(Hvala na velikom broju komentara i pohvala, sve vas volim. Molim vas da i dalje ostavljate usputne komentare xx)
Harry me pušta prvu u njegovu sobu. Uzmem nekoliko majci i hlača te ih stavim na krevet. Umjesto pidžame uzimam crne, pamučne kratke hlačice i bijelu, majcu dugih rukava. Uzmem bijele stopalice i sve zajedno strpam u torbu. Odlazim u kupaonicu i uzimam češalj, četkicu za zube i kozmetiku. Odlazim i to sve stavljam u torbu. Harry sprema svoje stvari, ali on uzima veću torbu i stavlja svoje i Alline stvari unutra. Zakopčava torbu i stavlja je preko jednog ramena. Uzima moju i stavlja je na drugo rame.
"Idem staviti torbe u auto. Ti možeš spavati. Imaš još nekoliko sati prije nego što krenemo.", reče i poljubi me u čelo.
"Doći ću te ušuškati kada uspavam Allie.", stisnem se na njegova prsa i sramežljivo kimnem. Pustim ga da ode.
Harry's POV
Zalupim vratima automobila i jednim pritiskom na gumb ga zaključam. Kroz garažu ulazim natrag u kuću i zaključavam iza sebe. Provjerim i glavna vrata i tek kada se uvijerim da su zaključana popnem se na kat i uđem u Allinu sobu. Ona već leži u krevetu, u rukama grli veliki mjedvjed koji sam joj prije nekoliko dana donio u bolnicu i gleda crtiće na televiziji.
"Tata.", reče. Nasmijem se u njezinom smjeru i dođem do njezinog kreveta i izujem se. Uvučem se pokraj nje i izvadim mobitel. Stavim ga sastrane i uhvatim je u čvrst zagrljaj i poljubim je u kosu.
"Kako se osjećaš?", šapnem dok se namjestim pokraj nje.
"Boli li te glava?", poljubim mjesto gdje se udarila dok ona odmahne glavom.
"Ajde zaklopi oči i misli na nešto lijepo.", rečem dok uzimam daljenski upravljač u ruke i usmjerim ga prema zidu na kojem visi televizor. Pritisnem crveni gumb i ekran se ugasi. Pročistim grlo i stisnem Allie uz sebe.
"Laku noć.", tiho kažem. Ona nasloni glavu na moje rame i ja slušam njezino disanje kako se ujednačava. Spustim ruku na njezina mala leđa i prolazim gore dolje. Stisne se još više prema meni i podigne glavu prema. Osjetim kako je otvorila oči iako je mrak u sobi.
"Volim te tatice.", srce mi jače zakuca. Naslonim čelo na njezino i nasmješim se.
"I ja volim tebe Allie.", otisnem poljubac na njezino maleno čelo. U sljedećem trenutku reče nešto što me šokira: "Tata, a gdje me moja mama?", u trenutku se preznojim. Odmaknem se od nje i stavim joj ruku na glavu.
"Sve moje prijateljice imaju mamu? Zašto je ja nemam? Je li zato što sam zločesta?", brzo se okrenem i upalim malo svijetlo. Pročistim grlo i okrenem se prema njoj. U očima joj mogu prepoznati suze. Sjednem i uzmem je u svoje krilo. I meni postaje teško kada je vidim toliko tužnu. Srce kao da mi je oduzeto i iščupano van iz mene.
"Gledaj Allie..umm..znaš kako neka djeca imaju i mamu i tatu, ali neki imaju samo mamu ili samo tatu kao ti, je li me razumiješ ljubavi?", ona tužno kimne glavom dok joj jedna sklizne niz obraz.
"Ali to ne znači da te ja volim manje ili tako nešto..", obrišem joj suzu koja je pala iz njenog zelenog oka. "..naprotiv, to znači da te ja volim najviše na svijetu jer si ti moja malena princeza, jedina princeza.", objasnim dok ona sluša moje riječi i čvrsto steže plišanog medvjedića u rukama.
"A gdje je moja mama?", suze joj proteku niz obraze, a mene oblije hladan znoj.
"Nemoj plakati princezo...", obrišem joj suze.
"Je li je moja mama otišla zato što me ne voli?", jeca. Odmahnem glavom. "Nikako ljubavi.", rečem i povučem je u zagrljaj. "Ona je otišla zato što te je previše voljela."
YOU ARE READING
College [h.s.]
FanfictionPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...