1.4

7.5K 437 25
                                    

Što biste učinili da vas netko pita za nešto čega se ne želite prisjećati? I to stalno.

"Zašto bi trebala imati neko značenje?", zbunjeno pitam ili barem pokušavam. On definitivno nešto zna. I tko god da mu je to rekao gotov je. Znači Edvard.

"Što misliš Tori? Ima li?", stvarno sam zbunjena ovime. Sve me ovo zbunjuje, on, Edvard..nešto se događa između njih.

"Ja mislim da nema.", teško sam progutala ovu laž, spustila sam pogled s njegovih očiju.

"Zašto to misliš?", pitanje me jako zbunilo.

"Zato što valjda ja znam da ima ili nema neko značenje.", slegnula sam ramenima kako bi izgledala prirodnije. Kao što to uobičajeno radim.

"U redu.", klimnuo je glavom, a zatim se nasmijao. 

"Što?", pitala sam i ja se malo nasmijala. Je li to znači da više ne razgovaramo o temi: 'tetovaže'?

"Ništa.", rekao je i dalje se smijući. Odgurnula sam ga od sebe i prekrižila ruke na prsima. Neće on mene izrugivati!

"Okej!", rekla sam i čekala da mi odgovori.

"Noo, ajde Tori nemoj se sad ljutiti.", nasmijao se.

"Reci mi!", lupila sam nogom o pod.

"Bit će ti neugodno.", prevrnula sam očima.

"Zašto me nisi poljubila?", pitao je i približila mu se.

"Možda jer te ne želim.", slegnula sam ramenima.

"Tori, cijelo vrijeme mi gledaš u usne i grickaš svoju. Jesi sigurna da ne želiš?", približio mi se. Zacrvenjela sam se i brzo skrenula pogled od njegovog. Jesam li mu stvarno cijelo vrijeme gledala u usne?

Stavio mi je prst na bradu i podignuo mi glavu tako da sam ga gledala u oči. Progutala sam knedlu. Stavio mi je dlan na obraz i maknuo mi je pramen s lica. Pogledao mi je u usne i polako mi se približio. Ovo je tako loše, ovo se nesmije dogoditi. Kad mi je bio tik uz mene stavila sam mu ruke na prsa i zaustavila ga. Pogledao me zbunjeno. Duboko sam udahnula. Imam osjećaj da on sve rješava na ovaj način, a to baš i nije ono što želim jer se osjećam jeftino. Ako me hoće ljubiti morat će se malo više potrubiti. Nasmijala sam se na ovu prvu i pametnu misao koju sam donijela kad je Harry na redu.

"Što je smješno?", spustila sam ruke s njegovih prsa i prekrižila ih. 

"Nismo dovršili razgovor.", tvrdoglavo sam rekla. "Ja sam svoje rekao..", opet mi se pokušao približiti. 

"Harry..", uzdahnula sam. "Zašto mi nedaš da ti se približim Tori?", stavio mi je ruke na obraze i prislio me da ga pogledam u oči.

"Mogu biti samo dvije stvari. Ili nisi dobro spavala ili imaš menstruaciju.", nasmijao se. 

"Harry!", maknula sam njegove ruke s moj lica.

"Što?", i dalje se nasmijao. Mogla sam i znati da se Harry ne stidi takvih stvari...

"Nemoj to govoriti.", zaprijetila sam mu, ali sam se na kraju nakezila.

"Zašto?", zagrlio me oko struka i stisnuo k sebi. Rukama sam ga uhvatila za podlaktice kako bi ga zaustavila.

"Jer si ti muško.", namrštila sam se. Nisam navikla baš i razgovarati o takvim stvarim s muškim rodom.

"Pa što?", nasmijao se. Udarila sam ga u rame.

"I da ako baš želiš znati imam tu žensku stvar.", lagala sam samo da vidim njegovu reakciju i bila je baš onakva kakvu sam i zamišljala.

"Kakvu žensku stvar?", bio je jako, jako zbunjen. Izgleda da nije upoznat s time.

College [h.s.]Where stories live. Discover now