Gledam u Zaynova leđa dok odlazi od mene i nestaje iza ugla. Tek sada ispustim zrak koji sam cijelo vrijeme držala u sebi. Prsa mi se spuste. Pogledam u pod i duboko udahnem. Izgleda da nema ništa od sretnog Zayna danas. Ponekad mislim da je biopolaran. Prije nego što se vratim iz svojih misli natrag u dvorište gdje mi je tijelo. Moje noge samo počnu hodati istim pute kao i Zayn. Moja unutrašnja ja je željna objašnjenja. Zanemarujem glasove Gemme i Harryja koji viču iza mene i dozivaju moje ime. Prije nego što se u mojoj glavi sve to procesira izuvam se i ulazim u kuću skidajući kaput. Napokon mi se tijelo spaja sa mnom i stanem na trenutak lupajući se po glavi.
Naravno da mi neće reći ništa, on je danas ili barem trenutno Zayn koji previše brzo mjenja osjećaje. Kako možeš biti tako glupa Victorya.
Protresem glavom i skrenem prema kuhinji. Ali opet na pola puta stanem.
Možda bih ga mogla samo pitati.
Ne, ne, ne!
Samo jedno pitanje.
Odupirem se unutarnjem glasu i otvorim slavinu i natočim vodu. Popijem nekoliko gutljaja i odem na kat. Dok mi unutarnji glas viče da skrenem prema sobi u kojoj boravi Zayn uspješno ga ignoriram i skrenem u Harryjevu sobu. Koža mi se naježi od hladnoće koja prevladava unutra. Odmah krenem na drugu stranu sobe kako bi zatvorila prozor i upalila grijanje. Zatvorim prozor i baš kada sam se okrenula kako bi si pripremila vruću kupku kako bi se moje misli smirile moje oči se prikuju za dvije osobe koje stoje u skrivenom uglu, iza drveća i razgovaraju. Ne mogu vidjeti lice druge osobe, ali okrenuta prema meni je djevojka, više kao žena.
Maše rukama dok djeluje uzrujano. Svako malo pogled joj bježi prema ostalima na dvorište. Samo slegnem ramenima. Djevojka ima predivnu svijetlo smeđu kosu i djeluje vrlo mršavo. Zagrnuta je u debelu zimsku, sivu jaknu. Na glavi ima usklađenu vunenu kapu i šal oko vrata. Na trenutak se nasmiješi kad pogleda u dvorište, zapravo svaki put kada pogleda prema dvorištu. Rekla bih da je to neki slatki par koji se skriva od oči javnosti sve dok ne vidim i drugu, mušku osobu. Harryjeva kosa proviri iz grma kao i njegova plava kapa koju ima na glavi. Strpao je ruke u džep crnog kaputa i njegove oči se ne miču s lice djevojke. Tko je ona?! Primjetim da djevojka gleda okolo po mračnoj ulici dok joj Harry nešto govori. Polako pada mrak, a ulicu i osvjetljavaju lampe. Zagledam se u njih dvoje sve dok se moje oči ne susretnu s očima te djevojke. Brzo se odmaknem od prozora. Naslonim se na zid pokraj.
Srce mi užasno brzo kuca i stavljam ruku na prsa. Spustim se na pod i povučem koljena na prsa i obrglim ih. Nakon nekoliko trenutaka kada mi se otkucaju srca smire polako, ali sigurno se podižem od poda i opet provjeravam kroz prozor. Na tom mjestu iza drveča više nam nikoga. Brzo spustim rolete i krenem prema kaminu kako bih ga upalila, ali tek onda shvatim da nemam šibice, ni upaljać, a ni drva.
Zakolutam očima i krenem prema kupaonici gdje puštam malo pre vruću odu za moj okus, ali se pravim kao da ne primjećujem. Odem u sobu po čiste ručnike koji su spremljeni u ormaru i mirišu božansteno. Uzmem četkicu, pastu za zube, kremu za lice i vlažne maramice kojima ću skinuti ostatak šminke s lica iz torbe koju još nisam uspjela otpakirati i krenem natrag prema kupaonici zatvarajući vrata. Para grije prostoriju pa nije tako hladno kao u sobi. Prije nego se skinem i uđem u kadu uzimam mobitel i provjeravam imam li kakvih propuštenih poziva ili poruka. Na zaslonu mi se pojavi poruka od Belle i jedan propuštenih poziva od mame. Odlučim brzo odgovoriti Belli na poruku te obavim kratak razgovor s mamom u kojem me ona većinu vremena ispituje kada ću doći kući. Završim razgovor sa kratim Volim te i stavim mobitel sastrane.
Skinem svu odjeću sa sebe i stavljam je sastrane ulazeći u kadu vruće vode. Izdahnem kada moje tijelo prikriva vruća voda koja je grije. Zaklopim oči kako bi se opustila ali mi u glavu stalno dolazi Harry i djevojka. Moje misli je izgleda ne misle ostaviti. Znam da Harry nikad ne bi učinio ništa sa tom djevojkom ali ne znam zašto me to tako muči. Sigurna sam da su samo prijatelji. Ali ona je tako savršena. Na kraju ne znam jesam li ljubomorna na tu djevojku i zato se tješim činjenicom da su samo prijatelji. Jer moram priznati da je djevojka mršava, ima tako predivnu kosu i savršen osmjeh. Moje misli prekinu kucanje na vratima i sve moje misli se razlete.
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...