point of view Lucy Hale
Na een zware schooldag laat ik me vermoeid op mijn bed vallen. Ik druk mijn hoofd in het kussen en blijf lekker liggen. Ik zucht als ik mijn telefoon hoor gaan, ik zoek hem met mijn hand en neem op.
"Hallo?" Zeg ik ongeintresseerd.
"Wat ben jij lekker vrolijk zeg, poepoe" Klinkt zijn stem door de telefoon.
"JJ!" Ik schiet overeind in mijn bed en begin te glimlachen.
"Hey prinses" Ik hoor hem zachtjes grinniken.
"Ah, ik mis je" zeg ik terwijl ik met de sliertjes van mijn broek speel.
"Ik jou ook, maar voor je het weet ben ik er weer" zegt hij.
"hoe is het met jullie?" Glimlach ik.
"goed hoor, het is hetzelfde als toen jij hier was. Alleen Kiara is gister vertrokken, het is vreemd zonder haar" Zegt hij.
"Snap ik, ik hoop dat ze snel terug is" Zeg ik.
Er valt een een stilte.
"maar hoe is het bij jou?" Zegt hij.
"Goed hoor, ik heb een vriendin gemaakt en verder gaat alles zijn gangetje" Zeg ik.
"En hoe is de situatie met Rafe?" Vraagt hij.
"Goed, hij heeft niks door" Zeg ik, eigenlijk voel ik me wel rot, Rafe is zo aardig en ik wil hem niet verraden.
"Mooi, houd me op de hoogte" Zegt hij dan.
"Zal ik doen, ik hou van je" Zeg ik zachtjes.
"Tot snel. ik hou van je" Zegt hij dan ook.
Ik glimlach en hang dan op. Ik gooi mijn telefoon weg en sluit mijn ogen even.
Langzaam open ik mijn ogen, ben ik nou in slaap gevallen? Ik kijk naar de telefoon in mijn hand.
21.00
Fijn. Ik kom langzaam omhoog en rek me even uit. Dan kijk ik mijn kamer rond, ik heb deze kamer zo mega erg gemist. Het is echt mijn veilige plekje vol herinneringen, al zou het nog fijner zijn als JJ hier zou zijn. Maar dat gaat nu helaas niet.
Ik stap uit mijn bed, mijn voeten raken de koude grond en ik knijp even mijn ogen dicht. Als ik ergens niet van hou is het kou of koude voeten, ver-schrik-kelijk.
Ik ren snel naar de badkamer waar ik de kraan van de douche opendraai en hem lekker warm zet. Dan kleed ik me uit en ga ik onder de warme stralen staan. Ik neem de tijd om mijn lichaam schoon te spoelen en mijn haar te wassen. Daarna scheer ik mijn benen en oksels en blijf ik nog even onder de douche staan.
Als ik er dan echt onderuit moet zet ik de kraan uit en sla ik snel een handdoek om me heen. Gelukkig ligt er in de badkamer wel tapijt waardoor ik hier geen koude voeten heb, al is het niet echt een tapijt maar meer een kleedje. Ik pak mijn kamerjas van het haakje en trek hem aan, daarna ga ik op het krukje zitten en begin ik met mijn haar föhnen.
Na zo'n 20 minuten ben ik klaar en sta ik in de keuken, de lasagne op te warmen. Ik zet de televisie aan en kijk of er nog iets te kijken valt. Ik haal mijn lasagne uit de magnetron en laat me weer op de bank vallen. Ondertussen kijk ik een of andere misdaadserie, het is opzich wel leuk.
Om 23:00 lig in in mijn bed, ik scroll nog wat door Instagram en ga daarna slapen.
De volgende dag ben ik al weer vroeg wakker. Om 7:00 gaat mijn wekker aangezien ik om 9:00 moet beginnen en ik altijd even moet wakker worden.
Ik trek mijn ripped skinny jeans aan met daarop een oversized hoodie. Daarna doe ik nog wat make up op, maak mijn ontbijt en check nog wat berichten van mensen.
Om half 9 stap ik in de auto naar school, het verkeer zat gelukkig mee waardoor ik 10 minuten voor de les begint op school ben. Ik leg de boeken die ik niet nodig heb in mijn kluisje en ga dan naar de les. Ruby zit al op ons vaste plekje en begint weer druk tegen met te kletsen.
"Morgen is er een feestje bij Claire en we zijn uitgenodigd" Zegt ze heel snel.
"Waarom zou Claire ons uitnodigen?" Vraag ik.
"Weet ik veel, maar we gaan" Zegt ze. Claire is nogal populair op school, en ze is beste vriendinnen mer Sophie, die heel wat niveau's is gezakt aangezien ze met Claire omgaat.
"We kunnen ook naar de club gaan, dat is veel leuker" Zeg ik.
"En Claires feestje dan?" Vraagt ze en ze kijkt me met een frons aan.
"Er komen nog genoeg feestjes bij Claire, ik heb nu geen zin in dat gefake" Zeg ik.
"Oke, je spreekt feiten, we gaan naar de club" Zegt ze knikkend.
Ondertussen is de docent klaar met zijn uitleg en zegt hij dat we met ons project mogen beginnen, Ruby en ik kijken elkaar bang aan aangezien we niet opgelet hebben een geen idee hebben wat we moeten doen.
Ik voel mijn telefoon trillen in mijn kontzak en haal hem eruit om te kijken wie er iets gestuurd heb.
Je moet wel goed opletten hé ;)
Ik kijk naar de andere kant van de klas, waar hij zit en me met een domme grijns aankijkt.
Stil, wij letten altijd op. Stuur ik terug.
Jaja, gelukkig heb ik wel opgelet
Ik zucht en gooi mijn telefoon aan de kant.
"Mr.Cameron, wat is er aan de hand" Zegt de docent dan ineens, wanneer ik zijn naam hoor kijken Ruby en ik op.
"Mag ik misschien met Lucy en Ruby samenwerken" Ik kijk met grote ogen naar Ruby, die precies hetzelfde hoofd trekt.
"Tuurlijk, ga je gang" Zegt ze docent, die vervolgens weer achter zijn bureau gaat zitten. Rafe staat op en komt naar ons toe.
"Dames" Zegt hij met een grijns, terwijl hij de stoel naar achter schruift en tussen ons in komt zitten.
Ruby en ik kijken hem beide in stilte aan.
"Wat? Jullie hebben niet opgelet en ik was alleen, een betere combinatie kan niet" Zegt hij.
"Leg uit wat we moeten doen" Zeg ik en hij begint te praten.
authors note
heee
sorry voor dit saaie hoofdstuk, ik heb super leuke ideeën voor dit boek, ook om hem een beetje spannend te houden maar ik mis gewoon echt de motivatie om te gaan schrijven. echt kei jammer want ik wil dit boek zo graag afmaken. ik ga proberen wekelijks te publiceren, al weet ik niet of dat gaat lukken #lolmaar we gaan t proberenn
trouwens, echt super bedankt voor de 18k, ik had dat echt nooit verwacht dus super super super super bedankt! love youuu al
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...