3.0

7.1K 387 18
                                    

(Oprostite na greškama, nisam mogla dočekati da vam objavim. Pročitajte obavijeti na kraju nastavka xx)

Ulazim u jako poznatu sobu i zatvaram vrata za sobom. Samo se bacam na krevet i odahnem. Napokon odmor. Zašto sam tako iscrpljena odjednom? Čujem kako se vrata sobe otvaraju i znam da je Harry.

"Umorna?", jedva sam klimnula glavom.

"Ajde dat ću ti svoju majcu.", polako je otišao, ali sam ga zaustavila na vrijeme.

"Harry, molim te daš mi moju rozu dekicu?"

"Tori! Nisi je valjda uzela.", nasmijao se i ima sreće što sam tako umorna i neda mi se svađati s njim.

"Dekica, sada!", zapovijedila sam ili barem pokušala jer mi je glas ispao...glupo.

"Ajde da te spremim u krevet.", došao je do mene i uhvatio me pa polako spustio na leđa. Odvezao je mašlin na trenirci i polako mi ju je skinuo.

"Guzu gore.", nezadovoljno sam promrmljala i lijeno podigla stražnjicu kako bi mi dokraja skinuo i bacio sastrane. Otkopčao mi je jaknuo i uhvatio me za ruke. Nježno me podigao uspravno.

"Nasloni se na mene.", i više nego zadovoljno sam se naslonila na sebe i udahnula njegov miris. Skinuo mi je jedan po jedan rukav jakne vješto kao i uvijek te je stavio na obližnji stolac. Ruke je podvukao pod majcu i skinuo mi je. Ostala sam u grudnjaku i hlačama, polugola ispred njega.

"Grudnjak?", nasmijala sam se na njegovo pitanje. "Ja ću to.", ustala sam i uzela njegovu majcu.

"Mogu pomoći?", čula sam njegov glas kada sam zatvorila vrata kupaonice. Skinula sam grudnjak i brzo navukla njegovu majcu. Mirisala je na meni najdraži miris, Harry. Vratila sam se u sobu i Harry je skidao hlače dok mu je gornji dio tijela bio potpuno otkriven. Bacio je hlače preko stolice i ostao je samo u boksericama. Je li uopće dozvoljeno da izgleda tako predivno da me ostavlja bez daha. Brzo sam sklonila pogled kako me mebi uhvatio kako ga gledam jer bi me vjerojatno bilo srm ko i uvijek. S osmjehom na licu sam legla u krevet i čekala da Harry napravi isto. Zavukao se pod plahte pokraj mene i pokrio nas.

"Sad ti je srce na mjestu?", pitala sam. Privukao me još više prema sebi tako da sam leđima dodirivala njegova gola prsa. Mogla sam osjetiti njegovu toplinu i kroz majcu.

"Da.", nasmijao se i poljubio me u kosu.

***

"Jesi siguran da znaš gdje ti stoji?", smijem se dok otvaram valjda desetu ladicu u ovoj prevelikoj kuhinji. On se počeše iza glave, po vratu i slegne ramenima. Puhnem i nastavim tražiti. Mislim da je suludo da ne zna gdje mu stoji obični čaj, dobro priznajem da je kuhinja jako velika i proteže se po dva zida i završava s velikim šankom s sedam barskih stolica. Cijela kuhinja se sjaji i uvijek je besprijekorno čista.

"Dobro, kad si ga zadnji put vidio?", počnem s najjednostavnijem pitanjem, ali s njim i to se čini teškim. On opet slegne ramenima, morala sam znati da nema nikakve koristi od njega.

"Dobro pa kad si ti zadnje bio u kuhinji?", pitam kroz smijeh.

"Ne znam, obično dođem samo ovdje za vrijeme jela. Kuhinja je oduvijek bilo područje gospođe Evans.", ovo je stvarno teže nego što sam očekivala. Izdahnula sam.

"Harry..", odmahnula sam glavom.

"Da je nazovem?"

"Ne! Nisam nesposobna pa da ne mogu naći čaj.", okrenula sam se i počela prokopavati po ormarićima. Ili sam htjela. Kako se ovo čudo otvara?! Znam da je Harry iza mene i smije se s prekriženim rukama na prsima, ali neću mu pružiti to zadovoljstvo. Rađe ću polupati cijelu kuhinju!

College [h.s.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora