hoofdstuk 53

285 8 1
                                    

Point of view JJ Maybank (suprissee)

2 weken eerder

"Jongens?" Ik kijk om me heen. John B is druk in gesprek met Sarah terwijl Kiara en Pope elkaar een knuffel geven.

"Het is goed om je terug te hebben" Zegt hij met een glimlach.

"Jongens, leuke reunie! Maar ik denk serieus dat we nu echt moeten gaan" Zeg ik, wijzend naar de beveiligers die op ons af komen.

"Shit!" Roept John B en hij sleurt Sarah mee. De rest komt ook in beweging en met zijn allen haasten we ons naar de Twinkie.

John B probeert hem te starten, helaas werkt dat oude barrel natuurlijk nu niet mee.

"John B, start die auto" Roept Pope gestresst, ook hij ziet zijn leven voor zijn ogen voorbij schieten.

"Ik probeer het ja!" Roept hij terug. Ik zucht opgelucht als de auto begint te rijden.

Sarah zucht opgelucht en Cleo begint te lachen.

De beveiligers raken uit het zicht en pas nu kan ik opgelucht ademen.

"Kie, ik vind je heel lief maar ik ga je niet nog een keer uit zo'n gesticht redden" Zeg ik.

"Dat is niet nodig Jay, ik ga daar nooit meer naartoe" Zegt ze en ze geeft me een klein glimlachje.

De rest van onze autorit terug naar OBX is iedereen druk in gesprek, ik kijk af en toe uit het raam maar dan haalt al snel iemand me uit mijn gedachte.

Als we weer bij het Chateau aankomen zucht ik opgelucht, ik ben kapot.

Ik trek de koelkast open en deel ik biertjes uit.

"Op Kie" Zegt Sarah en ze steekt haar flesje in de lucht.

"Op Kie" Zeggen we allemaal met kletsende fletjes als gevolg.

"Wat denken jullie aan een avondje in de superstraler?" Zegt John B dan, ik glimlach als hij die naam zegt.

"Ah hell ja" Zeg ik. De rest stemt ook in en al snel zitten we met zijn allen in de jaccuzi. Druk in gesprek met elkaar over van alles en nog wat.

"J, heb je nog wat van Lucy gehoord?" Vraagt Sarah dan.

Klote, ik ben vergeten op haar appjes te reageren, ik heb ze al drie dagen niet beantwoord aangezien we op Kies reddingsactie waren en we geen bereik hadden.

"Ja, maar ik ben vergeten te antwoorden"Zeg ik zachtjes. Kie draait zich met een ruk om en dan voel ik een klap tegen mijn antwoord.

"Lul! Dat meisje is voor ons bezig, je kan op zen minst iets van je laten horen" Zegt ze.

"Hou je nog wel van der?" Vraagt Sarah dan ineens.

"Ja, wat, tuurlijk" Zeg ik snel.

"Ik vind dat we naar haar toe moeten, we moeten haar helpen" Zegt Cleo.

"We kunnen niet even naar Los Angeles, Cleo" Zegt John B.

"Ik vind dat ze gelijk heeft" Zegt Sarah, John B kijkt haar boos aan.

"En als jullie niet gaan, gaan Cleo en ik wel alleen" Zegt ze daarna.

"Ik ga mee" Zegt Kie zonder twijfel. Pope kijkt van mij naar John B.

"Ik ga mee, zonder twijfel" Zegt hij dan.

Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan.

"Prima, ik ga mee" Zegt John B dan.

Iedereen kijkt mij aan.

"Ik voel opzich geen druk ofzo" Zeg ik.

"Jay" Zegt Kie en ze geeft me dé blik.

"Mij hoef je niet eens te vragen, tuurlijk ga ik mee" Zeg ik dan.

Sarah glimlacht naar me. Volgens mij is zij onze diehard number one fan, ze wou ons al bij elkaar hebben sinds dag 1. Al was zij niet de enige die dat wou.

Ik mis Lucy meer dan ik toegeef, ik kan niet wachten om haar weer te zien. En zodra we dat goud hebben gaan we terug, inclusief Lucy.

Al moet ik eerst een manier vinden om daar te komen.

𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu