Prvo bih se svima željela ispričati što nisam objavila novi nastavk mjesec dana (i duže). Znam da sam vas razočarala sve i da ste jako dugo čekali nastavak (jaaaaaako dugo), ali razlog zašto nisam stigla će nekima od vas možda zvučati čudno ili preumišljeno ili kako god. razlog je da sam proživljavala teško razdoblje u mom životu s dečkom, moglo bi se čak reći emocijonalno ili kako god hoćete. Nije ništa pre ozbiljno, ali opet je jako važno za moje godine. Nisam htjela ni započeti pisati jer nisam imala volje od svega, ali sad je sve dobro i bitno da je sve negativno.
Recap (jer smo svi zaboravili što se događalo u prošlom nastavku..) :
Victorya, Harry, Zayn, Elenor , Louis i Niall odlaze u vikendicu i tamo provode praznike.
Gemma i Dylan (Gemmin dečko) dočekuju ih tamo i Harry upoznaje Dylana.
Harry pokazuje vikendicu Victoryji i u obilasku soba uđu u Gemminu i Dylanovu te Harry počne kopati po njenim stvarima. Pronalaze pozitivan test.
Gemma ulazi u sobu i uhvati ih s testom u ruci.
Uživajte u nastavku xx
Victorya's POV:
Pogledala sam u prste dok su moje misli otišle puno dalje od ove rasprave. To je mama. Već sam rezervirala avionsku kartu putem interneta. Skoro! Samo jedan klik mišem je trebao da odletim doma k mami i Edvardu. Jednostavno nisam mogla prije nego što razgovaram s Harryjem. Već nekoliko dana tražim pravo vrijeme, a mama je sve nestrpljivija. Svaki dan zove i govori mi kako da što prije dođem i da joj nedostajem. Uvijek smišljam neki razlog koji zapravo ne postoji.
"Victorya je trudna!", upravo ta rečenica me izvukla iz mojih misli i sve se pretvorilo u usporeni film. Gemma se baci na mene i grli me.
"Š-što?", mucam. Nisam baš u toku cijele ove zavrzlame i ništa mi nije jasno. Nisam ja trudna.
"Tako sam sretna zbog vas društvo.", odmakne se os mene i pogleda nas. Oči joj cijaju kada pogleda u mene. Halo, ne gledaj me tako! Ti si ta koja je trudna. Pogledam u Harryja koji je sav pozelenio. Izgleda kao da je bolestan. Nije mu baš sjela Gemmina lađžna izjava kao ni meni. Ona i dalje škače oko nas kao malo dijete i plješće rukama. Ovo postaje pre čudno.
"Gemma smir-", Harry joj pokušava reći dok je hvata za ramena i trese ju. veliki osmjeh na njezinom licu ne prestaje i to me polako živcira. Prestani se smijati! Umjesto da se primiri ona ga zagrli i neda mu da kaže do kraja.
Počne pričati gluposti i ja mislim da ću je ošamariti, ali ozbiljno. Inače mi je jako draga i to sve, ali je ponekao baš kao i Harry. Ne može se smiriti i samo priča. I sada kada gledam kako blebleta bez veze vidim žensku verziju Harryja u njoj.
"Ne razu-", i ovaj put ga prekine i ljubi ga u obraze.
Harry me pogleda u oči i vidim kako me moli da mu pomogne. rdo, ali se trenutno ne mogu ni pomaknuti jer mislim da sam toliko šokirana da sam ostala paralizirana na mjestu. Sve mi se zamrznulo osim uši iako bi htjela da to nisam čula što Gemma govori sva uzbuđena.
"Nisam trudna!", zaderem se možda malo pre glasno, ali Gemma odmah ušuti i okrene se prema meni.
"što?", srce mi jako kuca dok gledam u Harryja. Dalje tebi ostavljam momče. Ti si taj koji je zapravo za sve ovo kriv.
"Mi smo našli taj test u tvojoj torbi.", ključna riječ: mi. Pogledam ga oštro. Sada će ispasti kao da sam joj i ja kopala po njezinim privatnim stvarima. A nisam!
"Vi ste što?!", zadere se. I tako iz osmijeha prelazi ljutnja. S Harryjevom krivicom sad sam i ja kriva. Hvala Harry! Ovo ti nikada neću zaboraviti.
KAMU SEDANG MEMBACA
College [h.s.]
Fiksi PenggemarPoštovana gospođice Samuels, vaša prijava za 'Community College Seattle' koja je poslana datuma, 18.5.2014. godine u 14:39 sati poslana s mjesta Washington zadovoljava uvijete i prijava je prihvaćena. Zadovoljstvo nam je priopćiti Vam tu vijest s ob...