Osjećam se tako slobodno dok doslovno visim naglavačke i nekoliko centimetara me dijeli od vode ispod moje glave. Mogu vidjeti svijet naglavačke, s kutka s kojeg još nikada nisam promatrala život i živjela ga. Izgleda da se moje vrištanje isplatilo. Jer sam završila viseći naglavačke dok me čvrsti par ruku prislanja uz svoje tijelo. Srce mi kuca kao nikada do sada. A ni Harry nije ništa bolje. Mogu osjetiti njegovo ujednačeno srce kako mi kuca na leđima. Disanje mi je ubrzano i u krvima mi je još uvijek velika doza adrenalina. Kada stanem na čvrsto tlo adrenalin mi udari u glavu i na trenutak ostanem bez ravnoteže.
"Opaa..", Harry me uhvati za ruke i drži me na mjestu. Nasmijem se i naslonim na ogradu koja je u blizini.
"Jesi dobro?", pita me i ja kimnem glavom. "Znaš Harry, ja se bojim visine..", priznam mu.
"Što?", nasloni se pokraj mene na ogradu, pokušavajući uravnotežiti disanje. Lice mu je bilo začuđeno. "Zašto mi nisi rekla? Hvala bogu da nisi dobila neki napadaj."
"Ni ja nisam znala, sve do prije dvije minute.", nasmijala sam mu se i izgleda kao da mu je olakšalo. Privukao me prema sebi, uhvativši me za struk i naslonio na svoje tijelo. Spustio je usne na moje i lagano me poljubio. Naslonila sam mu se na prsa i mogla osjetiti kako mu srce opet tuče normalnim tempom, za razliku od mojeg koje je tek sada počelo jako kucati. Sve je to dio Harryjevog šarmerskog paketa.
"Mislim da ćemo morati krenuti.", uzeo me za ruku i isprepletao naše prste. Njegov palac je nježno prolazio po mojoj ruci i tjerao da se moje srce smiruje. Pozdravili smo se sa čovjekom i došli do njegovog auta. To je nažalost bio trenutak kada je izvukao ruku iz moje kako bi mi otvorio vrata. Pomogao mi je ući u auto.
"Hvala.", lagano sam se zacrvenila. Nasmijao se i poljubio me u obraz.
"Sve za moju princezicu.", odmaknuo se i zatvorio vrata. Brzo je došao s vozačeve strane i ušao u auto. Upalio ga i krenuto van iz parkirališta.
"Samo bih te morao upozoriti da će sada vjerojatno doći Gemma i ostali.", okrenem se prema njemu. 'Ostali'?
"Tko sve točno spada pod ostale?", pitam.
"Bella, Edvard i Chloe.", nasmije se. Usta mi je otvore do poda. "Harry, zašto? Znaš da oni ne znaju za Allie.", uspaničila sam se. Ali ne i on. Ostao je miran sjediti.
"Ne brini, Allie je kod mame. Tamo će vjerojatno i prespavati i ujutro ćemo otići po nju, može?", kimnem glavom. Pogledam prema dolje i vidim prsten koji sam dobila danas prijepodne od Harryja. Nasmijem se i nakratko ga skinem. Približim ga kako bih ga bolje vidjela.S nutarnje strane nešto piše! Namrštim se i još ga malo približim i pročitam što piše.
Zauvijek tvoj! T&H
Stavim ruku na usta dok mi se sakupljaju suze u očima. Okrenem se prema Harryju koji me gleda. Nervozno gricka donju usnu.
"Sviđa ti se?", kimnem i nagnem se koliko mi to sigurnosni pojas dopušta i lagano ga poljubim.
(...)
Zaustavljamo se ispred njegove kuće i već vidim kako su dva auta parkirana ispred. Nasmiješim se i odvežem pojas. Zapravo cijelo vrijeme se smiješim od kako sam pročitala onaj kratatk tekst s unutarnje strane prstena. Harry mi s osmjehom otvori vrata i pruži mi ruku i pomogne da izađem.
"Već nas čekaju.", ispreplete nam prste i zalupi vratima auta. Čvrsto ga stegnem. Što mogu očekivati? Stvarno cijenim što je Harry to sve isplanirao za mene i samo mene, ali...Uvijek postoji ali. Što ako budu mislili da iskorištavam dobre prilike i dobre ulove.. ipak moram priznati da je Harry jako dobar ulov ili tako nešto. Ne želim da promijene svoje mišljenje jer su vidjeli Harryjevu kući i svo njegovo bogadstvo. Poravnam majcu i prođem rukom kroz kosu.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...