"David?", kroz cijelo tijelo me je prošla jeza. Nimalo se nije promjenio. Osim što je pustio malu bradu.
"Vic.", nasmijao se dok sam ja i dalje ostala zaleđena na mjestu. Od kud njemu adresa? I kako je uopće saznao da sam u Seattlu?
"Dugo je prošlo, ha?", odmjerila sam ga. Da, i dalje je gad.
"Nebih znala.", podrugljivo sam rekla i prekrižila ruke na prsima. Zakoračio je jednim korakom u kuću, ali se Harry zakašljao i on se nasmijao i on je stao na mjestu.
"I dalje si ostala ista.", nije skidao osmjeh s lica. Baš onaj osmjeh za koji sam prije godinu dana padala na koljena i gledala ga kao zaljubljena djevojčica koju je on jako dobro iskoristio. Jako dobro!
"Što radiš ovdje Davide?", podbočila sam se na jednu stranu.
"Bio sam u posjeti tvom bratu pa sam mislio..", slegnuo je ramenima. "Zašto nebi posjetio moju malu Vic.", sve je to samo lijepa maska. Bila i ostala.
"Prestani s tim David? Zar ne shvaćaš da sam velika curica i da prepoznam idiota."
"Okej, khm..", oboje smo pogledali prema Harryju. Brzo sam došla na njegovu stranu i uhvatila ga za ruku iza leđa. Stisnuo mi ju je i osjećala sam se zaštićeno. Moj Harry je tu...
"Tko si dovraga ti?", Harry se naslonio na rub vrata i pogledao Davida.
"Vic, nisi mu rekla za mene?", prevrnula sam očima
"On jako dobro zna za tebe David ne brini.", sarkastično sam rekla. Više ga se na bojim. "Kao i za to da si me povrijedio.", kroz zube sam rekla.
"Hej, hej ti si to sama htjela.", podigao je ruke u zrak.
"Da, možda sam htjela David, ali ne na taj način na koji si to ti napravio!"
"Imaš 3 sekunde da izađeš jer ću ubiti boga u tebi, kunem se.", Harry je zarežao na njega.
"Dobro, zna tko sam ja.", klimnuo je glavom.
"Odkud ti adresa Davide?"
"To su povijerljivi izvori.", ni sama ne znam kako se usuđuje pojaviti ovdje nakon što me prije godinu dana stvarno povrijedio, a onda i ignorirao i pravio se kao da se ništa nije dogodilo. Samo mi još treba da mi donese nevolje, kao da ih nemam dovoljno.
"1..", nasmijala sam se i stavila ruku na struk, dok sam drugom rukom čvrsto držala Harryjevu.
"..2.", Harry se namrštio i gledao u njega. Vilica mu je bila čvrsto zategnuta i sve je jače stiskao moju ruku.
"Idem, idem.", ponovno je podignuo ruke u zrak u znak obrane. Meni je laknulo kada je Harryjev stisak popustio i cijeli on se opustio. Imala sam nekoliko osobnih primjera i čvrstih dokaza kako Harry voli kad je po njegovom.
"Još ćemo se vidjeti slatkice.", namignuo mi je i meni se sve u trbuhu okrenulo. Fuj! Harry mu je zalupio vratima ispred lica i ostao stajati na mjestu gledajući u vrata prvih nekoliko sekundi.
"Trebao sam ga udariti, zar ne?", njegov glas je prekinuo dugu tišinu. Glas mu je hrapaviji nego inače.
"Ne, nisi trebao Harry i dobro je da nisi. Mislim da nebi bilo dobro da radite incident, znaš i sam da bi se nešto dogodilo Allie, a to ne želiš.", klimnuo je glavom i privukao me na sebe.
"Kunem se da bi ga udario Tori. Za tebe, obećajem da te neće više taknuti, sve bi učinio za tebe. Samo da budeš sigurna i da imaš sve što poželiš.", čvrsto sam ga zagrlila oko torza i naslonila glavu na njegova prsa. Suze su mi se nakupile u očima.
"Hvala Harry.", poljubila sam mu prsa. Omotao je svoje velike ruke oko mene i pritisnuo me uz sebe.
"Izvukao bi život iz njega za tebe Tori.", naslonila sam glavu na njegovo rame i neprestano ostavljala poljupce na njegovom vratu. Čvrsto me stegnuo i prolazio mi kroz kosu. Što bi ja bez mog Harryja. U malo više mjesec dana on je postao moj jedini cilj. Kao da se moj život neprestano vrti oko njega i samo njega.
"Dobro si?", klimnula sam glavom i odmaknula se on njega.
"Dobro, sad želim da me pažljivo saslušaš malena.", stavio mi je ruku na obraz i ja sam kao potčinjna pod njim neprestano gledala u njegove oči i čekala da progovori.
"Doći ćeš na nekoliko dana ovdje dok se sva ova situacija ne smiri.", znam da to nije pitanje već zahtjeh, ali ipak mu mogu prkositi, zar ne?
"Ne.", jednostavno sam rekla. Sama pomisao da spavamo svaku večer u istom krvetu mi stvara nervozu, ali i diže samopouzdanje.
"Nema ne Tori.", oštro je rekao. Ipak, imam 19 godina i mislim da nije dobra ideja da sam s nekim muškarcem u kući. Tek sam se navikla imati ga blizu mene, mislim da bi ovo bilo preiše za mene. Nisam naučena da s nekim dijelim krevet ili biti sama u kući s nekim muškarcem.
"Harry!", zacvilila sam dok me on ravnodušno gledao. Naravno da je uvijek po njegovom i to me počelo nervirati i smetati.
"Ne možeš mi narediti gdje ću biti.", povukla sam se za svaki slučaj jer treburno ne znam u kakvom je raspoloženju.
"Da to je istina, ne mogu ti narediti jer nema potrebe za time. Ti ćeš sama dobrovoljno doći ovamo na nekoliko dana dok se cijela situacija na smiri i točka. Nemoj mi prigovarati Tori jer nisam dobre volje.", čvrsto sam stisla usne. Ne, nema šanse da popustim oko ovoga. Mogu se nositi s Davidom bolje nego on i još desetero ljudi zajedno s njim.
"Ne."
"Super, rasprava je gotova.", nasmijao se.
"Super, sad me vozi natrag u sobu.", prekrižila sam ruke.
"Imaš odjeću u ormaru, znaš gdje je kupaona.", okrenuo se i otišao ostavljajući me bez riječi. Vilica mi je bila do poda. Ne vjerujem da on upravo odlazi. Htjela sam doslovno vrištati na njega u tom trenutku. Okrenula sam se i otišla u njegovu sobu lupajući vratima. Svakako moram ostaviti poruku Belli. Uzela sam mobitel i utipkala poruku:
Došlo je do promjene plana, ostat ću kod Harryja neko vrijeme. Molim te pokrivaj me pred roditeljima, reci im da sam otišla do neke prijateljice zbog nekog projekta ili nešto. Javi ako što iskrsne. Volim te.
Poslala sam poruku i čula otvaranje vratiju. Prevrnula sam očima i povukla se u kut kreveta okrečući mu leđa. Iako sam mogla osjetiti njegovu blizinu bila sam pre bijesna na njega zbog njegovog tvrdoglavog ponašanja i nisam se htjela okrenuti. Mobitel mi je zavrbrirao. Otvorila sam poruku.
Nadam se da te čudak nije zaključao u njegovu tvrđavu. Naravno da ću te pokrivati. Volim te
P.S. Koristite kondom
Ugrizla sam se za unutrašnjost obraza kako se nebi nasmijala.
"Tori.", ugasila sam zaslon mobitela i izdahnula.
"Znaš da ponekad pretjerujem. Molim te nemoj me ignorirati. Samo želim da si sigurna.", čvrsto me zagrlio s leđa.
"Znam, ali Harry nemaš pojima koliko me iritira kad nije po mome.", naslonila sam se na njega. Stvarno se jako teško ljutiti na njega. Pogotovo kad radi tako slatke stvari. Djevojka sam i padam na njih.
"Znači li to da ostaješ nekoliko dana?", pažljivo je pitao. Nasmijala sam se i kimnula glavom.
"Da.", puhnula sam.
"Ali to ne znači da nisam i dalje bjesna na tebe.", ovo radim samo zato što znam da me stvarno želi zaštiti.
"Bjesna? Zar ne može samo ljuta?", ondmahnula sam glavom.
"Bjesna.", oblikovala sam riječ usnama i poljubio me u vrh nosa. Stvarno mora prestati raditi takve slatke stvari jer će uskoro bjesna proći na ljuta.
"Dođi, trebaš nešto pojesti.", opet to radi. Samo naređujem. Stisnula sam usne u ravnu crtu i poslušno se digla pa pošla za njim. Mislim da bi trebala napisati listu svih njegovih gluposti koje radi.
"Što želiš jesti?", slegnula sam ramenima. Zapravo nisam ni gladna jer me onaj čaj od jutros stvarno zasitio. Sjela sam na barsku stolicu dok je Harry samo produžio u kuhinju.
"Nisam baš gladna.", tiho sam odgovorila.
"Imam sladoled.", osmjeh na licu mu je porastao kao malom djetetu. "Ne možeš odbiti sladoled.", klimnula sam glavom. Uzeo je sladoled i svojim gracioznim korakom došao do ladice s priborom. Uzeo je dvije žličice i sjeo do mene. Otvorio je sladoled i odjednom sam postala gladna.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...