hoofdstuk 15

943 12 3
                                    

point of view Lucy Hale

Ik verstijf. Zijn lippen zitten nog steeds op de mijne en ik weet niet echt wat ik moet doen. Ik ga er maar in mee, maar zodra ik besef wat ik doe stap ik naar achteren.

"S-s-sorry i-i-ik" begin ik te stotteren. Tuurlijk zou ik hem willen zoenen, maar ik kan me niet aan hem hechten.

"Nee nee, het was mijn schuld" zegt hij.

"Dat is het niet , ik wil gewoon niet, zeg maar, me aan je hechten" zeg ik.

"Oh" zegt hij, er ligt een teleurstellende blik in zijn ogen.

"Het ligt niet aan jou, ik probeer alleen mezelf te beschermen, voor de pijn zegmaar" probeer ik.

"Het is oké, ik snap het" lacht hij.

"Mooi" glimlach ik.

"Maar als je ooit in bent voor een one night stand of een pijpbeurt, ik heb alle tijd" lacht hij.

Ik kijk hem met grote ogen aan.

"W-wat?" Lach ik.

"Grapje Lucy" zegt hij en hij legt een hand op mijn schouder.

"Oké"

Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan, dan schieten we beide in de lach.

"wij zijn zo raar" zeg ik.

"beter raar dan saai" zegt hij. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk hem aan.

"die was echt slecht" zeg ik.

"weet ik"

"goed zo" zeg ik. Er valt een ongemakkelijke stilte waar we beide niks doen dan elkaar aan kijken.

"goed, ik ga maar is naar huis" zeg ik en ik wijs naar mijn huis.

"ja, ja, goed plan" zegt JJ.

"doei" zeg ik en ik loop naar achteren.

"tot ziens" zegt hij en hij legt zijn hand tegen zijn hoofd en steekt hem dan de lucht in, als je snapt wat ik bedoel.

Ik loop lachend de oprit op als ik ineens mijn naam hoor.

Ik draai me naar hem om.

"gaan we morgen nog surfen?" hij kijkt me met een hopende blik aan.

"tuurlijk" glimlach ik en ik knik. Hij glimlacht naar me en draait zich dan weer om.

Zodra ik mijn huis in loop besef ik dat ik alleen ben, mijn ouders zijn alweer op hun werk. Ik gooi mijn spullen op de grond en ga als eerste wat eten. Ik heb heel de dag nog niks op, mijn maag rommelt.

Als ik mijn boterham op heb ruim ik mijn spullen op en neem ik een douche. Daarna ruim ik mijn kamer op en maak ik het huis schoon.

Voor ik het weet is de tijd gevlogen en is het alweer acht uur. Ik stuur naar mijn moeder een berichtje met de vraag of ze er vanavond zijn. Kort daarna krijg ik een bericht terug met als antwoord dat ze uit eten zijn met collega's.

Ik zucht en laat me op de bank vallen. Ik zet de tv aan en start netflix op. Ik start mijn serie en ga op de bank liggen.

In de tussentijd pak ik wat te eten en pak ik een dekentje uit de kast. Ik ga op de bank zitten en eet mijn eten.

Rond 23 uur zet ik de tv uit en ruim ik alles op. Ik ga naar boven en kleed me om. Ik ga in mijn bed zitten en pak mijn telefoon. Ik check mijn socials en breng wat vrienden op de hoogte. Dan verschijnt JJ's naam op het scherm. Ik denk aan onze zoen, JJ is anders dan iedereen die ik ken en zeker de vrienden uit Los Angeles. Maar wel goed anders, hij brengt het beste in mij naar boven.

Ik zou dolgraag bij hem willen zijn, maar ik durf het niet, ik durf het niet omdat ik over twee maanden weer naar huis ga en hem achter moet laten.

Ik wordt afgeleid door mijn telefoon die oplicht. Kiara's naam verschijnt op het scherm, ik neem op.

"hey Kiara" zeg ik.

"kie" zegt ze en ze trekt een bepaald hoofd.

"sorry" lach ik.

"Lucyy!" hoor ik Sarah.

"Sarahh!" zeg ik op dezelfde toon.

"we hoorden van JJ wat er gebeurd is" zegt Sarah.

"uhm wat?"

"dat jullie gebekt hebben" zegt Kiara.

Ik lach.

"bekken kun je het niet echt noemen"

"maakt niet uit, hebben jullie iets?" vraagt Sarah.

"nou, het was maar eenmalig, het gaat niet meer gebeuren" zegik.

"hoezo? Als jullie allebei iets voor elkaar voelen dan horen jullie bij elkaar te zijn" zegt Kiara.

"soms is iets voor elkaar voelen niet genoeg" zeg ik.

"wat zeg jij nou wee-" ik hoor gerommel en gestommel.

"sorry, mijn moeder roept, ik moet hangen" zegt Kiara.

"oké, tot morgen" zeg ik, ze zegt snel gedag en hangt dan op.

Ik leg mijn telefoon weg en ga onder mijn dekens liggen.

Met mijn hoofd vol vragen val ik in slaap.

-------------------------------------------------------------------------------------------

sorry sorry sorry dat ik zo langs niet heb geschreven maar ik had er echt even geen tijd voor en ik wist niet hoe ik verder moest, vandaar dit korte hoofdstuk..

ik ga proberen twee keer per week te schrijven :) 

trouwens, heel erg bedankt voor de 3k reads :))

𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu