili mokri od glave do pete, ali se pravimo da to ne zamječujemo, samo se bacamo na ono glavno. Odbacim sve oko sebe i posvetila se predivno muškarcu ispred mene. Kapljice vode su se polako spuštale po njegovom čvrstom trbuhu. U trenutku sam htjela pasti na koljena i polizati svaku kapljicu s njegovog tijela.

"Tori..", čula sam smijeh. Obrzai su mi poprimili jarku crvenu boju kada sam shvatila da nisam ni maknula pogled s njegovog čvrstog tijela. Zagrizla sam usnicu i stidljivo ga pogledala. Približio mi se i maknuo mi ručnik s ramena. U trenutku se njegovo tijelo spojilo s mojim i mogla sam osjetiti mišiće na mojoj koži. Miris mu je tako opojan i nakon što je praktički bio u vodi. Ja vjerojatno smrdim na klor koji se nalazi u vodi. Harry me uhvatio za ruku i zaustavio moje razmišljanje o mirisima.

"Dođi.", povukao me za sobom i lagano sam napravila nekoliko koraka za njim sve do kreveta gdje je stao. Bila sam leđima okrenuta prema krevetu, dok su mi listovi dodirivali hladno drvo kreveta. Počeo je s nježnim i sporim poljupcom. Činilo mi se kao da me pokušava opustiti što mu i polazi mu za rukom. Stavio je svoje velike ruke na moje tijelo i lagano me gurao na krevet. Njegove čvrste ruke su me uhvatile za leđa, dok se drugom oslonio na krevet. Stavila sam mu ruke oko vrata dok me lagano spuštao. Pod leđima sam osjetila mekanu posteljinu. Zadrhtala sam mu na usne. Odmaknuo se od mene, ali ne prije nego što je bio siguran da mi je udobno u tom položaju.

"Obećajem da ću se potruditi da ti ovo bude najbolja noć u životu. U redu?", izgledao je gotovo ranjivo kada je izgovarao te riječi. Brzo sam klimnula glavom ne ostavljajući ga u neizvjesnosti. Cijela sam se počela tresti, bila sam toliko nervozna. Iako mi ovo nije prvi put za neke stvari, za Harryja je. Ali i ja se nekako osjećam kao da je ovo moja šansa za drugi put, i želim da to bude baš Harry, muškarac koji mi se nerealno sviđa i muškarac koji mi je otkrio svoju najveću tajnu, muškarac koji me zna najbolje. Iako nije prošlo dugo od kako se pozanjemo, vjerujem mu. Stao je koljenima s obje strane mojih kukova i stavio jednu ruku ispod mojih leđa, a drugu oko nogu. Polako me podigao nekoliko centinetara od posteljine i stavio na vrh kreveta tako da mi je glava bila na mekanom jastuku. Izdahnula sam dok je došao poviše od mene i spustio svoju ruku niz moj trbuh. Istovremeno kada je došao do gume kupaćeg spustio je usne na moje.

College [h.s.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora