4.2

5.5K 354 11
                                    

"Umm...želiš ući?", stanem sastrane i dajem mu otvoreni put. "Ali Harry spava..", upozorim ga. Jer što bih ja mogla sa njih raditi. Sjediti s njih satima i buljiti u zid. To svakako nebi bilo zanimljivo. Sigurna sam da nemamo zajedničkih tema. O njemu znam kako se zove, koliko približno ima godina i da voli pecanje. A to sam predpostaila kada se ušuljao u Harryjevu kuću u pet ujutro. Nervozno se smješim dok mu gledam u oči. On je skroz opušten. On mi se i na sam izgled čini jako zabavna i opuštena osoba tako da predpostavljam da to nije ništa čudno. Iako ima puno tetovaža, baš kao i Harry i Zayn.

"Nema onda veze, htio sam samo nešto, ali mogu to i neki drugi puta. Hvala ti Tori.", iznenadim se kada me povuče u čvrst zagrljaj. U nosnice mi uđe njenova jaka kolonjska voda i lonsion poslije brijanja. Kao da me udari u glavu. Njegov miris je puno oštriji i teži od Harryjevog i ne sviđa mi se. Harry puno, puno bolje miriše. Lagano stavim ruke na njegova leđa.

"Louis!", brzo se odmaknem od njega i okrenem se. Ugledam Harryja koji jednom rukom trlja oči, a frizura mu je rašćupana. Spusti ruku i tek tada shvatim da je namršten..jer? Brzim koracima dolazi do nas i pozdravi se s Louisom. Ja neprimjetno odem kada oni počnu razgovarati o meni nekim nepoznatim stvarima.

Kada se Harry vrati ovaj put bez Louisa ja sjedim u dnevnoj sobi i odgovaram na poruke. Svi su mi čestitali rođendan. Bože, ne mogu vjerovati da već imam dvadeset godina. Chloe mi još uvijek nije odgovorila i ta neizvjesnost me ubija. Ugasim mobitel i bacim ga sastrane pa protrljam oči i baš kad se želim proteći osjetim peckanje na ramenima. Pa, da kako sam mogla zaboraviti to da sam pocrvenijela. Iako je bol puno popustila zahvaljujući Harryjevim oblozima.

"Što je mobitel kriv?", nasmije se i sjedne pokraj mene.

"Ništa. Što je Louis htio?", naslonim glavu na njegovo rame. Izdahnem. "Ne želim te zamarati time. Samo je došao nešto za posao", na prvu se iznenadim, zar oni rade zajedno? Nikada još nisam vijela Louisa u školi i to me buni. Ne mogu si ni zamisliti njega u školi ne znam zašto. Zayn i Harry su sličnog izgleda što se tiče tetovaža i oblačenja. Ali jednostavno mi on kako radi u školi ne ide u glavu.

"Kako misliš za posao?", podignem glavu prema njemu.

"Oh, pa on radi nešto s računalima, ne znam ni zapravo sam što. Došao je po laptop.", jednostavo slegne ramenima.

"Zašto ti je uzeo laptop.", pitam.

"O, pa svaki mjesec provjerava moj radni laptop, privatni i Allin laptop i popravlja ako nešto treba, radi nešto kao servis ili tako nešto. Uštedim na njemu.", reče. Skoro se glasno nasmijem kada kaže zadnju rečenicu. Ti imaš više novca nego mozga. Na čemu će štedjeti ako si može priuštiti puno više od toga.

"Oh.", tiho kažem dok me on uhvati za bokove i smjesti u svoje krilo.

"Idemo se prebaciti na nešto zanimljivije.", prošapće dok mi poljubi točku ispod uha i mogu osjećati kako sam cijela zadrhtala. On se nasmijao i još jednom mi poljubio to isto mjesto. Osjećam kako mi cijelo tijelo gori, a ne samo ramena i leđa. I ne od sunca i vrućine već zbog opojnosti Harryjevih poljupca...više njih. Ostajem mirna i skoncentrirana kada mi ljubi vrat i uvlači ruke ispod njegove košulje. I trenutak kada uvlači dio kože i lagano ga zagrize moram staviti ruku na usta kako nebi vrisnula kako je dobar osjećaj. Sada bih se najrađe bacila na njega i vrištala da me uzme. Ali umjesto toga omotam ruke oko njegovog vrata i sasvim mu se prebližim.

"Idemo u sobu Harry.", doslovno molim dok u glasu osjećam poniženje i žudnju. Žudnju za ovim prekrasnim muškarcem koji je upravo ispred mene. Za kojim ludim od kada smo se vratili s mosta i muškarac kojeg imam samo ja. Muškarac kojem čuvam najveću tajnu. On odmah poskoči na moje riječi i brzim koracima, oboje skoro pa i trčimo, po stepenicama do njegove sobe. Kada uđemo Harry lupi vratima i zaključa ih. Nasmijem se dok me gura prema krevetu i oboje padnemo na njega. Pohlepno mu skinem majcu koji bacim na pod. Odmjerim ga nekoliko puta i osjećam kako je samo moj kada osjetim kako me nešto žulja ispod. Nelagodno se nasmijem dok on nogama skida cipele i uskoro su i one skinute. On uvuče palčeve u hlače i skine ih zajedno s njegovim boksericama koje sam posudila od njega. Iskoračim i osjetim kako mi se obrazi crvene. Polako otkopčava košulju i mogu na njegovom licu osjetiti iznenađenje kada shvati da nemam ništa ispod. Kada dođe i do zadnjeg gumbića, polako i pazeći na moje crvenilo pusti da košulja padne s mene i uskoro završi među ostalom odjećom. Osjećam se naugodno kada stojim ispred njega gola dok me on odmjerava. Uhvatim ga za ruke tako da stoji ispred mene samo u hlačama. Rukama posegnem na njegov remen i otkopčam ga. Cijelo vrijeme me njegovi dodiri ometaju dok mu skidam hlače. Ostavlja lagane poljupce po mom crvenilu i miluje mi leđa nježnim pokretima.

"Je li te još uvijek pecka?", pita kada mu hlače padu na hrpu s ostalom odjećom. Kimnem.

"Ovisi, malo.", rečem. On posegne za boksericama i skine ih. Trudim se ne gledati u njegoo prekrasno tijelo, ali mi oči svaki puta bježe na njegove učvrsnute trbušne mišiće ili pak cijelog njega. Podigne mi bradu i više nemam pogled na njegovo tijelo. Spusti usne na moje i gura me prema krevetu iza nas. Sudarim se listovima sa rubom kreveta i osjetim njegove ruke na mojim leđima. Tiho jauknem na njegove usne dok me spušta prema postelji kreveta. Jednom kada se moja leđa sudare s mekanom posteljinom izdahnem. Odvojim usne od Harryjevih kada se nađem na njemu. Iznenađeno ciknem i mogu čuti kako se Harry smije na moje poteze. Dok rukama prolazi po mom golom tijelu cijela se ježim. Svaku krivinu rukama posebno dodiruje i čini me da se osjećam poželjnom i lijepom. Kada dođe do moje stražnjice, stisne ju rukama i još više približi sebi. Sada još više mogu osjetiti njegovu erekciju koja mi dodiruje ne baš ugodno mjesto na mom tijelu. Njegova erekcija me bode i nije baš ugodan osjećaj nakon nekog vremena i naprosto me...žulja. 

"Tako si odvratan.", šapnem mu na usne.

"Za nekoliko trenutaka kada budem u tebi, više ti neću biti odvratan.", nasmije se dok je prevrćem očima. 

Uhvati ne za bokove i doslono baci tako da moja glava leži na mekanom jastuku. U sebi zakukam zbog mojih leđa, ali onda se sjetim da i nije tako loše tako da ostanem tiho i umjesto pričanja i kukanja se skoncentriram na Harryja koji stavlja dlanove na moja koljena i polako ihraširuje. Sve više osjećam nervozu iako ne znam zašto. Već je vidio sve na meni. Bezbroj puta me odmjerava i na kraju zagrize donju usnu. K vragu! Disanje mi počinje biti teže. Daje mi svoj seksi pogled i poljubi me na sekundu. Legne pokraj mene i ja ostanem ležati zbunjena odmah pokraj njega? Iznenađeno ga pogledam kada vidim da mu je glava podignuta. Spustim svoj pogled niže i vidim kako navlači kondom. Izdahne kada završi i pogled me. 

"Dođi.", sjedne. Zbunjeno ga pogledam. Zar ja na njemu?

"H-harry ja n-nikad nisam...z-znaš, gore.", posramljeno kažem. Zašto to uopće govorim kad on već to sve zna. 

"Znam da nisi malena. Ali te bole leđa i nebi bilo dobro da sam još i ja na tabi, a i sad barem pokušaš nešto novo.", namigne mi i povuče me na njega. Klečim iznad njegove erekcije i ne znam što trebam dalje napraviti. 

"Gledaj me.", Harry mi odvrati pažnju. Uhvati me za bokove i spusti usne na moje dok me polako spušta prema dolje. Izdahnem kada osjetim kako je polako ušao u mene. Stavim mu ruku na rame, a drugom maknem njegove ruke s mojih bokova.

"Želim s-sama pokuš-šati.", on se zadovoljno nasmiješi i ohrabrujuće me poljubi u čelo.

"Samo koliko možeš.", šapne mi. Stisnem njegovo rame dok se polako spuštam. Osjećaj se definitivno drugačiji. Sve više kako ga primam sve mi je više vruće. Tijela su nam spojena i mogu u zraku osjećati vrućinu. Čvrsto se uhvatim za njegovo rame i spuštam se još niže. Mogu osjećati kako još uvijek nije cijeli u meni, ali isto tako osjećam kako ga mogu primiti još malo. 

"Samo koliko možeš, nemoj više malena.", ponovi svoje riječi. 

"Mogu još..", izdahnem i približim mu se ako je to moguće jer su nam tijela sasvim spojena. Spusti glavu na moje rame i ostavlja mokre poljupce. Ovo mi se sve više sviđa. Kao da ja upravljam njime. Osjećam se moćno. Harry uzme moju drugu ruku i ispreplete nam prste. Čvrsto ga uhvatim kada se počnem micati. 

"Ovo je..drugačije.", rečem. Harry se nasmije i poljubi me. Disanje nam je ujednačeno kada počenm osjećati neki pritisak u donjem dijelu trbuha. Oh, da to je taj osjećaj. Harry navlaži slinom svoja dva prsta i počne raditi krugove na mom najosjetljivijem dijelu. Osjećaj je izvanreda.

"Nastavi se pomicati..", kaže. Osjećam kako mi se sve više nakuplja i on isto tako počne sve brže micati prstima sve dok ne svršim. Osjećam se tako dobro. Osjećam kako se trzne u meni, a potom mu se cijelo tijelo opušta. Uhvati me za bokove i snažno me poljubi. Nasmijem se i pogledam ga u oči. Kada se samo sijetim kako me gledao cijelo vrijeme u oči dok smo vodili ljubav, starno poželim sve to ponoviti, još bezbroj puta, ali samo s njim. Osjećam se voljeno kada me gleda u oči i pruža mi nježne dodire i lagano me ljubi. Nikada nisam mislila da je to moguće, samo jednim pogledom osjećati se i lijepom i poželjnom u isto vrijeme. Mislim da to može samo Harry. Može mi pružati najnježnije poljupce i rinuti se za mene. To je taj Styles način. Nasmijem se sama sebi kada se uhvatim kako razmišljam o predivnom muškarcu ispred sebe.

"Što je smiješno?", pita me. Ne prestajući ga gledati u oči. "Samo sam sretna."

College [h.s.]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن