hoofdstuk 5

1.3K 20 8
                                    

point of view Lucy Hale

"ja het is wel oké" zeg ik tegen Sophie, door de telefoon.

"oké? ik dacht dat je het daar haatte" zegt ze en ze lacht.

"ik heb nieuwe mensen ontmoet, het is opzich wel grappig"

Ze trekt een raar gezicht.

"maar ik wil nog steeds naar huis" voeg ik er aan toe, ze begint te lachen.

"wat ga je vandaag doen?" zegt ze dan.

"geen idee" zeg ik en ik maak wat te eten klaar.

"zijn ze wel aardig?" Ik kijk haar even raar aan.

"die mensen"

"ohh, ja hoor, ze zijn heel anders dan ons" zeg ik met volle mond.

"trouwens, Anthony flirt nu alleen maar met Samantha, het is echt heel irritant" zegt ze en ze rolt met haar ogen.

"wat moet hij met Samantha?" vraag ik en ik lach zachtjes.

Ik ben niet jaloers, het is gewoon, Samantha is heel anders dan ons, als je het met Outer Banks zo vergelijken zou ze een Pogue zijn, ze past wel bij JJ.

Waarom denk ik hieraan?

Sophie haalt me uit mijn gedachte.

"het is al twaalf uur, moet je niet gaan?" vraagt ze, ik kijk omhoog, naar de klok en schiet omhoog.

"kak ja" zeg ik en ik gooi mijn bord in de wasbak.

"ik moet even gaan, ik spreek je nog" zeg ik snel en dan hang ik op.

Ik pak snel wat kleding  en een bikini uit mijn kast (zie media) en kleed me om. Daarna pak ik mijn spullen en loop ik snel naar buiten toe.

Ik doe net de deur op slot als ik getoeter hoor.

Ik draai me om en kijk naar de straat, daar staat een of ander busje. Iemand doet de zijdeur open en zwaait naar me, dan besef ik dat het Kiara is.

"schiet op ezel" roept Sarah vanuit het raam.

"jaja, ik ben onderweg!" roep ik en ik sluit het hek af. Kiara trekt me in de auto en ik ga naast Pope zitten.

"je deed er zo lang over, we zijn je maar komen halen" zegt JJ.

"ja nou sorry" zeg ik en ik kijk hem aan.

"dat is niet waar, we waren op de route en toen wou JJ je mee nemen want die wist waar je woonde" zegt John B.

"ik dacht dat jij te stoned was om dat te onthouden" kaats ik naar JJ. In mijn hoofd schiet ik in de lach.

"oehh" zegt Kiara en ze doet haar vuist voor haar mond, de rest begint ook te lachen.

Hij kijkt me boos aan maar begint dan toch te lachen.

****

"serieus? nog meer water?" zeg ik als we het strand op lopen.

"kom op, niet zo zeuren" zegt Sarah en ze sleept me aan mijn arm mee.

"maar-"

"Lucy, mond dicht, vissen bijten niet en alle beesten die hier in het water zitten doen je niks, dus je gaat nu mee dat water in en gaat plezier maken" zegt JJ die voor me staat.

"ja baas" zeg ik en ik schiet in de lach.

Iedereen doet hun kleding uit en rennen het water in, ik volg de rest en ga dan samen met Kiara het water in.

𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu