Hoofdstuk 40

546 9 3
                                    

Point of view Lucy Hale

Zuchtend zet ik mijn laatste koffer in de achterbak. Ik prop hem ergens tussen en kijk dan naar mama die blij op me af komt.

"Heb je zin om naar huis te gaan?" Vraagt ze vrolijk. Ik kijk haar met een doodsblik aan en loop dan terug naar binnen.

Ik heb wel zin om naar huis te gaan, maar ik ga deze plek mega missen. Ik heb hier fijne herinneringen en fijne mensen. En JJ, ik wil hem absoluut niet kwijtraken en ben bang dat als ik hem een lange tijd niet zie, hij iemand anders vindt.

Ik sluit mijn deur en laat me tegen de deur zakken. Ik sluit mijn ogen een neem een diepe zucht.

"Je ziet eruit alsof je het heel zwaar hebt" Klinkt ineens zijn stem door mijn kamer. Mijn ogen vliegen open en ik glimlach als ik hem op mijn bed zie liggen.

"Wat doe jij hier?" Vraag ik terwijl ik naar hem toe loop.

Hij pakt mijn handen vast en kijkt me aan. Ik zet mijn knieën aan beide kanten van hem en ga op zijn 'schoot' zitten.

"Jij denkt toch niet dat ik mijn laatste uren met jou wil missen" Zegt hij. Ik glimlach en druk een zacht kusje op zijn lippen.

"Ik ga je missen" Zegt hij dan en hij sluit zijn armen om mijn heen en drukt zijn hoofd tegen mijn borst.

"ik jou ook" zeg ik zachtjes en ik sluit mijn ogen.

Ik heb zo tegen dit moment opgekeken. Elke vezel in mijn lijf zegt me hier te blijven, maar ik kan er niks tegen doen. Ik wou dat ik voor altijd hier kon blijven.

"Waar denk je aan?" Zijn stem haalt me uit mijn gedachte.

"Dat ik hier wil blijven, voor altijd"

Hij kijkt me met een grote glimlach aan.

"Kijk nou, Prinses. Ik zei toch dat je deze wereld leuker zo gaan vinden" Lacht hij.

Ik haal mijn handen door zijn haar en leg ze op zijn achterhoofd, je snapt wat ik bedoel.

"Dat komt denk ik door een specifiek iemand" Zeg ik.

"Oh, wie dan?" Vraagt hij.

"Geen idee, ik denk dat hij hier ergens is" Ga ik met hem mee.

Hij kijkt me geschrokken aan en trekt dan de dekens omhoog.

"Ik zie niemand hoor" Zegt hij.

"Shit man" Lach ik.

Hij glimlacht en drukt dan zachtjes zijn lippen op die van mij.

"Ik moet mijn kamer verder leegruimen" Ik maakt ruimte tussen ons.

"Laat me nog heel even genieten van mijn laatste minuten met jou" Zegt hij met een pruillipje.

"Je gaat niet dood hoor" Zeg ik en ik ga staan.

"Dat weet je niet" Zegt hij en hij slaat demonstratief zijn armen over elkaar. Ik grinnik en stop wat spullen in een doos.

"Help nou is even" Zeg ik en kijk hem snel aan. Zuchtend staat ie op en trekt wat kleren uit mijn kast, welk hij daarna in een doos propt.

"JJ! Je moet ze wel opvouwen" Zeg ik en ik trek de doos open.

"Dat is helemaal nergens voor nodig" Zegt hij.

"Jawel, zo komen er kreukels in" Zeg ik.

"Pff, ik ga een jointje roken, ik wordt moe van je" Zegt hij en hij vist een joint uit zijn zak.

"Niet in mijn kamer" Zeg ik en ik kijk hem boos aan. Hij steekt hem aan en schud met zijn hoofd.

"Je gaat toch weg" Zegt hij, ik haal mijn schouders op en loop naar de andere kant van de kamer.

Zo'n anderhalf uur later is eindelijk het hele huis leeg. JJ ligt op het bed spelletjes te spelen op mijn telefoon, ik stofzuig mijn kamer voor de laatste keer en zorg dat alles netjes is.

"J, ga je mee wat drinken met mijn ouders?" Vraag ik. Hij knikt en loopt naar me toe.

"Wat ben je stil" Zeg ik, hij staat stil voor men neus.

"Ik ga je gewoon missen" Zegt hij en hij haalt zijn schouders op.

"Awh, het komt goed. Voor je het weet zie je me weer. Zo snel ben je niet van me af" Zeg ik en ik sla mijn armen om zijn nek.

"Kan ik niet gewoon mee?" Vraagt hij.

"J, je hebt je leven hier, je houd van OBX" Zeg ik.

"Ja, maar ik wil bij jou zijn" Zegt hij, de tranen staan in zijn ogen.

"Zou je je leven hier opgeven voor mij?" Vraag ik, hij knikt.

Ik trek hem in een knuffel, hij slaat zijn armen om mijn middel en trekt me tegen hem aan.

"Ik hou van je" Fluister ik zachtjes.

"Ik ook van jou" Zegt hij, na wat gesnotter lopen we samen naar beneden en begin ik een gesprek met mijn moeder.

𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu