hoofdstuk 16

1K 10 6
                                    

point of view Lucy Hale

Vermoeid sta ik op, ik heb vannacht echt verschrikkelijk geslapen. Waarom weet ik niet maar ik werd zowat elk half uur wakker. Ik kleed me aan (zie media) in korte broek en een geel t-shirt. Daaronder heb ik een gele bikini (zelfde kleur) en ik pak nog een pet uit mijn la. Ik doe mij Airpods in en zet muziek aan.

Neuriend loop ik de badkamer in, ik doe wat make up, deze keer minder dan gebruikelijk. Ik borstel mijn haar en doe het dan in een staart. Ik leg mijn kettinkjes goed en zet dan de pet op mijn hoofd.

Als ik met alles klaar ben , inclusief ontbijten, poets ik mijn tanden en loop ik weer naar beneden toe. Ik loop de deur uit en ga bij het hek staan. Ongeveer 5 minuten later komt JJ met Twinkie, geen idee of John B weet dat we elke keer zijn auto lenen.

Ik zwaai naar hem en stap dan in de auto.

"wat zie jij er goed uit" zegt JJ als ik zit.

"ik heb er extra mijn best op gedaan" zeg ik en ik poseer even voor hem.

Hij glimlacht naar me en geeft dan gas.

"heb je er een beetje zin in?" vraagt hij en hij kijkt me schuin aan. Ik knik.

"heb je goed geslapen vannacht?" vraagt hij dan.

"nee" zeg ik.

"komt omdat ik niet naast je lag" grapt hij. Ik kijk hem aan en trek mijn mondhoeken omhoog.

"geef maar toe dat je het stiekem gewoon wilt" lacht hij.

"hey, kijk we zijn er" zeg ik snel en ik gooi de deur open.

Ik spring uit de auto en gooi de schuifdeur open, ik gooi mijn kleding er in en pak een surfboard.

"jij hebt er zin in" zegt JJ die net zijn t-shirt uitdoet.

"mhm" knik ik en ik wacht op hem.

Een paar minuten later is hij klaar en lopen we samen naar het water.

****

"dit ging goed toch" zegt JJ en hij gaat op de plank zitten.

Ik knik.

"ga je vanavond mee naar het strand?" vraagt JJ.

"ik denk dat ik wel kan" zeg ik.

Hij glimlacht naar me.

"zullen we gaan?" vraag ik. Hij knikt, we gaan het water uit en lopen naar het busje toe.

We binden de surfboarden op het dak en dan trek ik mijn kleding aan.

"Lucy, sorry als ik het ongemakkelijk heb gemaakt tussen ons na gisteren" zegt hij en hij pakt mijn hand. Ik draai me om naar hem, ik voel zijn adem op mijn gezicht. Ik kijk omhoog, recht in zijn ogen.

"dat heb je niet" zeg ik glimlachend.

"zeker weten?" vraagt hij en hij fronst zijn wenkbrauwen.

"mhm"

Ik trek subtiel mijn hand uit die van hem.

"oké dan" zegt hij en we stappen in de auto.

In stilte rijden we naar mijn huis. Ik kijk hem vanuit mijn ooghoek aan, hij is gericht op de weg, niet wetend dat ik naar hem kijk.

Ik wil hem, alleen hem.

Ik heb nog nooit zoiets voor iemand gevoeld, het maakt me nerveus. Elke keer als hij recht in mijn ogen kijkt versterkt dat gevoel, alsof het niet te stoppen is. Ik weet niet waar het vandaan komt of wat het is. Het is verschrikkelijk, ik wil hem maar het kan niet. Het zou ons allebei teveel kwetsen als ik hem straks achterlaat.

𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu