Point of view Lucy Hale
"nou, kinders nu moeten we echt gaan" Zucht mijn vader als ik snotterend in Sarahs armen val.
"We zien elkaar snel weer" zegt ze zachtjes. Ik knik en kijk dan naar JJ.
"kom hier" zegt hij zachtjes en hij opent zijn armen. Ik sla mijn armen om hem heen en knijp hem zowat fijn.
"Het komt goed, we zien elkaar snel weer prinses" Zegt hij nadat hij zich los heeft gemaakt van mij en me recht aankijkt.
Hij buigt zich voorover en drukt zachtjes een kus op mijn voorhoofd.
"Ik hou van je" fluister ik nog zachtjes en dan laat hij me los. Ik stap in de auto en doe mijn gordel om.
Mijn moeder pakt mijn hand vast en glimlacht naar me. Dan kijkt ze naar JJ en geeft ze hem een knikje. Het verbaasde me dat ze net hem een knuffel gaf, mijn vader schudde alleen zijn hand.
Ik doe mijn raam naar beneden en steek mijn hand uit om zijn hand nog een laatste keer vast te pakken.
"Tot snel, prinses" Fluistert hij zachtjes en hij drukt een kus op mijn hand. Dan begint de auto te rijden, als we de hoek omdraaien doe ik mijn raam dicht en kijk ik nog een keer achterom.
Ik laat de liefde van mijn leven achter, op dit eiland, heel veel kilometers verwijderd van mij. Het doet me goed om te weten dat we elkaar snel weer zien, als ons plan lukt dan.
Ik doe mijn Airpods in en laat mijn hoofd tegen het raam zakken.
Ooit kom ik terug hier, en ga ik nooit meer weg.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
4 WEKEN LATER
Point of view Lucy HaleZuchtend gooi ik mijn boeken in mijn kluisje. Ik sla hem met een klap dicht en draai me op de hak van mijn voet om, om vervolgens weg te lopen.
Althans, dat dacht ik. Ik klap hard tegen iemand aan en val op de grond.
"Vuile klootzak, kijk uit waar je loopt" Zeg ik boos als ik op de grond lig.
"Nou, nou, rustig aan jij, kleine" Hoor ik een zware stem. Ik kijk omhoog en glimlach.
"Sorry, ik dacht dat je iemand anders was"
Hij grinnikt een steekt dan zijn hand uit, ik pak hem vast en hij trekt me omhoog. Ik slinger mijn tas over mijn rug en loop dan met hem mee naar de volgende les.
"Ik zie je vanmiddag, Lucy" Hij glimlacht en geeft hem een aai over mijn hoofd.
"Adios" Lach ik en draai dan het lokaal in.
Ruby glimlacht naar me en gebaart dat ik naast haar moet komen zitten.
"Hey, hoe is het?" Vraagt ze enthousiast.
"Goed hoor met jou?" Ik pak mijn boeken uit mijn tas en laat me dan in mijn stoel zakken.
Ze begint te ratelen over hoe haar weekend was. Ruby is altijd zo hyper, niet normaal. Het is wel leuk, ze is altijd vrolijk.
Ik heb Ruby ontmoet toen ik net een week weer terug was in Los Angeles. Ze viel over iemands voet in de aula en kreeg haar lunch volledig over zich heen. Iedereen lachtte haar uit, maar ik vond het zo sneu dat ik haar ben gaan helpen. Toevallig had ik nog een sportlegging en hoodie in mijn kluisje liggen dus die had ik haar gegeven. Ondertussen had ik het eten uit haar haar gevist en haar gezicht schoongemaakt.
Sinds die dag doen we alles samen, ik kan me geen betere vriendin wensen.
Over vrienden gesproken, mijn vriendengroepje van vorig jaar is me totaal vergeten denk ik, opzich vind ik het niet erg, ze waren toch irritant. Soms kijken ze me nog wel eens aan, maar dan krijg ik een vieze blik en gaan ze in gesprek met elkaar. Het feit dat ze hun adem aan mij verspillen doet me goed, als hun er blij van worden moeten ze dat vooral doen. Mijn ego wordt alleen maar opgekrikt.
#imabadbitch
"Miss Hale, let je even op" Roept de docent door de klas, ik schrik op en knik.
"Waar zat jij met je gedachten?" Lacht Ruby.
"Niet in de klas" Zeg ik zachtjes. Ze trekt haar wenkbrauw op en kijkt me aan.
"Die was heel slecht, Lucy, heel slecht" Lacht ze en ze schud haar hoofd.
Ik grinnik en let dan op de docent.
De rest van de dag verloopt mega langzaam, echt, schiet me lek. Maar als het dan eindelijk 16.00 uur is, mik ik alles terug in mijn kluisje en sla ik die met een klap dicht. Ik schrik als ik ineens zijn gezicht zie.
"Godsamme, ik ga je een keer een knal verkopen" Zeg ik en ik leg mijn hand op mijn hart.
"Gelukkig sla jij niet zo hard" Zegt hij glimlachend.
Achter me grinnikt Ruby, ik kijk haar boos aan.
"Wacht maar, wedden dat je een blauwe plek hebt dan" Lach ik.
"Isgoed, ik leg €50" Zegt hij. Ik schud mijn hoofd en loop dan langs hem heen naar de deuren.
"Lucy, je weet dat het een grapje is toch" Zegt hij.
"Ja ja, donder nu maar op" Zeg ik en ik loop naar mijn auto.
"Tot morgen! Doei Ruby" Roept hij, ik steek mijn hand op en ontgrendel mijn auto.
"Die kerel is zooo knap" Zucht Ruby en ze kijkt me aan.
"Ik weet het Ruby, Rafe is zeker knap" Zeg ik en ik trek dan de deur open.
10 duizend maal sorry dat ik zo lang niet heb geschreven maaar ja ik heb eigenlijk geen excuus sorry lol.
ik wil seizoen 3 van outer banks btw, het moet nu uitkomen.
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...