Point of view Lucy Hale
2 weken later
Ik kijk langzaam hoe de zon ondergaat. Er is bijna niemand op het strand en het is heerlijk rustig.Nog twee weken en dan moet ik naar huis.
Ik zucht, ik wil niet naar huis.
Ik ga alles zo missen, het strand, de mensen, mijn vrienden, maar het meeste; JJ. Er is niemand zoals hem en het is gewoon kut dat we elkaar straks niet meer zien. Ik heb geen idee hoe hij er over denkt en helemaal niet wat zijn plannen zijn.
Ik wou gewoon dat ik hier kon blijven. Dan was alles gewoon zo-
Een hand op mijn rug laat me opschrikken.
"AAAH WHAT THE-" gil ik, en kijk dan recht in zijn ogen.
"J, ik schrik me helemaal de, uhm, me een hoedje" Zeg ik. Hij grinnikt en komt dan naast me zitten. Hij drukt snel een kus op mijn lippen en kijkt dan voor zich uit.
We zijn pas vanaf een paar dagen weer officieel, nu ben ik het gelukkigste meisje op aarde, voor 1,5 week dan. Maar ik ben blij dat alles weer goed is tussen ons.
"Kom je vannacht bij mij slapen?" Vraagt hij dan.
"Ik heb al heel de week bij jou geslapen" Zeg ik. Hij trekt een pruillipje en ik grinnik.
"Ik slaap vannacht thuis" Lach ik.
"Dan slaap ik vannacht ook bij jou thuis" Zegt hij en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik duw hem tegen zijn voorhoofd waardoor hij naar achter valt.
"Maar voordat we naar jouw huis gaan, moet ik je eerst nog even onderdompelen" Hij slaat zijn armen om mijn middel en neemt me mee richting de zee.
"Nee! JJ, je waagt het!" Gil ik en ik spartel wild. Hij loopt het water in en de spetters vliegen om me heen, mij gespartel heeft niet gewerkt want ik lig binnen een aantal seconde in het water. Proestend kom ik boven.
"Jij slaapt denk ik thuis vannacht" Zeg ik. Hij lacht en gooit zijn hoofd in zijn nek.
"Ik heb het voordeel dat jouw ouders mij leuk vinden dus ik kan gewoon het huis binnen lopen en zeggen dat ik bij jou slaap" Verzint hij snel.
"Jij hebt het voordeel dat ik je vergeven heb en daardoor mijn ouders jou ook vergeven hebben, twee weken terug vond mijn vader je niet zo leuk" Zeg ik op dezelfde toon.
Hij is even stil, opent zijn mond om iets te zeggen en doet hem dan weer dicht.
"Dat dacht ik al" Lach ik en ik loop uit het water.
"Shit! Wacht! Hoe maak ik het goed?" Hij komt naast me lopen en kijkt me aan.
"Niet" Antwoord ik en ik doe net alsof ik boos ben.
"Niet?" Zegt hij en hij komt voor me staan en pakt mijn kin vast zodat ik hem moet aan kijken.
"Nope" Zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar.
"Daar denk ik anders over" Hij drukt zijn lippen zachtjes op die van mij en kijkt me dan weer aan. Ik schud mijn hoofd.
"Nope, werkt niet" Zeg ik schouderophalend.
"Oké, laat me het nog een keer proberen" Hij drukt zijn lippen weer zachtjes op die van mij maar deze keer laat hij me niet los. Zijn handen sluiten om mijn middel en hij trekt me dichter tegen hem aan. Ik sla mijn armen om mijn nek en zoen hem terug. Hij glimlacht heel even maar gaat er dan in mee.
Hij maakt zich los van me en kijkt me glimlachend aan, een paar centimeter tussen ons verwijderd.
"Ik zei het toch" Fluistert hij zachtjes.
"Oké, ik vergeef het je" Glimlach ik. Ik hou zo ongelofelijk veel van deze jongen.
"Dat dacht ik ook ja" Lacht hij, hij komt naast me lopen en trekt me tegen hem aan.
"Door jou ben ik helemaal nat" Zeg ik en ik trek mijn t-shirt uit. Ik had mijn bikini aangetrokken voor als ik het water nog in ging. Dat ging ik ook, alleen deze keer met kleding.
"Hier heb je mijn shirt" Hij trekt zijn shirt uit en geeft hem aan mijn, de onderkant is nat maar ik kan het ermee doen.
"Gadver, je stinkt" Zeg ik en ik trek mijn neus op.
"Weet ik, is mijn zelfgemaakte parfum" Hij glimlacht breed. Ik grinnik en pak dan mijn spullen.
"Gaan we naar je huis?" Vraagt hij blij, ik knik. Hij haalt een jointje uit zijn zak en steek hem aan, ik pak zijn hand vast en loop wat dichter tegen hem aan.
"J, hoe gaan we het eigenlijk doen als ik terug ga naar LA?" Vraag ik, die vraag zit me al een tijdje dwars.
"Dan kom ik achter je aan" Zegt hij met een grijns.
"Ik ben serieus" Zeg ik, serieus.
"Ik ook" Hij neemt nog een hijs van zijn joint.
"Meen je dat?" Vraag ik.
Hij knikt.
"Ik zal er wat langer over doen maar ik beloof het je, ik kom naar je toe. Sowieso is het goud hoogstwaarschijnlijk daar en ik wil Ward's gezicht niet missen als we het goud terug jatten" Zegt hij, ik glimlach.
"Denk je dat het plan gaat lukken?"
"Wat stel jij veel serieuze vragen in vijf minuten joh"
Ik haal mijn schouders op en lach.
"Tuurlijk gaat het ons lukken, het duurt ff maar uiteindelijk lukt ons alles" Glimlacht hij en hij drukt een kus op mijn haar.
"Dat hoop ik" Zeg ik zachtjes en dan maak ik het hek open naar onze oprit.
—————————————————————————
Ik heb niet heel veel te zeggen tbh, ik heb meerendeels van deze hoofdstukken vooruit geschreven, dus ik publiceer een hoofdstuk zodra het kan. Ik hoop dat jullie t nog steeds een leuk boek vinden lolkusjeeeeeeeees
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...