Point of View Lucy Hale
Vol spanning stap ik uit de auto, mijn sleutel trilt in mijn hand en ik stop hem snel in mijn zak.Met een verminderde pas loop ik naar het huis om vervolgens iedereen aan te treffen, ik had me voorbereid op alleen JJ.
Zodra J mij zit staat hij op en loopt hij naar me toe. Hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een kus op me haar, ik laat mijn armen losjes om zijn middel hangen.
Hij pakt mijn hand vast en dan lopen we de veranda op. Hij trekt me mee op de bank en komt tegen me aan zitten.
"wat wou je zeggen?" vraagt hij dan.
Kut.
Ik wou het niet tegen iedereen zeggen.
"uhm ja oke uh" zeg ik en ik kijk naar mijn schoot.
"weet je nog die keer dat JJ en ik Limbrey in de gaten moesten houden" zeg ik zonder iemand aan te kijken.
"ja?" zegt John B vragend.
"nou, ik volgde ze dus in de loods in om ze te bespioneren en toen viel er iets en toen uhm zagen ze me en toen kwam er een beveiliger en die nam me mee naar hun toe en ja"
"wat ja?" vraagt Kiara.
"ik moest van hun John B's Bandana brengen want dat zou een of ander magisch doekje zijn" zeg ik snel.
"en dat heb je gedaan?" vraagt Sarah.
Ik knik en kijk hem snel aan.
"maar ik deed het voor een goede reden" zeg ik snel.
"wat dan?" snauwt hij.
Ik krimp in elkaar bij het horen van zijn toon.
"ik kan dat niet zeggen maar ik deed het voor jou, alsjeblieft wees niet boos" zeg ik smekend. In die tussen tijd heeft JJ nog niks gezegd of gedaan, het maakt me nerveus.
"ik boos? ik ben hardstikke boos wat denk je zelf!" roept hij en hij gaat staan.
"alsjeblieft, ik kan het nu niet zeggen maar je zal er snel genoeg achter komen, geef me wat tijd" zeg ik.
"ik denk dat jij genoeg tijd hebt gehad" zegt hij. Kiara kijkt me oordelend aan en Sarah kijkt naar de grond. Pope heeft in de tussen tijd ook nog geen woord gezegd.
"John B alsjeblieft" zeg ik en loop naar hem toe.
"donder alsjeblieft op" zegt hij.
"maar"
"nee flikker op, ik wil je even niet zien of horen" zegt hij zonder me aan te kijken.
Ik slik even en een traan rolt over mijn wang. Dan draai ik me naar JJ.
"mij hoef je echt niet aan te kijken hoor, je hebt het verpest" zegt hij kil.
Ik knik en klem mijn hand om mijn sleutels.
"ik dacht dat je anders was, maar je kiest Limbrey boven ons" zegt hij.
"ik deed het voor jullie!" zeg ik huilend.
"bespaar me die onzin, je hebt je keuze gemaakt" zegt hij boos en hij kijkt me emotieloos aan. Ik slik en knik, dan loop ik de veranda af en loop ik met een tempo naar mijn auto.
Ik trek de deur open en stap achter het stuur. Met een harde klap trek ik de deur dicht en dan kan ik het niet tegenhouden. De tranen blijven maar komen en ik stort in.
Als ik een stukje rustiger ben start ik de auto en draai ik de afrit af. Ik kijk nog een keer in de achteruitspiegel en verlaat dan deze plek.
****
Het is 21:43 als ik op de klok kijk, ik heb geen idee waar ik ben en mijn benzine is bijna op. De autolampen verlichten de straat en de muziek brengt een beetje sfeer in de ruimte. Koude lucht wappert om mijn oren en mijn haar zit door de war, niet dat het me boeit.
Ik rijd de auto de eerste beste parkeerplaats op en zet hem stil.
Ik open de auto deur en stap uit. Ik volg het licht van de straatverlichting en hoor het golvende zeewater niet ver weg.
Binnen no time sta ik op het strand en kijk ik naar de zee. Ik laat mezelf in het zand zakken en kijk naar de sterrenhemel. Dit doet me denken aan de ene keer dat JJ en ik op het strand hebben geslapen. Ik glimlach bij de herinnering die zich in mijn hoofd opnieuw afspeelt.
Zijn vingers die over mijn lichaam glijden en de vlinders die in mijn buik rondfladderen bij elke aanraking. Hij die zachtjes een kusje in mijn haar drukt. Ik zou voor altijd zo kunnen blijven liggen.
Maar dan kom ik bij het harde besef dat het een herinnering is en dat ik het verpest heb.
ieee ik moet het schrijven echt weer oppakken. ik ben nu klaar met school dus hoop dat ik meer tijd heb :))
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...