Nakon večere s roditeljima, Edvardom i Liamom ostavili su me u sobi. Bilo je oko 7 sati kad je Harry pokucao na vrata.
"Spremna?", klimnula sam glavom i poravnala majcu u koju sam se preobukla.
"Da.", uzeo me za ruku i opet smo se vozili oko 1 sat do njegove kuće. Inače se mrzim voziti jako dugo jer mi je jako dosadno i guzica me boli od sjedenja.
Harry mi je otvorio vrata auta i pomogao mi izaći van. Isprepletao nam je prste.
"Uđi.", zatvorio je vrata nakon što sam ušla.
"Kamo sad?", okrenula sam se prema njemu. Ne znam zašto ali osjećam se nervozno u ovoj kući. Tu je sve tako..skupo?
Ne znam je li to uopće prava riječ, ali tako se osjećam. Ponekad se ne usudim ništa dirnuti jer je preskupo i prevrijedno, na svom mjestu.
To je vjerojatno jer nisam navikla na ovo sve.
"U moju sobu.", klimnem i uputim se po stepenicama na gornji kat.
"Ja ću doći za minutu. Slobodno uzmi neku moju odjeću ili što god ti treba.", klimnem glavom i tiho zahvalim.
Otvorim vrata njegove sobe i sve je isto kao i prošli put. Odlučim se presvući prije nego što Harry uopće uđe. Sad trebam njegovu majcu. Uđem u ormar i vidim sve puno odjeće. Samo brzo uzmem jednu majcu i izađem van.
Odmah odem u kupaonicu i zaključam za sobom za svaki slučaj. Brzo skinem odjeću, ali ipak ostavim grudnjak i naravno gačice pa navučem njegovu majcu.
Izađem i vidim kako Harry hoda gore-dolje po sobi s mobitelom u ruci. Ne želeći ga ometati skoro neprimjetno sam došla do kreveta i sjela ne znajući što dalje.
"Da, da. U redu Jim.", poklopio je i bacio mobitel na krevet.
Svukao se i ostao u crnim boksericama.
"Znaš da možeš leći.", nasmijao se i ja sam se budalasto nasmijala.
"Da, znam.", legnem i pokrijem se bijelim poplunom.
Harry se prebližio sebi i počeo mi ljubiti vrat. Mromrljala sam u zadovoljstvu i okrenula se prema njemu i spustila usne na njegove.
Uhvatio me oko struka i prošao rukom po stražnjici. Zajecala sam i uhvatila ga za kosu. Prevrnuo nas je tako da je bio iznad mene. Zadoboljno je promrmljao i jednom rukom se oslonio na lakat pokraj moje glave tako da nije ležao na meni.
Drugom rukom je prolazio po mom tijelu. Od vrata do ruke, prsa. Pod njegovim dodirom iako preko dva sloja odjeće mogla sam osjetiti kako su mi se bradavice okrutile. Postala sam nervozna odmah nakon što je podvukao slobodnu ruku ispod tanke bijele majce koje sam imala na sebi i koja se još od prije i prijašnjih akcija podigla. Tako da je sada imao još lakši pristup.
Svoje duge prste podvukao je pod moju majcu i istraživao. Polako se penjeo prema mojim grudima koje su bile pokrivene grudnjakom, ali bez obzira na to ja sam bila jako, jako nervozna.
Iako se Harryjeve usne nisu ni na tren odvojile od mene bila sam sva nova u ovome. Nitko me prije nije ovaki dirao kao Harry, a da mi se sviđalo. Nikad ni jedan muškarac nije dirao toliko i vidio mene koliko Harry.
Njegovi prsti polako, ali sigurno su se ponjali po mojoj koži prema gore.
"Harry.", zacvilila sam. Ne znam što točno želim. Jesam li spremna ići ovako daleko? Poznajemo se 3 tjedna i stvari oko nas su se stvarno brzo odvijale.
Možda malo i prebrzo. Od mog prvoga puta u njegovom uredu, pa moji stalni napadaji, Bella, Edvard i moji roditelji.
On me nastavio ljubiti, dok su njegovi prsti skladno radili. Prošli su po žici grudnjaka, pa se spustili do trbuha. Pa još niže sve do ruba gačica.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...