point of view JJ Maybank
Ik neem een trekje van mijn sigaret en blaas het daarna uit. Dan kijk ik naar Sarah en Lucy die druk in gesprek met elkaar zijn. Zonder dat ik het doorheb groeit er een glimlach op mijn gezicht.
"je vind haar echt leuk he" zegt John B ineens en hij tikt me aan met zijn elleboog.
" ze is gewoon zo anders snap je" zeg ik.
"ik snap hem, ze is jouw Sarah" zegt hij, ik kijk hem verward aan.
"de persoon waar je de rest van je leven bij wilt zijn" zegt hij dan.
"ze doet gewoon wat met mij, alsof ik een doel heb om voor te leven" zeg ik zachtjes.
"ik had nooit gedacht dat jij zo serieus zou zijn" zegt hij dan.
Ik kijk hem aan en neem een hijs van mijn joint.
"maar niks komt tussen mij en mijn joint" zeg ik dan en blaas de rook uit.
Hij grinnikt en dan staan ineens de twee dames naast ons.
" zullen we gaan?" vraagt Sarah en ze kijkt John B aan. Hij knikt en staat dan op. Ik sta ook op en loop naar Lucy toe.
Ik sla een arm om haar heen en druk een snelle kus op haar haar, daarna neem ik weer een hijs van mijn joint.
Ze duwt haar lichaam dichter tegen mij aan en gelijk voel ik de vlinders in mijn buik.
In stilte lopen we naar het huis, Pope komt het huis uit gehobbeld en loopt recht op mij af.
"ik heb jou nodig" zegt hij met zijn ogen op mij gericht.
Ik kijk Lucy aan en ze knikt, dan lopen we mee naar zijn auto.
"ik ben zo snel mogelijk terug" zeg ik.
"doe maar rustig, ik kan mezelf wel bezig houden" zegt ze, ik glimlach en drukt dan snel een kus op mijn mond.
"kom op tortelduifjes, zo is het kleffe gedoe wel weer genoeg" roept Pope en hij drukt op het claxon. Ik maak me los van haar en glimlacht nog een keer. Dan spring ik in de auto en rijden we weg.
point of view Lucy Hale
Ik draai me om en loop terug naar het huis. Ik vis mijn telefoon uit mijn broekzak en stuur een berichtje.
heb hem, hoelaat moet ik er zijn?
Al snel krijg ik antwoord.
zo snel mogelijk, we vertrekken nu.
Ik zucht en loop dan naar de veranda.
"ik moet naar huis" zeg ik snel.
"nu al, je bent er net" zegt Sarah die wat sieraden om doet.
"ja uh, me moeder belde" verzin ik.
Kiara kijkt me even kort aan en maakt dan oogcontact met Sarah.
"nou oké dan" zegt ze.
"veel plezier zo" zeg ik tegen Sarah en dan loop ik de trap af. Ik loop naar de auto, neem een diepe zucht en stap dan in. Ik toets de bestemming in op de navigatie en draai dan de weg op.
Een kwartier later parkeer ik de auto en zet hem uit. Ik stap uit en loop de loods in.
"Hallo?" galmt mijn stem door de grote donkere ruimte.
"eindelijk daar ben je" klinkt uit een hoekje. Geschrokken draai ik me om.
John B's vader komt in het ligt, zijn toestand is flink verslechterd en hij zit in een rolstoel. Naast hem staat de blonde vrouw, ik herinner me haar naam niet meer. Achter hun staan twee beveiligers, ik krimp in elkaar bij het zien van hun hand op het pistool en ik vraag me af of ik nog weg kan rennen.
"heb je hem?" vraagt hij.
Ik knik en haal graai in mijn zak, met een trillende hand geef ik de stof aan de man.
"je hebt je woord gehouden, daar ben ik je dankbaar voor" zegt hij.
"ik doe dit alleen voor John B" zeg ik.
"hij zal je dankbaar zijn, misschien eerst niet aangezien je hem veraden hebt maar achteraf komt dat goed" zegt hij.
Ik knik.
"je mag gaan, dankjewel Lucy" zegt hij.
Ik knik en loop dan de loods weer uit. Alle spanning komt eruit zodra ik in de auto zit en ik begin te huilen. Ik moet dit aan J vertellen, ookal raak ik hem daardoor kwijt.
Ik vis mijn telefoon uit mijn broekzak en open de chat met JJ.
ik moet je iets vertellen, kun je vanavond praten?
Ik start de auto en rij dan weg, waarheen geen idee.
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...