point of view Lucy Hale
Ik kijk nog is in de spiegel, ik heb een blauwe jurkje aan die tot net boven mijn knieën komt. Sarah appte me vanmiddag om te vragen of ik mee naar een feestje ging vanavond, ik had geen rede om nee te zeggen.
Met JJ heb ik nog steeds niet gesprokem. Na mijn gesprek met de meiden gisteren ben ik naar huis gegaan, JJ heb ik niet meer gezien. Ik weet geen reden te verzinnen waarom hij zo doet, ik spreek vanavond wel met hem.
Mijn ouders waren nog niet thuis, waarmee ik dus geluk had want als ze wisten dat ik hun auto had meegenomen was ik de sjaak geweest.
Ik breng nog wat make up aan en dan pak ik mijn zonnebril, ik pak mijn telefoon en stop hem in een tasje. Daarbij voeg ik nog wat random spullen die ik waarschijnlijk niet nodig heb.
Ik loop naar beneden toe, zeg mijn ouders gedag en trek dan mijn schoenen aan. Ik loop de deur uit, aan het einde van de oprijlaan staat de auto van Kiara's vader. Kiara hangt uit het raam en zwaait naar me. Ik steek mijn hand op en ga iets harder lopen.
Bij de auto aangekomen zeg ik ze gedag en ga ik achterin zitten.
"ben je er klaar voor?" vraagt Kiara en ze kijkt me via de achteruitkijkspiegel aan. Ik knik.
Tijdens de autorit zijn we druk in gesprek, Sarah vertelt wie er allemaal komen. Dan verandert Kiara het onderwerp, ze begint over JJ.
"hebben jullie hem nog gesproken?" vraag ik, ik leg mijn ellebogen op hun stoelen.
"ik heb hem nog wel gezien, hij was bij John B" zegt Sarah.
"ik snap niet waarom hij zo deed" zeg ik.
"ben je dom of doe je dom?" vraagt Kiara. Sarah lacht.
"wat?" vraag ik verbaasd.
"iedereen ziet dat jullie meer willen, de manier waarop hij naar je kijkt verraadt het al" zegt Sarah.
"wat, nee" zeg ik.
Kiara kijkt me alweer via de achteruitkijkspiegel aan, Sarah haalt haar schouders op.
"je komt er vanzelf achter" zegt ze.
Tuurlijk weet ik dat ik wat voor hem voel maar dat hoeven hun niet te weten. Beter nog, dat hoeft niemand te weten. Ik wil eerst zelf weten wat het is voordat ik het met iemand deel. En de eerste die het dan zou weten is JJ zelf.
We komen aan op de bestemming en ik stap uit. Het schemert maar de straat is vel verlicht. Achter de bomen hoor je muziek en mensen praten, er is veel lawaai.
Ik loop met de meiden mee, ze lopen door de groep heen en komen uiteindelijk uit bij John B, ik wist niet dat hij er al was.
Ik kijk hem even kort aan, Pope glimlacht naar mij. JJ zit op een boomstam met een rode beker in zijn linkerhand, in zijn rechterhand heeft hij een sigaret. Hij kijkt recht voor zich uit en neemt een haal van zijn sigaret. Ik voel een zwaae gevoel in mijn buik, ik weet niet hoe het nu is tussen ons maar ik ben me in een korte tijd aan hem gaan hecten, ik weet dat het verkeerd van me is. Maar ik ben gewoon graag bij hem, hij maakt me aan het lachen zoals niemand anders doet.
Na een kwartier is Cleo ook gearriveerd en is de groep compleet. Kiara en Pope zijn samen drinken gaan halen, ik praat wat met John B.
"we hebben drinken jongens" zegt Pope en hij zet een groot vat met bier neer.
"hoe kom je daar aan?" vraag ik met grote ogen.
"gewoon meegenomen" zegt Pope en hij vult een beker.
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...