(dit is geen echt hoofdstuk)
Lieve J,
Ik had gehoopt deze brief nooit te hoeven schrijven, maar als je dit leest, weet dan dat het allemaal mijn plan was. Wees niet boos op Rafe, hij heeft gedaan wat ik hem heb gevraagd, waarvan ik wist dat jij het er niet mee eens zou zijn. Maar dat is wat nodig was, misschien iets teveel van het goede maar dat is wat ik er voor over heb. Mijn liefde voor jou is groter dan al het andere op de wereld, maar liefde vraagt soms ook offers. Die zoen met Rafe was nooit de bedoeling, pas toen het gebeurde besefte ik dat het een perfect onderdeel van mijn plan was. Jij moest me gaan haten, en door wat Rafe deed was dat een perfecte reden. Zodra jij me inzag als iemand die niet trouw was, alsof ik van een ander hield, zou het de pijn voor je verzachten. Vanaf daarna ben ik mijn plan verder uit gaan werken, pas de ochtend in de auto, toen we naar de parkeerplaats gingen heb ik Rafe alles verteld. Hij stribbelde even tegen maar ging toen akkoord. Ward was ook onderdeel van het plan, al wist hij dit zelf niet. Boven aan, in de hoek van het gebouw hangt een camera. Deze filmde precies de plek waar alles gefilmd is, dus genoeg bewijs om Ward op te sluiten voor altijd. Rafe zou de boot klaar hebben en op jullie wachten. Ik had Ruby het adres gegeven, ook zij wist nergens van. Jullie krijgen allemaal een aandeel in het goud, Rafe wordt eigenaar van alles wat zijn vader had. Als je dit leest, is het plan dus gelukt.
Jij kwam in mijn leven en zette het totaal op zijn kop, wist ik veel dat ik voor die blonde jongen die me aankeek bij het gemeente huis zou vallen. Je beloofde dat je me een andere kant van de wereld zou laten zien, en geloof me, dat heb je zeker weten gedaan. Jij liet me zien wie ik echt was, wie ik kon zijn. Je hielp me mezelf te accepteren en misschien zelfs wel van mezelf leren houden. Jij bent mijn grootste fan in de reis naar het vinden van mezelf, en ik denk, dat er niks mooiers is dan iemands held wezen in zijn verhaal. Want ik weet niet of ik zonder jou, dit ooit had gehaald.
Jullie dit goud bezorgen is het minste wat ik kan doen, zie het als dankjewel. Dus alsjeblieft, ga leven. Maak je dromen waar en kijk nooit meer om naar het verleden, ik geloof in je en ik ben trots op je, wat je ook doet, onthoud dat.
Nu is het tijd voor jou om mij te laten gaan. Zorg alsjeblieft goed voor Ruby en zeg dat ik van haar houd. Wees niet te lang boos op Rafe, het is niet zijn schuld. Hij heeft het niet makkelijk dus wees alsjeblieft zijn vriend, zodra die je vertrouwt doet hij alles voor je.
Dankjewel voor alles JJ Maybank, ik hou van je, voor altijd.
-Lucy
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...