4.1

5K 371 5
                                    

Već po stoti put provjeravam mobitel i gledam imam li novih poruka od Chloe. I svaki put razočarano puhnem i vratim lice na jastuk. Već me vrat boli kao što sam i pretpotavila. Prošao je jedan sat i meni je jako dosadno. Harry je zaspao u prvih petnaest minuta i prepustio me da se sama dosađujem. A i ogladnijela sam od silnog razmišljanja i gledanja na mobitel imam li ili nemam koju novu poruku. Harry se baš iskazao kada mi je obećao da će me zabavljati kako mi nebi bilo dosadno i da će mi mjenjati svako malo obloge. A oblozi su već tri četvrtine vremena provedenog u ležećem položaju suhi i topli. Ustala sam s kreveta pazeći da mi gaze s leđa ne padnu i da ne probudim uspavanu ljepoticu. Uhatila sam grudnjak kako mi nebi pao i ušla u kupaonicu Skinula sam obloge s leža i osjetila olakšanje. Brzo sam zakopčala grudnjak i osjetila pritom blago peckanje. Ovo će biti teški dani. Stvarno se bojim da me nešto ne ogrebe po leđima jer ću vjerojatno vrištati i luditi jer mogu predosjećati kako će to bolijeti. 

Okrenula sam leđa prema ogledalu i vidjela izgorenu kožu. Izdahnula sam i okrenula se natrag. Uočila sam tuš. Pustila sam hladnu vodu i brzo zaključala vrata. Skinula sam i to malo odjeće što sam imala na sebi i bacila na pod ne gledajući gdje je palo. Najteže sam skidala grudnjak jer sam pokušavala ne dotaknuti kožu na leđima jer imam osjećaj kao da mi leđa gore. Bacila sam ga negdje sastrane i što brže ušla pod hladan tuš koji je odmah osvježio moje leđa. Kakav sjajan rođendan. Cijeli dan ću provesti u krevetu s osjećajem kao da mi leđa gore. 

Prepustila sam se hladnoj vodi i zatvorila oči dok je hladna voda hladila moje vruća leđa. Maknula sam kosu s leđa sastrane i još se više pomaknula hladnoj vodi. Hoću ovdje ostati zavuijek. Iako baš ne volim hladan tuš ovo mi jako godi. Okrenula sam se kako bih namočila cijelo tijelo. Izdahnula sam i osjetila kako mi se tijelo hladi. Hladne kapljice spuštale su se niz moje tijelo, od vrata pa niz trbuh i sve do dna stopala. Osjećala sam se kao da je neko olakšanje prošlo kroz mene. Hladnoća me ispunila i to mi je začudo godilo jer ne volim hladnoću i zimu, ja sam više vjerna ljetu i suncu. I evo što se tada dogodi. Cijela leđa i ramena su mi izgorijela.

Uzmem šampon za tijelo s mirison jagode i istisnem ga malo na ruku. Stavim dlan na trbuh i počnem ga utrljavati po tijelu sve dok ne nastane pjena. Opreznije to radim na ramenima i koliko mogu dosegnuti po leđima jer me na dodir počinje peckati. Kad sam cijelo tijelo prekrila pjenom u mirisu već počinjem osjećati miris jagode i lagano se nakezim. Isperem pjenu sa sebe i zatvorim slavinu. Hladna voda me više ne hladi i znam da če mi uskoro biti opet vruće. Izađem iz tuš-kabine i sagnem se kako bi uzela jedan ručnik i brzo ga omotala oko golog tijela. Stavila sam na jedan kup odjeću koju sam prije svukla i bacila te stavila taj kup sastrane.

Tiho i na prstima sam izašla iz kupaonice i ušla u Harryjevu sobu. Pogledala sam kreveti vidjela kako još uvijek spava. Nasmijala sam se i ušla u njegov ormar. Uzela sam jedne čiste, crne bokserice i navukla ih na sebe ne skidajući ručnik. Obukla sam i kratke hlače te uzela s vješalice jednu bijelu košulju. Treba mi nešto lagano na leđima i Harryjeva odjeća je savršeno rješenje. Ne oblačeći na sebe grudnjak obukla sam košuju te je zakopčala ostavljajući zadnja dva gumbića otkopčanim isto kao i zadnji. Kada sam izašla iz ormara vidjela sam prazan krevet. Izašla sam iz sobe i spustila se stepenicama do dnevne sobe. Imala sam što za vidjeti. Harry je sjedio na kauču s Allie u krilu i imao je zaklopljene oči dok ga je ona pokušavala probuditi. Glasno sam se nasmijla i stavila pruku na usta. 

"Tataa..", šaputala mu je na uho i tresla mu rame. Sišla sam do njih i uzela Allie u ruke. Iznenađeno me pogledala.

"Tori, moraš mi pomoći probuditi tatu.", malim prstićem je pokrazala na Harryja koji je tiho hrkao. Klimnula sam glavom i spustila je na pod. 

"Umm..tata je jako umoran i ne može se igrati s tobom, ali kad se probudi sigurna sam da će se htjeti igrati s tobom. Za to vrijeme možeš otići van u dvorište i pozdraviti Gerria. Može?", Gerri je stariji čovjek koji radi u vrtu. Uvijek nosi pleten šešir i voli pjevati. Allie mu često pomaže brati cvijeće i uređivati vrt. Ali to kratko traje jer joj dosadi. Kada ona ode van ja skrenem pogled na Harryja. Izujem se i zajašem ga. On nešto promrmlja, ali i dalje nastavi spavati. Poljubim ga u obraz i ustanem. Ne želim ga buditi, izgleda mi pre slatko, a izgleda kao da ima čvrst san. Poravnam mu loknice i uzmem deku koja visi na naslonjaču. Pokrijem ga i tiho na prstima krenem van. Uđem u kuhinju i iza šanka ugledam gospođu Evans. 

Nasmješim joj se i sjednem na barsku stolicu. 

"Hej draga, želiš li nešto pojesti? Upravo imam svježe muffine od čokolade, svježe iz pećnice. Što kažeš?", zaigrano mi namigne i nije moguće se ne nasmijati. Gospođa Evans je uvijek tako ispunjena veseljem i srećom. Iz nje doslovno isparava sreća. 

"Umm..nisam baš gladna, ali mogla bi pojesti jedan muffin.", ona se zadovoljno namiješi. Znam kako ne voli kada bacamo hranu, a i žao mi je onda nje jer se stvarno trudi udovoljiti nam. S velikim odmjehom izvadi jedan muffin i posluži mi ga na malom zanjuriću, a u dekoraciju je stavila nekoliko jagoda. 

"Sve moraš pojesti zato što nisi doručkovala, a za ručak će biti lazanje. Što kažeš?"

"Zvuči odlično.", nasmijem se i odmotam muffin. Pod prstima još uvijek osjećam kako je topao i svjež iz pećnice. Jednostavno odličan. Sa zadovoljstvom ga pojedem i ostavim prazan tanjur, a već mogu vidjeti kako se gospođa Evans zadovoljno smije. Zahvalim joj i ustanem pa potrčim otvoriti vrata kada čujem zvono prije nego što se Harry probudi.

"Idem!", trčim i brzo otvaram vrata. Ispred mene stoji muški lik. Muškarac u dvadesetim godinama sa smeđom kosom i plavim očima. Zašto mi je ovako poznat? Još jednom sam ga odmjerila. Na licu ima velik osmjeh i pokazuje bijele zube. Ima bijelu majcu i crne hlače, skoro prevrnem očima, ali se na vrijeme zaustavim. Sada sam sigurna da je Harryjev prijetelj. 

"Victorya, zar ne?", oh taj glas mi je jako, jako poznat. Nasmiješim se i polako klimnem glavom. Ka da mi je nešto udarilo u glavu. Louis! Louis Tomlinson! Obrazi mi se zacrvene kada se sjetim onu noć kada je ušao u Harryjevu sobu kada smo bili doslovno goli ispod pokrivača. S njim je bio još i Zayn. Oh, bože kakva sramota!

"Da, to sam ja.", neugodno se nasmijeh gledajući okolo samo ne u njega.

++++++++++++++

žao mi je što nisam prije objavila, ali sam imala poteškoće oko wattpada, morala sam obajviti još prekjučer, ali mi je nešto štekalo s interneton i tek se jučer popravilo, onda kad sam otvorila wattpad šokirala sam se kada sam vidjela da su ga opet promjenili i uopće se nisam snašla, jedva sam dovršila nastavak i onda ga nisam znala objaviti i danas mi je pokazala prijateljica

MRZIM KAD SVAKO MALO MJENJAJU WATTPAD JER SE VEĆ NE MOGU SNAĆI!!!

Sada se nadam sa više neće mijenjati ništa jer ću poludit

Ostavite vote/komentar 

xx

College [h.s.]Where stories live. Discover now